Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Fjerner du hår i fjeset?
Jepp, jeg er kvinne 80 50,31%
Jepp, jeg er mann (torsk - du skal inn her, kjole eller ikke kjole) 5 3,14%
Nei, jeg er kvinne 74 46,54%
Nei, jeg er mann () 0 0%
Deltakere: 159. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-10, 20:09   #21
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Det er jo greit nok - men hårene ble jo ikke borte.

  Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 20:16   #22
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Nei.

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 20:17   #23
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Det er jo greit nok - men hårene ble jo ikke borte.

Gjorde du det selv? Du må dra hardt og fort og uten frykt. RITSJ!

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 20:18   #24
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Men alle ansiktshår hos kvinner nappes altså?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Voks kan man jo ikke bruke. Jeg prøvde voks på legga en gang.

Du kan jo ta dem med epilator.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 20:22   #25
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Du kan jo ta dem med epilator.

Legga ordnes med epilator ja.

Etter at voks viste seg å være bare bøff. Fra legger med hår gikk man til legger med hår og voksrester. Ikke my cup of tea.

  Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 20:24   #26
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Legga ordnes med epilator ja.

Etter at voks viste seg å være bare bøff. Fra legger med hår gikk man til legger med hår og voksrester. Ikke my cup of tea.

Du må leie inn profesjonelle.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 20:56   #27
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.616
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Voks på ET hår virker litt overkill på en måte. Det blir pinsetten

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 20:58   #28
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.886
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Jeg har noen verstinger som jeg napper med pinsett når jeg ser dem, ja.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 21:23   #29
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.544
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Nei, men min vennine Noen vokser visstnok bort en bart og noen gjenstridige lange lyse hakehår....

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 21:23   #30
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

To-tre små værhår på hver side av munnen som nappes når jeg oppdager dem. Ellers er jeg glatt som en barnerumpe og i følge Toffen har jeg hud som melk og roser, og det er det peneste noen har sagt om min hud noensinne, så det sier jeg til meg selv nesten hver dag.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 21:26   #31
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Hvor er alternativet Jepp, jeg er trønder?

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 21:42   #32
DollyDuck
Superduperaktiv
 
DollyDuck sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
Innlegg: 686
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Har et tre lange stive hårstrå under haken som jeg fjerner. Har også tre fire svarte på overleppen som jeg fjerner.

__________________
Storesøster 1994 Storebror 2002 Mellombror 2005 Lillebror 2007
DollyDuck er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 21:42   #33
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Et par små verstinger her også, som nappes med en gang jeg kjenner at de er på vei ut. Ellers ganske hårløs i trynet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 21:50   #34
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.890
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Jeg napper stive, mørke og ekstra lange hår på haka. Men da snakker vi om kanskje 10 hår nå og da.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 21:52   #35
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Men sånn dun da? Skal det være der?

  Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 21:59   #36
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Men sånn dun da? Skal det være der?

Duna får være

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 22:03   #37
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Duna får være

:noterer:

Ja - sånn i tilfelle noen spør meg om dette en gang, mener jeg.

  Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 22:04   #38
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.866
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Nei - fordelen med å være blond. Ingen hår å ta av.

Jeg har vel noen dun, men de er så lyse at jeg ikke tenker over dem.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 22:04   #39
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Jeg fjerner. Hjertelig hilsen The Bearded Lady.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 22:06   #40
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

:noterer:

Ja - sånn i tilfelle noen spør meg om dette en gang, mener jeg.

Ja, fader. Jeg har dun på begge kinnene, helt lys og det sjenerer meg ikke. Alternativet er jo å barbere seg, og der går virkelig grensen på forfengelighet.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no