Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Ble du begavet?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-07, 00:59   #1
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Ble du begavet?

Jeg er fullstendig målløs. Mannen har hatt gode alliansepartnere i mine to eldres søstre på kinatur, men uansett må de ha brukt mye tid på meg. For ikke å snakke om Mazungen.

Mazungen hadde kjøpt gave på Nille. Den var interessant kan en si.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 01:20   #2
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ble du begavet?

Ja, jeg ble begavet Den beste gaven var et kort med veldig hyggelige ord fra en kollega

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 02:19   #3
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ble du begavet?

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Mazungen hadde kjøpt gave på Nille. Den var interessant kan en si.

Ka du mene?



Ja her ble det mange gaver.
Guttene hadde kjøpt gaver på Glitter og H&M.
Ikke min smak, men jeg går med det for dems skyld.
De har virkelig jobbet for å finne noe som de mente jeg ville ha.

Hanskene jeg fikk må jeg bytte, jeg har ikke slike fine små og nette hender, hehehe..



Den beste julegaven ellers var fra min kusine.
Hun skrev et brev hvor det sto at hun inviterer meg ut på en helaften på en restaurant, fordi jeg fortjente og trengte det.
Jeg skulle velge tid og sted i løpet av januar.

Tårene bare trillet stille på kinnene mine.
Beste jeg kunne få.
Det skal bli så koselig å bare sitte å skravle henne og meg.
Sist vi gjorde det var for 12 år siden da jeg bodde i Oslo og vi satt på restauranten i nesten 6 timer....

Så det gleder jeg meg til.

Nå er det sengen, jeg er utslitt.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 08:15   #4
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ble du begavet?

Ja, det ble jeg. Sambo og jeg innkasserte nok kopper og skåler til at vi endelig kan servere kaffe og kaker med likedan servise til hele 8 personer.

En nydelig hjemmelaget nisse fra treåringen og barnehagen, og et par sko fra sambo og poden - som jeg har drømt om i noen måneder. + Masse annet fint.

Er jeg voksen når jeg ser gavehaugen til poden og virkelig gleder meg storveis over hans lekefangst?

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 08:52   #5
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ble du begavet?

Her ble det masse flotte gaver - på store og små.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 09:02   #6
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ble du begavet?

Mange flotte gaver på både store og små.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 09:15   #7
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ble du begavet?

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Ka du mene?



En enorm snøkrystall bestående av 5 snøkrystaller. Alle glittrende. Selvsagt gjør det at hun selv har plukket den ut vakker....

Tink: Ja det gjør deg voksen, men er det ikke deilig. Jeg trenger egentlig ikke gaver, for alt Mazungen får føles som det er til meg også.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 09:57   #8
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ble du begavet?

Fikk masse fint og veldig gledelig at lille fikk en fin blanding av klær og leker, og at det var leker med kvalitet

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 10:32   #9
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ble du begavet?

Jeg fikk flere bøker, og det var det jeg ønsket meg, så storfornøyd.
Ungene hadde laget flere gaver hver seg, og de gavene er det nok en mamma setter aller størst pris på

Ungene fikk utrolig mye fint, både klær og leker. Storebror fikk bla. en diger Mac fra Cars, og var i ekstase i mange timer.

  Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 10:46   #10
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ble du begavet?

Her ble vi begavet alle sammen

Det som gleder meg mest er at alle gavene var gjennomtenkte, så det ble ikke en haug med leker som går i stykker om en måned, men ordentlige ting som han virkelig hadde ønsket seg!

Begge ungene fikk masse bøker - det synes jeg er veldig stas! Gleder meg til lesestunder med begge ungene.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 11:21   #11
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ble du begavet?

Åjada.. Fikk gode praktiske gaver og litt mer kosegaver. Tøfler, bøker, håndkremer o.l.
Det som jeg kunne vært litt spart for var en globus, en som lyser atpåtil..

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 11:29   #12
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ble du begavet?

Jeg fikk mye fint jeg - litt klær, gavekort, penger, ting til huset m.m. Gaven jeg kanskje satte mest pris på, var lysterapilampen jeg fikk av mamma. Jeg ble så rørt over at hun har klart å fange opp at jeg har ønsket meg en sånn lenge, selv om jeg ikke har "reklamert" stort for ønsket mitt siden disse er ganske dyre. Jeg plages veldig med mangel på energi og tilløp til vinterdepresjon nå i mørketida, så det skal bli veldig spennende å se om dette kan a noe for seg. Jeg har ihvertfall veldig tro på det.

Ellers fikk ungene masse fint, det ble mye råsa og mye dukkestæsj i stua her etterhvert. Noen av pakkene er ikke pakket opp ennå faktisk - vi måtte bare sette en strek i går ellers hadde vi aldri blitt ferdig. Alt skal jo åpnes og prøves underveis, må vite, og sånt tar tid.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 11:33   #13
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ble du begavet?

Jeg har fått en knall rosa stekespade. Skikkelig kul, og matcher den knal rosa Röstibollen og knall rosa ting til å sette varme ting på.

Ungene fikk jo klart mest, men heldigvis stort sett bare kvalitetsting og heldigvis litt nyttige ting også. Storebror fikk endel ull, og det setter vi pris på. Svigermor hadde strikket nydelig kjole til lillesøster, men hun vil bare gå med den om vi kaller den for dansekjole.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 11:34   #14
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ble du begavet?

