Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen som kan anbefale meg et hotell i Istanbul?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-09, 14:42   #1
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Noen som kan anbefale meg et hotell i Istanbul?

Vi skal på kjærestehelg i Istanbul om et par uker og er på jakt etter hotell.

Kravspekk:
-sentralt (altså i gangavstand fra severdigheter og særlig restauranter)
-fin utsikt fra rommene
-lange nok senger (samboer er 1,94 og har mange vonde reiseminner knyttet til dette)
-max kr 1000,- per natt

Noen som har tips?

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 14:44   #2
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som kan anbefale meg et hotell i Istanbul?

Oooh, jeg skulle gjerne anbefalt det bittelille, søte hotellet vi bodde på i 1998, med utsikt over byen mot sjøen fra takterassen, og med den sleezy resepsjonisten, men jeg husker selvsagt ikke det lenger nå. Om det i det hele tatt eksisterer lenger. Det lå ikke så langt fra Hippodromen, om jeg husker riktig, i hvert fall.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 14:46   #3
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som kan anbefale meg et hotell i Istanbul?

Vriene søkekriterier på det tipset der, Kanina, men du skal ha takk for at jeg nå gleder meg enda mer til endelig å skulle på tur med kjæresten igjen.

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 18:51   #4
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.449
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som kan anbefale meg et hotell i Istanbul?

Sjekk www.tripadvisor.de

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no