Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Finst det skinnsofa som er behagelig å sitte i og man ikke blir klam

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-09, 22:25   #1
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Finst det skinnsofa som er behagelig å sitte i og man ikke blir klam

i rompa av?

Da har jeg gått bort fra tanken om hvit sofa ihvertfall, å heller mer for å fortsatt ha en skinnsofa men finst det da en beghagelig skinnsofa som heller ikke blir klam i rompa av å sitte i?

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-09, 22:28   #2
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Finst det skinnsofa som er behagelig å sitte i og man ikke blir klam

Etter at jeg fikk barn har vi alltid hatt skinn, og jeg har da ikke tenkt over at jeg blir klam i ræva. Nei - blir ikke det. Jeg har nå Karlanda fra IKEA og er superfornøyd. Utrolig slitesterk.

  Svar med sitat
Gammel 01-08-09, 22:42   #3
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Finst det skinnsofa som er behagelig å sitte i og man ikke blir klam

Men det var karlanda man ikke fikk kjøpt ny på Ikea mer? Så den må jeg finne brukt om jeg ønsker?

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-09, 23:32   #4
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Finst det skinnsofa som er behagelig å sitte i og man ikke blir klam

Opprinnelig lagt inn av Smurfine79, her.

Men det var karlanda man ikke fikk kjøpt ny på Ikea mer? Så den må jeg finne brukt om jeg ønsker?

Jo, men Karlstad tror jeg likner ganske mye.

  Svar med sitat
Gammel 01-08-09, 23:43   #5
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Finst det skinnsofa som er behagelig å sitte i og man ikke blir klam

Får vel ta turen innom finn i morra å sjekke litt da. Takk for tips

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 00:14   #6
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finst det skinnsofa som er behagelig å sitte i og man ikke blir klam

Så lenge du ikke sitter rett med rumpa bar i sofaen, så blir du ikke klam altså. Jeg har aldri opplevd å bli klam i rumpa/på lårene i sofa - Det er jo et naturmateriale - i motsetning til f.eks skaiseter på busser etc.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 00:16   #7
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finst det skinnsofa som er behagelig å sitte i og man ikke blir klam

Jeg blir alltid klam i skinnsofaer. Også i de nykjøpte sofaene som folk mener jeg absolutt i skal bli klamme av å sitte i fordi de er såååå fantastiske.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 08:36   #8
Rory
Aktiv
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 104
Rory er litt kul
Standard

Sv: Finst det skinnsofa som er behagelig å sitte i og man ikke blir klam

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg blir alltid klam i skinnsofaer. Også i de nykjøpte sofaene som folk mener jeg absolutt i skal bli klamme av å sitte i fordi de er såååå fantastiske.

Det er fordi du har glemt buksene dine (avatar)

Jeg også syns de fleste er klamme.
Men det er noen få som ikke er så ille... men jeg vet jo ikke hva de heter eller hvor de har vært kjøpt da..

__________________
Har ei tulle født sommeren 2008
Rory er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 08:51   #9
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Finst det skinnsofa som er behagelig å sitte i og man ikke blir klam

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Så lenge du ikke sitter rett med rumpa bar i sofaen, så blir du ikke klam altså. Jeg har aldri opplevd å bli klam i rumpa/på lårene i sofa - Det er jo et naturmateriale - i motsetning til f.eks skaiseter på busser etc.

er nok ikke ekte skinn det jeg har gitt, er nok mer sånn skaiting ja , var visst ikke så heldig med dette kjøpet som jeg med en gang trodde jeg var

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no