Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Reparasjon av stekeovn - lønner det seg?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-13, 11:52   #1
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.198
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Reparasjon av stekeovn - lønner det seg?

Vår Siemens stekeovn (7) halter litt. Den steker ujevnt, og jeg må bruke program med ekstra undervarme for i det hele tatt få noe undervarme. Det er "litt" slitsomt når jeg baker, for jeg må gjette meg fram til steketider og temperaturer..... Spørsmålet er, finnes det serviceteknikere av den gamle sorten fortsatt? Kan jeg ringe og bestille time basert på symptomene, og så kan jeg reparere den gamle, eller er det dyrere enn å kjøpe ny - hva gjør man nå til dags? :knirk:

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 12:06   #2
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reparasjon av stekeovn - lønner det seg?

Det kan lønne seg hvis du har noen som har litt peil til å fikse for deg.
Mannen reparerte vår forrige komfyr. Det var varmeelement som var ødelagt og han bestilte nytt til 350 kr. Da funket den perfekt etterpå og ovnen er i daglig bruk fremdeles hos ham som kjøpte den av oss for ett år siden.

Skal du ha noen som tar betalt for arbeidet vil det nok koste en del og da spørs det hva ovnen er verd vs. en ny.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 14:40   #3
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reparasjon av stekeovn - lønner det seg?

Siemens har kundeservice og reparatører som kommer hjem til deg. De tar vel 5-600 kr for å fortelle deg at du må kjøpe en ny.

Hvis du skal ringe, må du huske å notere alt på maskinen som på noe vis kan ligne på et tall; de sender ingen før alt er behørig notert. Hils fra meg, jeg har ikke snakket med dem siden jeg kastet ut oppvaskmaskinen og kjøpte en Miele. De savner meg sikkert.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 14:52   #4
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reparasjon av stekeovn - lønner det seg?

Vår ovn var åtte år gamal da over og undervarmen tok kveld. Me hadde elektrikar her som tok 700 kroner for å fortelje oss at det ville lønne seg å kjøpe ny steikovn framfor å reparere. No har me berre brukt varmluft det siste året. Det fungerer sånn passe.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 14:52   #5
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reparasjon av stekeovn - lønner det seg?

De tar 1100,- kr for å komme inn døren og si hei. :erfaren:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-13, 13:02   #6
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Reparasjon av stekeovn - lønner det seg?

Servicemannen tok 1800 for å skifte ut varmeelementet i overvarmen som hadde fått en sprekk og ikke virket. Syns i grunnen det var greit nok, ettersom vi skal flytte kjøkkenet og kjøpe innbyggingsvariant til neste år og ikke hadde nevneverdig lyst til å kjøpe ny komfyt til 10000 akkurat nå.

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-13, 13:55   #7
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.390
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reparasjon av stekeovn - lønner det seg?

Hvis dere skal kjøpe ny og pris er et issue, sjekk på IKEA. Vi har kjøpt induksjonstopp på IKEA som er identisk lik med Electrolux-topp, bortsett fra at det ikke står Electrolux på den. Det samme gjelder muligens for stekeovner derfra. Nettshopping av stekeovn er også en lur greie, jeg mener vi nettshoppet fra Sverige, veldig fornøyde. Sjekk ut prisjakt.no for å finne billigste butikk når dere har bestemt dere for modell.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-13, 14:06   #8
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reparasjon av stekeovn - lønner det seg?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Siemens har kundeservice og reparatører som kommer hjem til deg. De tar vel 5-600 kr for å fortelle deg at du må kjøpe en ny.

Hvis du skal ringe, må du huske å notere alt på maskinen som på noe vis kan ligne på et tall; de sender ingen før alt er behørig notert. Hils fra meg, jeg har ikke snakket med dem siden jeg kastet ut oppvaskmaskinen og kjøpte en Miele. De savner meg sikkert.

Total avsporing: Er du fornøyd med oppvaskmaskinen fra Miele? Jeg venter på vår nye nå (de skulle komme mellom 12-20, snakk om presis tidsangivelse) og er spent på om de er så bra som de på diverse el-utsalg sier.

Vår oppvaskmaskin gikk i stykker i helga, termostaten takket for seg, vi fant ut at det ikke lønte seg å reparere fremfor å kjøpe ny. Det er utrolig synd og lite miljøvennlig, egentlig. Så nå kjøpte vi Miele i.o.m. at de skal ha dobbelt så lang levetid som andre merker- hvis vi skal "belive the hype". Vi prøvde å få reparert induksjonstoppen vår også, og ble utstyrt med en lik lånetopp. Det er to år siden og begge platetoppene står på kjøkkenet vårt enda. Og det er jo det verste med sånne apparatreparatører er jo at de ikke er til å stole på. De dukker ikke opp når de sier de skal, de skal bestille en del og man ringer og purrer og maser, men de kommer aldri med den delen og til slutt gir man bare opp.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-13, 14:12   #9
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.198
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reparasjon av stekeovn - lønner det seg?

Takk for svar, folkens!
Skal få min far, ex-elektrikeren, til å ta en titt, jeg. Så tar vi det derfra.... men det irriterer meg at det skal være så ulønnsomt å reparere noe der reparasjon forlenger levetiden på et produkt som i utgangspunktet er ok.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-13, 14:48   #10
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reparasjon av stekeovn - lønner det seg?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Takk for svar, folkens!
Skal få min far, ex-elektrikeren, til å ta en titt, jeg. Så tar vi det derfra.... men det irriterer meg at det skal være så ulønnsomt å reparere noe der reparasjon forlenger levetiden på et produkt som i utgangspunktet er ok.

