Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvordan ser du ut på håret?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-09, 14:09   #81
Mistral
Fluctuat nec mergitur
 
Mistral sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Innlegg: 943
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

Sv: Hvordan ser du ut på håret?

Opprinnelig lagt inn av Ullvott, her.

Jeg er så "heldig" å ha tynt, glatt, kommunefarget hår. Med andre ord - nesten umulig å få gjort noe særlig med. Hvorfor kunne jeg ikke arvet min mors tykke, mørke manke?

Jeg har også tynt, glatt hår – som ekte blondine er jeg dog fornøyd med fargen. Jeg trodde også at det var umulig å gjøre noe med håret mitt helt til jeg takket være FP oppdaget Dust It. Nå har jeg en sprek asymmetrisk sveis, håret er oppklipt og børstet forover (naturlig vokseretning) på den ene siden og lengre på den andre. Uten sammenligning for øvrig, litt sånn som dette:

Mistral er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 17:11   #82
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser du ut på håret?



På mine mer "velstelte" dager har jeg denne fargen, lengden og frisyren. Mesteparten av tiden er det kortere og mer krøllete fordi jeg ikke har tid til balsam og rettetang.


Sist redigert av rine : 21-11-09 kl 15:05. Årsak: Mulig bildet var for avslørende? :paranoid:
rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 20:55   #83
Maki
Mor til fire
 
Maki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 863
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Sv: Hvordan ser du ut på håret?

Jeg er lys blond, innimellom har jeg noen lyse striper. Det er halvlangt, og veldig tynt.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 21:44   #84
Ullvott
Plutselig tilbake
 
Ullvott sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 582
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Sv: Hvordan ser du ut på håret?

Opprinnelig lagt inn av Mistral, her.

Jeg har også tynt, glatt hår – som ekte blondine er jeg dog fornøyd med fargen. Jeg trodde også at det var umulig å gjøre noe med håret mitt helt til jeg takket være FP oppdaget Dust It. Nå har jeg en sprek asymmetrisk sveis, håret er oppklipt og børstet forover (naturlig vokseretning) på den ene siden og lengre på den andre. Uten sammenligning for øvrig, litt sånn som dette:


Jeg er redd jeg hverken har ansikt eller personlighet til denne klippen. Men takk for tipset

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 21:54   #85
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan ser du ut på håret?

som et takras....har nemlig pms-hår akkurat nå........

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 22:34   #86
Mistral
Fluctuat nec mergitur
 
Mistral sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Innlegg: 943
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

Sv: Hvordan ser du ut på håret?

Opprinnelig lagt inn av Ullvott, her.

Jeg er redd jeg hverken har ansikt eller personlighet til denne klippen. Men takk for tipset

Jeg ser ikke akkurat ut som denne dama jeg heller, altså!

Mistral er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no