Joda, pakker ble det. Mannen og jeg kjøpte nye stuegardiner i gave til hverandre. Av guttene fikk jeg sing star 90s. Sverre og JC hadde malt hver sin flis, som blir nye fine gryteplater, og jeg fikk et håndavtrykk m. dikt av Sverre. Bestefaren min slo på stortromma og gav hvert av barnebarna 5000 kroner. (Da var jeg glad pappa hadde advart meg i forkant, for det var litt voldsomt.) Og så fikk mannen og jeg litt mere PP-servise av foreldrene mine. Svigertante gav oss frelsesarmeens CD (Jan Werner, tror jeg), Svigerforeldrene hadde sponset varmekabler i kjelleren i sommer, så mannen og jeg tok en tur med og tråkket på jule-bursdagspresangen fra dem. I tillegg fikk vi den årlige kalenderen fra mannens hjemkommune.

Barna mine fikk en del klær, turutstyr og leker. Minsten blir nok den mest velkledde babyen i Grenland, tror jeg. Han fikk både regnbueulldress og reima-fleecedress i tillegg til sokker, bodyer, bukser og gensere. Et par leker ble det også, og det var moro å se at han begynte å skjønne at det var noe inni alt det stilige papiret etter hvert.

De to eldste har sovet i nye soveposer i natt, og nå leker de med eldstens Biler-Mac og mellomstens Biler-bane. JC vekket meg i dag og fortalte at han hadde hatt på seg nymorgenkåpen med drager på lenge, og at han fremdeles hadde dragetrusa og dragetrøya på - under dragegenseren. HE har ny spider-trøye på, og en ny turgenser som var "SÅ deilig og myk, og skikkelig varm også". -Hurra for fine og nyttige gaver. De fikk mye annet fint også, men har ikke tatt i bruk alt ennå. Tror de skal kunne kose seg med dette lenge.

Forresten tok vi en del av gavene til side. Skal ha litt lunsj og pakkeåpning hos søstra mi i morgen, så da får guttene et par pakker der.


Sist redigert av Kaija : 25-12-07 kl 16:14.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 12:01   #15
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Ble du begavet?

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Åjada.. Fikk gode praktiske gaver og litt mer kosegaver. Tøfler, bøker, håndkremer o.l.
Det som jeg kunne vært litt spart for var en globus, en som lyser atpåtil..


Jeg har lyst på Globus jeg :snål:

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 12:06   #16
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Ble du begavet?

Vi fikk masse fint , å det gjorde jentene også
Fikk penger av mamma å pappa å fra de til oss kjøpte jeg nytt trekk til di to treseterene våre Så fikk jeg Devold ullgenser av sambo å ny rettetang (forbruksvare her i huset)
Jentene fikk masse fint Ull , klær å leker, filmer å to ps2 spill hver

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 12:12   #17
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ble du begavet?

Joda. Fikk en diamantring hos mann. som var for stor *snufs* Håper de har likens i mindre.For denne kan ikke taes inn.
Fikk liten sånn handstøvsuger hos mamma som vi ønsket oss, ehm som jeg ønsket meg hehe
Og egentlig brødbakemaskin hos svigermor men de hadde ikke flere inne.. Rart når de handles på lille-lille julaften hihi

Og så fikk vi juleduker .. Som vanlig. Kan snart åpne juleduk butikk *ler*


Turbo fikk mye bra,bøker, som han elsker og sikkelige leker.
Og en del klær som er for små.
Skjønner ikke helt hvorfor de må kjøpe klær uten å høre hva han bruker slags størrelse...
De kjøper etter alder,altså 4 år,og han bruker 6\7 år i det meste nå.

Snoopy fikk en strikket bunad hos farmoren sin. Og en hærlig bamse jakke og bukse hos gu`moren sin
og ikke så veldig mye leker egentlig. Men en del klær. og ull-lester og ulltøfler osv


Ellers fikk vi 3 flasker rødvin Ingen av oss som drikker rødvinOg det vet de fleste hehehe


Faktisk den beste julen både til oss og ungene. Nesten ikke noe ubrukelige hurtiggaver

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 25-12-07 kl 12:17.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 12:14   #18
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ble du begavet?

Jeg fikk 1 av de tingene jeg ønsket meg. Og så fikk jeg endel ting som jeg absolutt ikke trengte. Listen på kjøleskapet kommer jeg til å kjøpe meg selv. Jeg ble egentlig litt skuffet over at ikke helten hadde videreformidlet ønskene mine slik jeg hadde gjort med hans.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 13:03   #19
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ble du begavet?

Jeg synes vi kom ganske bra ut av gavene i år. Jeg fikk blant annet klokke, øredobber (fra storebror), nye øreplugger til I-poden, parfyme og ikke minst allværsjakke fra svigers (kombinert jul og bursdagsgave). Pakken fra mamma og pappa nådde ikke fram til jul, så da blir det litt ekstra når den kommer (vet de har kjøpt en del klær til guttene, men frakten fra USA tar tid).

Guttene fikk en fin blanding av skikkelige leker og klær. Mye super/ulltøy som vi hadde ønsket dem. I tillegg fikk de flotte jakker. Så nå er vi klare for tur på fjellet i nyttårshelgen.

Det beste var nesten at samboeren til broren min endelig signerte pakkelappene med tante ****.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 13:08   #20
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ble du begavet?

Fikk masse fint alle sammen her, eldste kommer hjem fra faren sin i morgen og gleder meg til å se hva hun fikk.

Det "morsomste" var alle klærne mannen hadde kjøpt, han har virkelig hørt etter hva jeg ønsker meg, men han husker meg nok fra noen år tilbake(les:noen kilo tilbake) så det meste må oppgraderes noen størrelser, men tanken var god, så det er helt i orden!!

Og globus skal jeg ønske meg til neste år, for en fantastisk bra gave!!

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no