Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Lær meg om blendere og foodprofessorer ...

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-11, 00:33   #1
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Lær meg om blendere og foodprofessorer ...

Etter å ha lest DENNE tråden, trenger jeg å bli matet med teskje kjenner jeg...


Altså, jeg har blenderen som hører til Kenwooden min. Den står rank og fin på toppen og knuser nøtter, frø og det jeg trenger.
Jeg er ikke uendelig stolt av den, da jeg må dunke, røre og mase på den noen ganger der den bare står og sviver.
Finnes det blendere som er bedre enn denne altså? Kjøkkenmaskinen er jo svindyr, og siden den hører til trodde jeg jo at den var knallgod.

Jeg har en Foodprofessor fra TupperWare, en sånn man sveiver for hånd.
Den knuser frosne jordbær uten problem. Det er knalltungt om jeg tar dem rett fra fryseren, men det går.
Jeg ønsker meg en som kan gjøre dette ved hjelp av strøm og en syngende meg.

Men nå blir jeg jo i tvil om jeg trenger det? Trenger jeg egentlig bare en enda bedre blender som kan knuse jordbærene for meg og lage jordbæris?

Hvorfor må jeg ha både professor og blender?

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 00:41   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg om blendere og Foodprofessorer...

Jeg har aldri hatt en blender som kan feks. knuse nøtter og sjokolade og gulrøtter og sånt, med mindre det er i væske (feks. smoothies), så jeg kjøpte meg en food processor og jeg er GIFT med den. Jeg bruker den daglig, ofte flere ganger daglig og bruker den til ALT. Knuser nøtter og kjeks, river gulrøtter, hakker sjokolade, løk, lager burgere og is, pesto og annet. Jeg har i mange år hatt denne, nå har jeg denne og har vært like fornøyd med begge to.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 00:52   #3
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lær meg om blendere og Foodprofessorer...

Men hvorfor må du da ha en blender også? Kan ikke professoren lage smoothies også?

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 01:11   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg om blendere og Foodprofessorer...

Neh, jeg synes smoothiene blir bedre i blenderen. Jeg tror kanskje det er psykisk, jeg aner ikke, men jeg Må lage smoothie i blender.
Dessuten er det mindre oppvask med blenderen, da det bare er en mugge som skal settes i vann etterpå, og det er enkelt å helle utav den (professoren har ikke helletut så det renner jo overalt).

Hadde jeg hatt en Blendtech eller Vitamix (drømme ...) hadde den nok kunnet erstatte professoren, for de har jo 3 hestekrefter og blender alt fra iPader til klinkekuler. JEG VIL HAAAA!! Men 8000,- for en blender er nok litt i overkant for hva vi har råd til at the moment.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 07:10   #5
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lær meg om blendere og Foodprofessorer...

Blender og foodprosessor har jo to ulike bruksområder, da. En foodprosessor kan aldri lage smoothies sånn som de blir i en god blender. Foodprosessoren hakker, mens blenderen pulveriserer fullstendig. Men, som Dixie sier, den egner seg best til ting som er i væske, ikke så god til å hakke nøtter og slik.
Jeg bruker blenderen min til å lage smoothies, supper, dipper, sauser, ismasse til å fyse i former og drinker når det er aktuelt. Foodprosessoren bruker jeg til å hakke løk og grønnsaker, lage nøttesmør, hakke nøtter, rive store mengder av noe (f.eks ost), skive osv.

Jeg har blenderen til kenwooden også, den er ålreit den, men ingenting kan måle seg med Blendtecen.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 08:47   #6
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lær meg om blendere og Foodprofessorer...

Men altså. Jeg maler nøtter og særlig frø hver uke, og da bruker jeg blenderen da det er lettest å ta frem.
Jeg har ikke prøvd professoren til dette enda.
Jeg har ønsket meg en skikkelig professor til bursdagen, for jeg har jo innsett at dette er noe man må ha. Men selv om min fungerer veldig bra, så er det kjedelig å bruke muskler... Jeg liker dippedutter som sier wroom.

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 08:59   #7
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lær meg om blendere og Foodprofessorer...

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Neh, jeg synes smoothiene blir bedre i blenderen. Jeg tror kanskje det er psykisk, jeg aner ikke, men jeg Må lage smoothie i blender.
Dessuten er det mindre oppvask med blenderen, da det bare er en mugge som skal settes i vann etterpå, og det er enkelt å helle utav den (professoren har ikke helletut så det renner jo overalt).

Hadde jeg hatt en Blendtech eller Vitamix (drømme ...) hadde den nok kunnet erstatte professoren, for de har jo 3 hestekrefter og blender alt fra iPader til klinkekuler. JEG VIL HAAAA!! Men 8000,- for en blender er nok litt i overkant for hva vi har råd til at the moment.

8000? tok du kontakt med de folka jeg snakket om?

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 09:26   #8
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg om blendere og Foodprofessorer...

Jeg har foodprofessor, blender, Kitchen Aid og stavmikser, jeg.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 09:45   #9
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lær meg om blendere og Foodprofessorer...

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg har foodprofessor, blender, Kitchen Aid og stavmikser, jeg.

Trenger du alt det? Og hvorfor?
Vi flytter til ett minikjøkken og jeg må leve minimalistisk og kun beholde det jeg trenger.

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 09:52   #10
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lær meg om blendere og Foodprofessorer...

