Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

7 bokser sirup

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-11, 20:10   #41
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.645
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: 7 bokser sirup

Hvis jeg baker julegeiter i kveld, er de fremdeles gode i morgen ettermiddag?

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 21:46   #42
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: 7 bokser sirup

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Hvis jeg baker julegeiter i kveld, er de fremdeles gode i morgen ettermiddag?

Vi hadde våre i skuffen en uke (i pose, så klart) og de var kjempegode hele veien.

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 23:05   #43
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: 7 bokser sirup

Kneppkaker! Har ikke oppskrift her, men kan skaffe den familien min bruker. Her er en jeg googlet meg fram til, men den går jeg ikke god for, uten å ha sammenliknet med pappas.

Det blir ikke jul uten kneppkaker! Det er sånne tante Pose smugspiser i nattens mulm og mørke, forresten. Og så sier bestefaren: "Guds død - kneppkakene! Kneppkakene, menneske! Du har vel aldri understått deg til å røre kneppkakene også!" Man skjønner jo at det er bra saker.


(Kilde: youtube.com)

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 09:40   #44
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 7 bokser sirup

Jeg skrev akkurat opp sirup på handlelista fordi jeg skal bake kolakaker og skårne pepperkaker. Mannen min spurte om jeg hadde sjekket om vi hadde, og jeg sier skråsikkert at vi må ha uansett, for vi trenger en hel boks. Jeg går og sjekker i skapet for sikkerhets skyld, og der har vi hele tre bokser.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no