Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

[Hage] STORT tre i hagen som kanskje er utrygt

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-11, 11:08   #21
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [Hage] STORT tre i hagen som kanskje er utrygt

Ah.. så kjipt! Si fra hvis du ikke får tak i noen, så kan jeg høre med bonden jeg jobber med. Han vet alt

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 11:16   #22
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Hage] STORT tre i hagen som kanskje er utrygt

Han som kommer i morgen var det iallefall litt mer futt i i telefonen om ikke annet. Fra nabokommunen. Satser på at ikke han får "influensa".

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 10:49   #23
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Hage] STORT tre i hagen som kanskje er utrygt

Ny oppdatering.

Dette går jo ikke slik jeg ønsket. Blæ

Kom to nye karer her i dag for å se på. De var veldig opptatte av at jeg skulle komme med et forslag, men jeg har da virkelig ikke peiling. Så kom det frem at dette tenkte de å gjøre "papirløst". Staten tok jo så mye av det.

Så jeg har nå veldig lite lyst til å bruke de. Ikke minst fordi da har jeg ansvaret og ingen kontrakt å slå i bordet med.

Da får jeg høre med broren til kjæresten. Han kjente noen som i alle fall hadde egen nettside, så kanskje de er mer seriøse. Hvis ikke får det bli å ringe tilbake til førstemann selv om det sikkert kommer kjøretillegg der.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 13:29   #24
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Hage] STORT tre i hagen som kanskje er utrygt

Du har lang historikk på denne trefellingen nå, helt utrolig synes jeg. Der du bor er det vel mange motorsag kyndige? Enig med deg ang risikovurdering av svartarbeid.

Lykke til!

__________________
06 & 08 .
Lavender er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 13:31   #25
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: [Hage] STORT tre i hagen som kanskje er utrygt

Du må da ha vært veldig uheldig? Jeg ville også gjort det med kvittering, i tilfelle noe skjer. Finnes det ikke trefellere på gulesider eller noe? Anleggsgartnere som tar sånne oppdrag om vinteren?

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 13:32   #26
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [Hage] STORT tre i hagen som kanskje er utrygt

Jeg har vridd hjernen, men kommer ikke på noen nå jeg heller. Kan høre med min bedre halvdel om han vet om noen som driver med trefelling.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 13:42   #27
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [Hage] STORT tre i hagen som kanskje er utrygt

Har du hørt om servicemesteren utfører sånt? http://www.servicemesteren.no/artikkel_front_rss.asp

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 14:01   #28
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Hage] STORT tre i hagen som kanskje er utrygt

Mamma fikk brannvesenet i kommunen der hun bor til å ta et stort grantre i hagen til naboen hennes. Hør med de. Hun betalte 300kr (!) for det. Ispenger kalte de det.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 15:26   #29
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Hage] STORT tre i hagen som kanskje er utrygt

Jeg fikk jo mange telefoner etter å ha satt inn på anbudstorget og mittanbud, og sluttet å skrive de opp etter noen napp.

Kjenner mange med motorsag, men denne må tas etappevis for å ikke skade folk og hus. Derfor jeg vil gjøre det skikkelig og med noen som er forsikret.

Har nå sendt e-post til to. Ene er tidligere elev til kjærestens bror, som driver med stubbefjerning og trefelling. Må vel bli en ordning snart.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 14:55   #30
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Hage] STORT tre i hagen som kanskje er utrygt

I dag forsvant endelig treet/trærne. Jeg videofilmet de. Jammen litt av et brak, men han var flink. Trærne falt akkurat der han hadde tenkt. Da gjenstår bare oppryddingen.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no