Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Prince og Freddie Mercury Tribute Concerts

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-20, 21:43   #1
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Prince og Freddie Mercury Tribute Concerts

Nå ligger Prince sin konsert fra 1985 i Berlin på Youtube for helga. Det samme med Freddie Mercury Tribute Concert fra Wembley i 1992. De ligger ikke lenge.

Jeg mener å huske at jeg så Freddie Mercury sin tribute-konsert på NRK og at den ble sendt med kommentator? Noen andre som husker? Husker følelsen av å se folkehavet og at jeg virkelig skulle ønske allerede da at jeg var der og opplevde det der enn i stua. Også husker jeg at jeg ble så imponert over Brian May som jeg ikke hadde lagt merke til noe særlig i Queen pga Freddie, ikke negativt ment altså. Men jeg ble imponert over han under den konserten der, og det er sikkert fordi han kom mer fram. Også er det morsomt å se Tracey Chapman, Annie Lennox, George Michael, David Bowie mfl.

Prince sin konsert - energi og mester!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no