Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Lydbøker

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-07, 21:37   #1
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lydbøker

Slettet.


Sist redigert av Pepper Lemon : 23-07-07 kl 21:24.
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 23:02   #2
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lydbøker

Jeg er ikke så veldig glad i lydbøker, men hørespill derimot. Ingenting er som å høre på frøken Detektiv under en lang biltur.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 23:13   #3
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lydbøker

Jeg liker også lydbøker.

Jo Nesbø har en som heter "Og derr! ...var sommeren i gang", fantastisk morsom, og perfekt til ferien.

Jeg har lånt lydbøker på biblioteket og lagt inn på MP3 spilleren.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 09:45   #4
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lydbøker

Jeg ble inspirert av din forrige Ipodtråd, har aldri tenkt på at man kan bruke den til å høre lydbøker på! Hvilken modell endte du opp med?

Vi har hørt en del på lydbøker i bilen på lange bilturer mellom Vestlandet og Østlandet. Noen har jeg kjøpt i lydbokklubben, andre har jeg lånt på biblioteket.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 10:25   #5
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lydbøker

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg er den lykkelige eier av en ny iPod. Jeg hadde en lydbok liggende, som jeg hadde fått i gave en eller annen gang. Det var en bok av P. D. James, som var spilt inn av radioteateret til Nrk. Jeg fikk den lagt inn på iPod-en, og var skremt halvveis til døde etter å ha hørt på den. Krim er greit på bok - men uhyggelig skummelt å få rett på øret. Nå holder jeg på med Snømannen av Jo Nesbø, og det er knapt gjennomførbart.

Selv om det er vondt å være så redd så er det litt artig også. Lydbøker er vel helst for gamlinger, men jeg er vel i ferd med å bli en gamling da. Siden det er ferietid har jeg massevis av anledning til å høre på iPod-en. Er det noen som har tips til bra lydbøker? Eller, egentlig bør jeg vel spørre; er det flere enn meg som liker lydbøker?

For gamlinger? Nei nå må du gi deg (er jeg gammel - 37 år?). Jeg hører mye på lydbøker, i bilen eller rett på øret hvis jeg går tur alene. Ikke fordi jeg har noen problemer med å lese, men man får jo "lest" så mye mer hvis man kan "lese" både når man kjører og når man går.

Akkurat nå har jeg "Og derrr! var sommeren i gang" av Jo Nesbø i cd-spilleren i bilen (fornøyelig!), og "Solstorm" av Åsa Larsson på MP3-spilleren. Jeg har hørt på flere av Håkan Nesser sine krimbøker, samt hans "Kim Novak badet aldri i Genesaretsjøen", og jeg har hørt krim av Jo Nesbø. Mye annet også. Jeg ripper alle lydbøker jeg låner på biblioteket og sparer dem på pc'en min til en annen gang. Jeg leser sjelden krim sånn i hardware-form, men når jeg skal høre bok foretrekker jeg krim, faktisk.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 10:37   #6
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lydbøker

Jeg er veldig glad i lydbøker. Jeg kjører ganske mye i jobben. Jeg liker i utgangspunktet ikke å kjøre bil, men lydbøker gjør at jeg holder ut.

I dag skal jeg innom biblioteket og låne nye.

Akkurat for øyeblikket er det Unni Lindells "Nattsøsteren" som ligger i bilen.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 11:10   #7
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lydbøker

:slettet:


Sist redigert av Pepper Lemon : 23-07-07 kl 14:03.
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 12:56   #8
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Lydbøker

Jeg er eier av kun en lydbok og det er "Trist som faen" og det er Ari selv som leser. Kan ikke si den kan anbefales . Må til mitt forsvar si at jeg fikk den gratis tilsendt i posten.
Men, kanskje jeg skulle prøvd meg på en lydbok. Jeg får jo aldri lest på senga lenger for lillegutt våkner om jeg setter på lyset.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 12:59   #9
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lydbøker

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Hvorvidt du er gammel med dine 37 år skal jeg la forbli ubesvart.





Opprinnelig lagt inn av Manga, her.

Jeg er eier av kun en lydbok og det er "Trist som faen" og det er Ari selv som leser. Kan ikke si den kan anbefales . Må til mitt forsvar si at jeg fikk den gratis tilsendt i posten.
Men, kanskje jeg skulle prøvd meg på en lydbok. Jeg får jo aldri lest på senga lenger for lillegutt våkner om jeg setter på lyset.

Da er hodelykt et alternativ :erfaren:.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 21:35   #10
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lydbøker

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg får til og med hørt på Urix jeg nå. Det er flere år siden sist jeg fikk med meg radioprogrammer.


Podcast av Urix ja? Får jeg med meg nå om dagen også. Er ikke så glad i å hoere på lydboker, men liker godt podcasts. Greys Anatomy, Urix og the Economist er favorittene.

Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 22:00   #11
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lydbøker

:slettet:


Sist redigert av Pepper Lemon : 23-07-07 kl 14:02.
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 22:06   #12
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lydbøker

Nei, ser ikke på, men etter hver episode har episodeforfatteren + Shonda Rimes podcast der de går gjennom episoden som var. :ga-nerd:
Tror nesten jeg må inn og oppdatere podcast nedlastingene mine nå, de legger jo til nye ting hele tiden. Bra konsept.

Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 22:08   #13
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lydbøker

De fleste TV-seriene har opptil flere podcasts. Jeg levde på LOST official podcast i hele våres...

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no