Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Æsj, hamsteren ligger for døden

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-13, 23:05   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.885
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Æsj, hamsteren ligger for døden

Og det er egentlig ganske trist. Jeg liker sånne små dyr. Nå ligger hun i buret og orker ikke å røre på seg. For noen dager siden var hun tilsynelatende frisk og fin. Men jeg vet at hamstere er gode på å late som de ikke er syke.

Ja ja, da blir det vel begravelse i morgen tidlig før vi skal dra på fotballcup kl. 7.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 23:13   #2
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Æsj, hamsteren ligger for døden.

Husker vår hamster som døde var dverghamster, trist. Den trodde jeg skulle dø mye tidligere enn den faktisk gjorde. Håper barna ikke tar det for ille her var det krise men gikk over å nå har vi skaffet oss en ny var så tomt og stille etter det ikke var noe hamster her.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 23:22   #3
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Æsj, hamsteren ligger for døden.

Man får ett forhold til dem og det er trist når de dør.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 23:43   #4
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Æsj, hamsteren ligger for døden

Ja det er veldig trist.
Vår kjære lille marsvingutt måtte avlives i går.
Han ble nesten fem år, så vi har hatt han en stund.
Mannen ringte meg på jobb fra vetrinæren og gråt, jeg felte noen tårer på jobb
og ungene er helt knust.
Vi hadde begravelse i går, i hagen.

Selvfølgelig blir man glad i disse små dyra.
Lykke til i morgen, håper det går bra med barna.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 00:31   #5
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Æsj, hamsteren ligger for døden

Åh, så trist. jeg har grått noen tårer for gnagere jeg har hatt oppigjennom, og det er like trist hver gang. Det er ikke bare et kjæledyr.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 06:20   #6
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.360
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Æsj, hamsteren ligger for døden

Hamstere har dessverre temmelig kort levetid, noe jeg smertelig og gang på gang erfarte som liten. Like trist og dramatisk hver gang, men det går heldigvis nokså fort over for barn, i hvert fall gjorde det det for meg.

Håper dere får en etter forholdene fin dag.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 07:14   #7
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.885
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Æsj, hamsteren ligger for døden

Hun var ikke død i dag. Jeg har hjulpet henne med å drikke litt. Nå skal vi være borte til i morgen. Så da håper jeg hun er død når vi kommer hjem. Hun kan vel ikke dø i evigheter? Hun hadde prøvd å gå opp røret i andre etasjen sin i natt. Vi fant henne midt i røret når vi stod opp.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 07:16   #8
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.885
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Æsj, hamsteren ligger for døden

Jeg tror forresten det er jeg og mannen som synes det er tristest. Hun er kjempetam, og vi har dilla og dalla med henne mange kvelder.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 07:52   #9
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.524
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Æsj, hamsteren ligger for døden

Så trist.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 07:57   #10
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.836
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Æsj, hamsteren ligger for døden

Hvis hun ligger der og pines så ville jeg tatt turen til veterinæren for å få henne avlivet.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 08:53   #11
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Æsj, hamsteren ligger for døden

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Hvis hun ligger der og pines så ville jeg tatt turen til veterinæren for å få henne avlivet.

Ja, virkelig!
Stakkars lille.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 09:02   #12
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.885
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Æsj, hamsteren ligger for døden

Ja veterinær er nok tingen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 09:23   #13
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.613
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Æsj, hamsteren ligger for døden

Sånt er så trist. Vi har hamster nr 7 i hus nå. Så vi har vært gjennom det oen ganger.
Jeg ville absolutt tatt turen til vetriæren og gitt den en sprøyte. Trist men bedre enn at de skal og ha vondt. Det er ikke lenge siden vi måtte avlive ene hamsteret våres. En søndag. Det koster litt men det er verdt syns jeg.

__________________
Propella
Propella er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 11:08   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Æsj, hamsteren ligger for døden

Vi får vår første hamster i morgen, og ungene er helt euforiske. Men akkurat dette med at de kommer til å dø har vi ikke forberedt dem helt på.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 11:09   #15
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.816
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Æsj, hamsteren ligger for døden

Det er trist når kjæledyr dør, uansett hvor små de er.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 11:11   #16
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Æsj, hamsteren ligger for døden

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Hvis hun ligger der og pines så ville jeg tatt turen til veterinæren for å få henne avlivet.

Ja, absolutt.

Minnes mine hamstre da jeg var lita. Jeg burde aldri fått lov til å ha, for jeg visste veldige lite om de og ingen andre i familien brydde seg. Er så trist når de dør, uansett hvilket dyr det er.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 11:52   #17
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Æsj, hamsteren ligger for døden

Uansett hvor lite dyret er så er det trist når de dør. En hamster lever jo ca. 2 år. Når forrige hamsteren vår døde så var det vel jeg som syntes det var mest trist av alle i huset.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 12:13   #18
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.425
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Æsj, hamsteren ligger for døden

Vi har forresten et hamsterbur liggende etter vår hamster som døde for sommeren. Det vil jeg gjerne bli kvitt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no