Jeg er så enig. Søppelberget vokser og det er vel ikke noen tvil om at produktene lages på en slik måte at de skal byttes ut oftere nå til dags? Foreldrene mine har en Siemens oppvaskmaskin som er 30 år gammel. Den var nok fancy da den ble kjøpt inn, men den går altså som ei klokke enda og de har aldri hatt noen reperasjoner på den (de måtte kjøpe ny bestikkurv noen år tilbake da ). Jeg tror ikke vi får oppleve hvitevarer (kanskje med unntak for kjøleskap og fryser) som har sånn levetid lengre. Da de før tjente penger på at folk kjøpte seg hvitevarer, tjener de nå penger på at folk må skifte det ut jevnlig og noe av kilden til det er jo svinedyre reparasjoner.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-13, 15:38   #11
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Reparasjon av stekeovn - lønner det seg?

Vi byttet det underste varmeelementet på vår da ca 6 år gamle Gorenje, kostet 650,- tror jeg.

Ovnen har fungert helt fint etter det, og den er nå ca 12 år.

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-13, 21:57   #12
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reparasjon av stekeovn - lønner det seg?

Det som lønner seg er å la den stå uvirksom uten å fikse den.

Sa brura som nå lever uten tørketrommel ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-13, 22:24   #13
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reparasjon av stekeovn - lønner det seg?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Total avsporing: Er du fornøyd med oppvaskmaskinen fra Miele? Jeg venter på vår nye nå (de skulle komme mellom 12-20, snakk om presis tidsangivelse) og er spent på om de er så bra som de på diverse el-utsalg sier.

Vår oppvaskmaskin gikk i stykker i helga, termostaten takket for seg, vi fant ut at det ikke lønte seg å reparere fremfor å kjøpe ny. Det er utrolig synd og lite miljøvennlig, egentlig. Så nå kjøpte vi Miele i.o.m. at de skal ha dobbelt så lang levetid som andre merker- hvis vi skal "belive the hype". Vi prøvde å få reparert induksjonstoppen vår også, og ble utstyrt med en lik lånetopp. Det er to år siden og begge platetoppene står på kjøkkenet vårt enda. Og det er jo det verste med sånne apparatreparatører er jo at de ikke er til å stole på. De dukker ikke opp når de sier de skal, de skal bestille en del og man ringer og purrer og maser, men de kommer aldri med den delen og til slutt gir man bare opp.

Vet ikke om dagens.

Mamma og pappa kjøpte miele oppvaskmaskin i 1987. En gang utpå 2000-tallet byttet min bror en del (han er mekaniker, om enn ikke akkurat for oppvaskmaskiner) som fikk selve drivhjulet som flyttet program-knappen rundt til å fungere igjen , det viste seg at uten denne delen til 159 kroner så gikk ikke knappen fremover, og da heller ikke programmet, nemlig... Det var vel i år, 2013 at de kjøpte ny oppvaskmaskin. Ny miele. Vi får se om den varer like lenge...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-21, 21:12   #14
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.198
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reparasjon av stekeovn - lønner det seg?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Vår Siemens stekeovn (7) halter litt. Den steker ujevnt, og jeg må bruke program med ekstra undervarme for i det hele tatt få noe undervarme. Det er "litt" slitsomt når jeg baker, for jeg må gjette meg fram til steketider og temperaturer..... Spørsmålet er, finnes det serviceteknikere av den gamle sorten fortsatt? Kan jeg ringe og bestille time basert på symptomene, og så kan jeg reparere den gamle, eller er det dyrere enn å kjøpe ny - hva gjør man nå til dags? :knirk:

Da siterer jeg meg selv med et 8 år gammelt innlegg. Nå har jeg altså slitt med den samme Siemensen i 8 år til, så nå skal tenåringen (15) få lov til å avgå med døden. Men jeg syns jeg har vært både tålmodig og miljøvennlig som har hatt en stekeovn som kun virker på ETT program (varmluft med undervarme) så lenge.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-21, 01:00   #15
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reparasjon av stekeovn - lønner det seg?

Imponert, Palmen! Ovni skal få hvile nå!

Her har mannen bestilt nytt varmeelement til vår stekeovn. Ante ikke at det gikk an å kjøpe enkeltdeler, men det gjør det visst. Og så ser han på YouTube for å finne ut hvordan han skrur fra hverandre alt..

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-21, 01:09   #16
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.314
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Reparasjon av stekeovn - lønner det seg?

Vi byttet varmeelement for overvarme for et par år siden, og nå har elementet røket igjen. Nytt er på vei i posten for under 1000-lappen.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-21, 06:15   #17
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Reparasjon av stekeovn - lønner det seg?

Jeg er en ivrig bruker av stekeovn så jeg hadde blitt litt gal hehe..

Men godt jobba!

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-21, 09:46   #18
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reparasjon av stekeovn - lønner det seg?

Wow- du er jammen meg tålmodig

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-21, 09:59   #19
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reparasjon av stekeovn - lønner det seg?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Da siterer jeg meg selv med et 8 år gammelt innlegg. Nå har jeg altså slitt med den samme Siemensen i 8 år til, så nå skal tenåringen (15) få lov til å avgå med døden. Men jeg syns jeg har vært både tålmodig og miljøvennlig som har hatt en stekeovn som kun virker på ETT program (varmluft med undervarme) så lenge.

Åssen i alle dager har du klart å bake alt sammen med semi-fungerende ovn? Jeg er imponert! Fader meg glad for at du er på apokalypselaget mitt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no