Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Oppbevaringsløsninger på pikerom

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-09, 10:39   #1
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Oppbevaringsløsninger på pikerom

Vi skal pusse opp to pikerom til 4 åringen og 8 åringen.
De har jo veldig mye småleker som polly, pet shop, belleville, barbie og veldig mye tegnesaker. I tillegg er det hårpynt, steiner, bøker, smykker ...
Hvordan oppbevarer dere slike ting på en oversiktelig og ryddig måte?

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 11:05   #2
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Oppbevaringsløsninger på pikerom

Trofast fra IKEA hadde jeg valgt.
Har de stort rom ville jeg valgt stor Expedit med masse kurver i fine farger. Den får man skuffer og skapdører til også, slik at man kan gjemme bort litt.


Fåes i mange varianter, og med så store kasser man vil ha. Kan ha mange lave kasser f.eks. En variant kan henge på veggen også, og fargen på kassene kan man bestemme selv. Kan også fåes med dører eller skuffer.

  Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 11:08   #3
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppbevaringsløsninger på pikerom

Jeg tenkte også på Sjøggerpløm sitt forslag.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 12:20   #4
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppbevaringsløsninger på pikerom

Jeg er ikke så glad i Trofast. Den gir lite oppbevaringsplass i forhold til plassen den tar, fordi kassene er så skrå. Expedit er sånn sett mye bedre, men den har jo bare store kasser. Jeg har kjøpt en sånn minikommode på ikea, med små skuffer. Den er noe forbanna ræl å sette sammen, siden man må snekre hele greia selv, men veldig, veldig praktisk til ponnyhårband, perleprosjeker, etc. Jeg skulle bare ønsket at den passet inn i Expedit-hylla. Den er akkurat for bred.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 12:41   #5
alice
Newbie
 
alice sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 67
alice har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Oppbevaringsløsninger på pikerom

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Den var veldig fin, og praktisk! Må legge meg den på minnet. Er den dyr?

Vi har også en god del småleker, ala ponyville, polly pocket og så videre. Hittil har jeg bare gitt henne et par fine småesker som hun kan oppbevare det i, og jeg prøver å passe på at det blir lagt på plass etter lek. Vanvittig mye små deler i alt det der!

alice er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no