Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-20, 20:34   #881
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.792
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

HVem har sett "hjerteslag" på Sumo?

Jeg har sett den, og syntes den var helt fantstisk skjønn og sjarmerende.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 27-08-20, 20:42   #882
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.707
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Zoeys spilleliste på NRK.
Veldig grei underholdning når man ikke klarer så tungt stoff.

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 27-08-20, 20:55   #883
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg ser på Belgravia og syns den er underholdende. Ellers er jeg litt på leting etter serier. I Coronatiden har jeg sett hele GOT, for første gang og syntes den var helt super. Men trenger noe lett og morsomt nå.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv  
Gammel 28-08-20, 13:50   #884
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.336
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg liker virkelig "Et sted å høre til" på NRK! Snart ferdig med første sesong.

__________________
Unicorn er ikke aktiv  
Gammel 28-08-20, 14:02   #885
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Igår var det et litt morsomt program på NRK, for oss interiørinteresserte. Hvem bor her. Fem fremmede mennesker skulle gjette hvem av dem som bodde i hvilken bolig, som de besøkte etter tur.

Prøvde meg på quizen før start og underveis, og bomma totalt.
https://www.nrk.no/kultur/kan-du-sva...r__-1.15129374

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 28-08-20, 20:57   #886
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg binget Belgravia på søndag og digget den! Mye mer action enn serier i den sjangeren pleier å ha, eller i hvert fall raskere!

Storm er ikke aktiv  
Gammel 29-08-20, 06:38   #887
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Belgravia er på lista. Derry girls har jeg lurt på.

Ser Outlander, er ikke helt overbevist etter en sesong. Blir litt kiosklitteratur for meg. Eller at jeg ikke skjønner helt greia. Det er også mulig.

Charlie er ikke aktiv  
Gammel 29-08-20, 08:40   #888
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg har begynt på Belgravia. Wow!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 29-08-20, 09:07   #889
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Belgravia likte vi også. Så noen episoder i går og et faktisk spent på fortsettelsen.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 29-08-20, 11:51   #890
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Hva er sjangeren på belgravia? Noe jeg bør se alene eller sammen med mannen? (vi er veldig stereotypiske på hva vi liker å se på.)

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå  
Gammel 29-08-20, 14:18   #891
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Hva er sjangeren på belgravia? Noe jeg bør se alene eller sammen med mannen? (vi er veldig stereotypiske på hva vi liker å se på.)

Det er som Downton Abbey, bare raskere fremdrift.

Storm er ikke aktiv  
Gammel 30-08-20, 15:15   #892
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg ble skikkelig skuffet over Belgravia. Der Downton Abbey hadde et interessant persongalleri, med karakterer man ble glad i, og tildels gode skuespillerprestasjoner, synes jeg Belgravia hadde det motsatte. Kjedelige karakterer, middelmådig skuespill og ikke minst et syltynt plot. Og slutten var så latterlig at jeg nesten måpte. Full fart og fullt av klisjeer, aller mest i siste scene, den var nesten puteflau. Er overrasket over at de to seriene er laget av samme folk.


Sist redigert av Hyacinth : 30-08-20 kl 15:21.
Hyacinth er aktiv nå  
Gammel 30-08-20, 16:17   #893
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.601
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

The Victim på Sumo. Knallsterk skotsk thriller om rettfølelse, skyld og tilgivelse, sentrert rundt et barnedrap begått av et barn, og offerets mors jakt på rettferdighet.

__________________
2006 og 2009
Zulu er aktiv nå  
Gammel 30-08-20, 18:29   #894
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg ble skikkelig skuffet over Belgravia. Der Downton Abbey hadde et interessant persongalleri, med karakterer man ble glad i, og tildels gode skuespillerprestasjoner, synes jeg Belgravia hadde det motsatte. Kjedelige karakterer, middelmådig skuespill og ikke minst et syltynt plot. Og slutten var så latterlig at jeg nesten måpte. Full fart og fullt av klisjeer, aller mest i siste scene, den var nesten puteflau. Er overrasket over at de to seriene er laget av samme folk.

Surpomp! Synes den var gøyal, jeg!

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 30-08-20, 19:13   #895
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Det er vel ikke plottet som er hovedgrunnen til å se Belgravia. Jeg har bare sett tre episoder, men jeg synes det er akkurat passe med intriger, familiefeider og onde hensikter.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 30-08-20, 19:34   #896
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Surpomp! Synes den var gøyal, jeg!

Du har jo lov til det.

Hyacinth er aktiv nå  
Gammel 30-08-20, 19:35   #897
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Det er vel ikke plottet som er hovedgrunnen til å se Belgravia. Jeg har bare sett tre episoder, men jeg synes det er akkurat passe med intriger, familiefeider og onde hensikter.

Kanskje ikke, men dette plottet var spesielt tynt, synes jeg.

Hyacinth er aktiv nå  
Gammel 30-08-20, 20:00   #898
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg ble skikkelig skuffet over Belgravia. Der Downton Abbey hadde et interessant persongalleri, med karakterer man ble glad i, og tildels gode skuespillerprestasjoner, synes jeg Belgravia hadde det motsatte. Kjedelige karakterer, middelmådig skuespill og ikke minst et syltynt plot. Og slutten var så latterlig at jeg nesten måpte. Full fart og fullt av klisjeer, aller mest i siste scene, den var nesten puteflau. Er overrasket over at de to seriene er laget av samme folk.



Jeg er enig. DA var fantastisk, Belgravia ikke selv om jeg så den på to dager.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 30-08-20, 20:04   #899
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Så Otherhood ( film)på Netflix - styr unna. Den var så dårlig på alle områder at jeg bare måtte se den ferdig.
Ellers har jeg sett Queen (indisk) og en annen indisk film som
handler om første kvinnelig pilot i India. ( husker ikke hva den heter).

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 30-08-20, 20:41   #900
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Full fart og fullt av klisjeer, aller mest i siste scene, den var nesten puteflau.

Jeg synes det var dette som var så digg! Endelig en serie der alt ender godt og alle er lykkelige og konflikten bare løser seg og alt drama forsivnner.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no