Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Fortell meg om paragliding

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-20, 08:26   #1
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fortell meg om paragliding

Vet ikke om dette hører inn under "Sportshjørnet", men kanskje ...?

Jeg bor slik at jeg ser paraglidere i luften støtt og stadig, da vi har utsikt til startpunktet deres. I snart 19 år har jeg stått og sett misunnelig på dem og kan få tårer i øynene nesten av misunnelse.

Så jeg tenkte at det er noe jeg skulle undersøke når jeg fylte 50. Vel, nå er jeg 50 og har undersøkt, men finner nesten ikke noe info om det på nett i det hele tatt.

Er det noen som driver med dette eller har noe info? Jeg skjønner at man må ha kurs først, men er det veldig komplisert og veldig farlig?

Er forresten usikker på om det er paragliding eller parascending det er snakk om.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no