Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva slags vintersko skal din gutt på 10-11 ha i vinter?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-19, 09:53   #121
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags vintersko skal din gutt på 10-11 ha i vinter?

Her har jeg nettopp køpt nye gummistøvler til meg selv, for at guttungen skal få låne dem på leirskole, der må de ha med. De er kanskje ett nummer for store til han (han bruker foreløpig 40, jeg bruker 41), men jeg nekter å kjøpe gummistøvler til han for at han kun skal bruke dem en gang.

Gummistøvler, vintersko, dockboots, ingenting sånt blir brukt her, men jeg er jo glad til for å slippe den utgifta. Jeg er åpen for å kjøpe vintersko etter hvert, hvis han selv føler at han trenger det, men her ved fjorden er det ikke alltid så mye snø om vinteren. Slaps, glatt og vått er det, men det får bli hans problem. Glatt er bare gøy da. En dag sist vinter, da jeg var på vei til jobb og det var skikkelig glatt, gikk jeg og tenkte med meg selv at jeg burde tatt de andre skoene, som ikke hadde så glatt såle. Samtidig overhørte jeg samtale mellom to guttunger på vei til skolen, den ene med joggesko, den andre med fornuftige, grove vintersko (slike jeg burde hatt). Førstnevnte til kameraten: "I morgen må du også ha på deg joggesko, de er mye glattere!"

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-19, 10:21   #122
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags vintersko skal din gutt på 10-11 ha i vinter?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Hvorfor kan han ikke gå med Dockboots i år også, hvis han er fornøyd med det?

Jeg er ikke helt fornøyd med at han går rundt med det i absolutt alle sammenhenger. Dress og dockboots, anyone? Løping ute med dockboots? Selv syns han det er helt greit, så det kan hende jeg bare får tåle det.

Dessuten hadde det vært kjekt med et skift, for det er bare de voksne i husholdningen som kommer på at vi har skotørker.
Det ordner seg vanligvis hjemme her fordi han kan låne sko av meg, men det varer ikke evig.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-19, 10:33   #123
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags vintersko skal din gutt på 10-11 ha i vinter?

I år har jeg planer om at 11-åringen skal få disse.


tilbud på gmax - 599,-

__________________
Min signatur
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-09-19, 10:34   #124
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags vintersko skal din gutt på 10-11 ha i vinter?

Oj, dævven - han skal dog ikke ha de i størrelse 54 som det ser ut som jeg har lagt ut 1:1-eksemplar av da...

__________________
Min signatur
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-09-19, 13:28   #125
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags vintersko skal din gutt på 10-11 ha i vinter?

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

I fjor hadde sønnen et par joggeskoaktige goretex-sko til over tusenlappen som han hadde valgt selv, som han brukte tre ganger, to av dem under mild tvang fra sin (gniene) mor.

I år vet jeg ikke om jeg gidder å kjøpe noe annet enn litt større Dockboots med litt større ullsokker i, for det var alt som ble brukt fra september til mai i fjor.


Derfor har vi knapt kjøpt noe annet enn cherrox tidligere. Jeg har faktisk ikke hørt om Dock Boots før. ( ) Etter et lite google-søk, så skal jeg kjøpe et par til 10-åringen. Bare fordi modellen heter "Kjell Arne".

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-19, 13:38   #126
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags vintersko skal din gutt på 10-11 ha i vinter?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Oj, dævven - han skal dog ikke ha de i størrelse 54 som det ser ut som jeg har lagt ut 1:1-eksemplar av da...

Lurer på om jeg skal kjøpe like, så takk for tips!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no