Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-20, 11:12   #941
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.713
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg klarer ikke sci/fi i noen grad og skyr disse elementene som pesten. Jeg synes det er utrolig kjedelig at Lovecraft Country tilsynelatende er spekket med dette, for historien er jo mer enn interessant.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 10-09-20, 15:14   #942
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.


Noen som har sett mer enn to episoder og kan komme med an/av-befaling?

Jeg har sett alle fire episodene som er ute og elsker den!

Har også nettopp sett Upload på Amazon Prime, minner om en blanding av The Good Place og en Black Mirror-episode. Likte den!

Muskat er ikke aktiv  
Gammel 10-09-20, 16:56   #943
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.543
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Marianne-saken på Sumo.
Første sesong av Mordene i Sandhamn, andre sesong virka skikkelig dårlig.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 10-09-20, 17:37   #944
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Så den i sommer. Den var fantastisk! Jeg tror fortsatt jeg har kommet på innsiden av ekte dansk politikk.

Så bra. No er eg på sesong fem av et sted å høre til. Så då skal eg starte på den etterpå.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 10-09-20, 17:38   #945
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Marianne-saken på Sumo.
Første sesong av Mordene i Sandhamn, andre sesong virka skikkelig dårlig.

Det kan vel nesten ikkje bli gode seriar av bøker som er så dårlige?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 10-09-20, 20:07   #946
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.543
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Det kan vel nesten ikkje bli gode seriar av bøker som er så dårlige?

Visste ikke det var bøker. Har du lest?

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 10-09-20, 21:33   #947
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Ja, er ikkje det Camilla lackberg sine da? Og språket der, særlig i dialogene, er pinlig dårlig.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 10-09-20, 21:35   #948
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.498
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Ja, er ikkje det Camilla lackberg sine da? Og språket der, særlig i dialogene, er pinlig dårlig.

Nei, de er basert på Viveca Stens bøker.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 10-09-20, 21:58   #949
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg begynte på Belgravia i går, og er ferdig nå. Jeg håper det kommer mer. Kostymedrama er stas, altså.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 11-09-20, 11:54   #950
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Likte Belgravia, syns det var et annerledes plot, og twists helt fram. Den er ikke DA, men synes det er urettferdig å sammenligne en miniserie på 6 episoder og en serie som kan gå i dybden over flere sesonger. Så for det det er, syns jeg den var fin, og litt annerledes historie enn det pleier å være. Litt klasseforskjell, kjønnsforskjell osv som de ikke alltid har, og ikke så lyserøde lojalitetsforhold som feks DA har mer av.

Men fint å høre hva flere synes!

Charlie er ikke aktiv  
Gammel 11-09-20, 13:47   #951
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg mener egentlig ikke heller å sammenligne med DA, men det var nettopp det med twister som jeg synes manglet. Jeg opplevde den som ekstremt forutsigbar, og jeg syntes det var mye middelmådig skytespill.

Hyacinth er aktiv nå  
Gammel 11-09-20, 13:56   #952
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg så Away på Netflix i løpet av et par-tre dager. Jeg likte den godt selv om jeg ser den får litt blandede tilbakemeldinger.

Jeg likte den også. Men tror kanskje de som forventet mer scifi ble skuffet, for det er vel egentlig mer familiedrama med nasa og romferd som bakgrunn.

zinatara er ikke aktiv  
Gammel 11-09-20, 14:57   #953
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Har noen sett Borgen? Korleis var den?

Jeg ELSKET den!

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv  
Gammel 11-09-20, 15:04   #954
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg så ferdig Hollywood i går. Den tar for seg BLM-, likestillings- og homo-problematikk i Hollywood på slutten av 40-tallet. Den skriver rett og slett om historien, og jeg ble sittende igjen med et stort "tenk om disse tingene hadde blitt gjennomført da. Så fantastisk det hadde vært!". Historiske personer er flettet sammen med oppdiktede og de tar seg masse friheter. Jeg like hvordan serieskaperne har klart å demonstrere hvordan man kan gjenskape "gamle dager" uten å reprodusere de holdningene som fikk råde da, men heller problematisere (og til og med langt på vei løse) det som ikke var greit. Uten å holde igjen på tidskoloritten.

Samtidig er den skikkelig feelgood, tøysete og umoralsk. Jeg synes den er virkelig verdt å se.

__________________
2007 2010


Sist redigert av rajraj : 11-09-20 kl 15:12.
rajraj er ikke aktiv  
Gammel 11-09-20, 15:10   #955
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg likte den også. Men tror kanskje de som forventet mer scifi ble skuffet, for det er vel egentlig mer familiedrama med nasa og romferd som bakgrunn.

Helt sikkert. Og det var nettopp derfor jeg likte den så godt også.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv  
Gammel 11-09-20, 23:50   #956
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.752
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Begynte på How to get away with murder i kveld.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 12-09-20, 09:32   #957
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Nei, de er basert på Viveca Stens bøker.

Ja, sjølvsagt, eg tenkte feil. Men dei er no ikkje strålande dei heller...

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 12-09-20, 17:12   #958
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.667
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Så ferdig The Split igår. Likte den godt.
Nå Pride and Prejudice på Netflix.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 13-09-20, 19:08   #959
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.391
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Vi har kommet til veis ende i The Umbrella Academy, og likte den godt. Så hva begynner vi på nå? Lovecraft Country?

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 13-09-20, 19:23   #960
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.713
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg ser Livstid på NRK, men må nå vente på neste episode. Det er sååå 2002!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no