Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Samsung Galaxy spørsmål

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-11, 13:00   #1
Amic@
Tobarnsmor :)
 
Amic@ sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Innlegg: 806
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Samsung Galaxy spørsmål

Håper noen kan hjelpe meg for jeg føler meg rett og slett helt grønn!

1) Vet noen har hatt problemer med store regninger da de har kjøpt diverse i spill o.l. På Iphone/Ipad må man skru av "kjøpt i spill", vet jeg har lest noe om det samme for SG2 men klarer ikke finne det igjen. Noen som kan hjelpe.

2)Føler telefonen må mye på nett. Hvordan er dette egentlig. Hvis man har oppe været for eksempel, hvordan oppdateres denne? Lastes noe ned?Og hva med gmail. Det plinger når jeg får ny mail, men da er det vel også noe som lastes ned? Hvordan skal jeg vite at telefonen ikke står og laster og laster oglaster....

3)Har vel nesten gitt opp å prøve å synke mot kontantsynk (Netcom). Får det bare ikke til. Har fått denne oppskriften fra Netcom:

"For å få kontaktsynk til å fungere med den telefonen, last ned en SyncML-applikasjon fra Market (søk på SyncML, velg en som er gratis). Deretter kan du gå inn i appen, og sette opp følgende innstillinger:
URL: http://sync.netcom.no/sync
Sy...ncML Version: automatic
Slå av Use Proxy
User: netcom
Password: netcom
Deretter skal det fungere å synkronisere "

Skjønner det fremdeles ikke. Får når jeg laster ned en sånn app så ser det ut til at man må logge seg på den appen? Noen som kanskje hjelpe meg med en enda mer detaljert fremgangsmåte?

Litt frustrert nå, er jeg virkelig så dum tro... Angrer bittelitt på at det ikke ble iphone i stedet.. den virker mye enklere i bruk....

Må søke mer på Galaxy for Dummies tror jeg.

__________________
Amic@, M('06) A('10)
Amic@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 13:55   #2
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.669
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Samsung Galaxy spørsmål

Jeg legger til et spørsmål:

Finnes det en enkel måte å slå av det mobile nettverket? På HTCen jeg hadde kunne jeg ha det som en knapp på fremsiden, men her er det jo bare wifi, lys, gps osv.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no