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg har foodprofessor, blender, Kitchen Aid og stavmikser, jeg.

prosessor, blender, kenwood, stavmixer, juicemaskin, osv osv osv :gadgetfreak:

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 09:53   #11
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.437
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lær meg om blendere og Foodprofessorer...

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg har foodprofessor, blender, Kitchen Aid og stavmikser, jeg.

Samme her, bare at jeg har en stor Bosch og ikke Kitchen Aid.

Jeg bruker stavmikseren til supper og sauser som jeg vil mose uten å ta de ut av gryta. Også bruker jeg den til majones/aioli og til babymat. Den har en liten hakkebolle som jeg hakker nøtter og sånn med.

Foodprosessoren min er større enn gjennomsnittet, jeg bruker den til mindre gjærdeiger, endel kakedeiger, riving, skiving og hakking. Den er genial til å hakke større mengder løk og sånn med.

Kjøkkenmaskinen bruker jeg hovedsaklig til brødbakst. Den tar dårlig mindre deiger, derfor må det være en viss mengde før jeg bruker denne. Men f.eks gulrotkake i langpanne går bra her også. Den har (hadde) en blender som ikke var så god som den frittstående, så den ble omtrent ikke brukt. Gitt bort nå. Har også kjøpt ekstra kjøttkvern som jeg kverner kjøtt på, og som dessuten er fin til maling av større mengder mandler, f.eks til marsipan eller kransekake.

Blenderen bruker jeg til smoothies, det blir finmost på en helt annen måte enn med noen av de andre. Om jeg vil ha suppene ekstra fine tar jeg dem også i blenderen, selv om det medfører mer oppvask enn stavmikser. Også knuser den jo is på en skikkelig måte, det er det ingen av de andre som gjør. Men for å hakke frosne jordbær til sorbett ville jeg heller ha brukt prosessoren, det hekter seg så lett opp i blenderen dersom det ikke er nok væske synes jeg.

Nevnte jeg forresten at jeg også har en gammel arvet håndmikser i skapet? Den får være der eksklusivt for å stivpiske eggehviter.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 09:57   #12
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg om blendere og foodprofessorer ...

Nei, definitivt ikke. Professoren bruker jeg ikke. KA bruker jeg til mat, blender til smoothie og annet som skal pulveriseres, og stavmikseren kjøpte jeg nå nylig til "småmat" jeg ikke trenger å bruke KA til.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 09:57   #13
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.437
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lær meg om blendere og Foodprofessorer...

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Trenger du alt det? Og hvorfor?
Vi flytter til ett minikjøkken og jeg må leve minimalistisk og kun beholde det jeg trenger.

På et minikjøkken ville jeg nok ha prioritert annerledes. Om du ikke trenger å bake tre store brød i slengen støtt og stadig (jeg har forstått at vi er en sjelden rase), er egentlig en stor foodprosessor mer nyttig enn en kjøkkenmaskin synes jeg, for den gjør på en måte nytten som begge. Den må bare være stor nok til kakedeiger og en liten gjærdeig. Eventuelt en kjøkkenmaskin som har mulighet for både foodprosessor-del og blender. For min del er også blender litt luksus, jeg hadde klart meg uten, med bruk av foodprosessor og stavmikser til de forskjellige oppgavene, selv om det ikke blir riktig like finmost.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 10:31   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg om blendere og Foodprofessorer...

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

prosessor, blender, kenwood, stavmixer, juicemaskin, osv osv osv :gadgetfreak:

Sleng inn ismaskin så har du meg også. Jeg har ikke minikjøkken da, men skulle gjerne hatt enda større plass. Juicemaskinen bruker jeg ikke så ofte, men ungene elsker den og brukte den senest i morges. Laget juice av epler, appelsiner og gulrøtter, kjempegodt. Ja, og morgensmoothie da, det er jo obligatorisk. Med blåbær, banan, hamppulver, spinat, valnøtter, friske jordbær og soyamelk. Nam.

Jeg kunne nok ha kvittet meg med juicemaskinen og Kenwooden, men blenderen og professoren MÅ jeg ha! MÅ. Samme om jeg bor på hybel eller i en mansion.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 10:32   #15
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lær meg om blendere og foodprofessorer ...

Professor.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 10:39   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg om blendere og foodprofessorer ...

Jah, er ikke det et søtt navn?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 11:00   #17
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lær meg om blendere og foodprofessorer ...

Jeg bruker bare blender til å knuse nøtter, det har fungert veldig fint og bare en "billig" BRaun" 600 w blender - riktignok er lokket gått i stykker nå etter ett års bruk - MYE bruk og lite hensyn til blenderen... nytt lokk får man kjøpt også så nå er blenderen like fin igjen

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 12:29   #18
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.437
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lær meg om blendere og foodprofessorer ...

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Professor.

Matprofessor?

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 14:32   #19
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lær meg om blendere og foodprofessorer ...

Altså, kenwooden MÅ jeg ha, er totalt avhengig og bruker den stort sett hver dag.
Jadda, baker mye.

Men etter å ha lest deres erfaringer ser jeg jo at jeg også må ha en elektrisk Wroom professor.. pokker...

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 14:42   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg om blendere og foodprofessorer ...

Jeg baker også mye, men det er enklere å lage deig med hendene enn å knuse nøtter og sjokolade og sånt med hendene, så Kenwooden hadde røket lenge før professoren.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no