Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Åpen kjøkkenløsning, fordeler og ulemper

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-10, 13:20   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åpen kjøkkenløsning, fordeler og ulemper

Dere som har åpen kjøkkenløsning, hva er fordelene og ulempene? Kjøkkenet vi har nå er bare et slags dødt rom. Stort, men fullstendig umulig å få til en spiseplass i, på grunn av vinkler. Vi lurer derfor på om vi skulle flyttet kjøkket ut på stua, som er ganske stor, og ha et slags stort allrom med kjøkken i den ene enden, og stue i den andre. Da kan kjøkkenet bli et lekerom og kontor.

Men jeg tenker mye på fett, og på kjøkkenrot som jeg er realistisk nok til å innse at vi ikke får eliminert. Veier fordelene opp for ulempene? Hva er fint med åpen kjøkkenløsning? Stua er ca 6 meter bred og 9 meter lang.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 13:22   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpen kjøkkenløsning, fordeler og ulemper

Jeg går også med en drøm om å fikse allrom - men mr. Che mener at adskilt kjøkken gjør at vi vil slappe mer av når vi har gjester - i og med at kjøkkenrot kan være kjøkkenrot frem til de har gått. *bidrar lite*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 13:24   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpen kjøkkenløsning, fordeler og ulemper

Jeg syns det er så dumt at spiseplassen er i et helt annet rom enn der v lager mat, så når det skal gjøres lekser og lages middag, så blir vi så separerte. I tillegg ville det vært fint å få vekk alt kontorrotet fra spisebordet.

Men det med kjøkkenrot er et viktig argument i mot.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 13:26   #4
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Åpen kjøkkenløsning, fordeler og ulemper

I følge ungene bråker Kenwooden altfor mye, og forstyrrer leken. Det pluss rot er vel det eneste jeg kan komme på av ulemper.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 13:26   #5
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Åpen kjøkkenløsning, fordeler og ulemper

Men om det ikke går an å ha spiseplass på kjøkkenet, går det kanskje an å ha en pult der inne, slik at man kan ha kontor-rot og leksearbeid der inne?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 13:27   #6
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Åpen kjøkkenløsning, fordeler og ulemper

Fordelene med åpen kjøkkenløsning synes jeg var mer merkbare før, da barna var for små til å leke på stua alene. For da hadde jeg full oversikt selv om jeg lagde mat. Og dessuten har vi TV-en plassert slik at jeg delvis ser den fra kjøkkenet.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 13:28   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpen kjøkkenløsning, fordeler og ulemper

Nå er vår åpne løsning i vinkel, slik at vi ikke ser rett inn på kjøkkenet når vi sitter i sofakroken (stue+kjøkken er en L og spisestua er i hjørnet og kjøkken og sofakrok er i hver ende), men vi klarer faktisk å holde det nokså ryddig. Vi er overhodet ikke noen neatfreaks, men kjøkkenet er såpass praktisk at det går fint å få rotet vekk raskt.

Hva med å bygge en slags glidende romavdeler slik at det går an å dele av kjøkkenet om man vil?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 13:33   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpen kjøkkenløsning, fordeler og ulemper

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Men om det ikke går an å ha spiseplass på kjøkkenet, går det kanskje an å ha en pult der inne, slik at man kan ha kontor-rot og leksearbeid der inne?

Niks. Alle veggene er dekket av skap eller dører, og i tillegg er rommet gjennomgang til soverom og bad, slik at man ikke kan ha noe midt på gulvet heller.

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Hva med å bygge en slags glidende romavdeler slik at det går an å dele av kjøkkenet om man vil?

Det var en god idé. En slags skyvedørsak som kan gå litt ut i rommet. I tillegg vil det gamle kjøkkenet komme i en slags forlengelse av det som blir stue, i vinkel. Var det forståelig? Så da får vi både stappet vekk kontorløsning, samtidig som det ikke blir helt adskilt, og kan gi romfølelse.

Men får man masse fett på pyntegjenstander og bilder?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 13:38   #9
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpen kjøkkenløsning, fordeler og ulemper

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.



Det var en god idé. En slags skyvedørsak som kan gå litt ut i rommet. I tillegg vil det gamle kjøkkenet komme i en slags forlengelse av det som blir stue, i vinkel. Var det forståelig? Så da får vi både stappet vekk kontorløsning, samtidig som det ikke blir helt adskilt, og kan gi romfølelse.

Men får man masse fett på pyntegjenstander og bilder?

Med god avtrekk over steketopp får man ikke fett overalt. Men god avtrekk bråker litt da, det kan være en ulempe. Men så er det jo begrenset hvor lenge man trenger å ha den på full guffe. Sjekk hvertfall lydnivå på avtrekksviftene før dere bestemmer dere for type.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 13:40   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpen kjøkkenløsning, fordeler og ulemper

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Med god avtrekk over steketopp får man ikke fett overalt. Men god avtrekk bråker litt da, det kan være en ulempe. Men så er det jo begrenset hvor lenge man trenger å ha den på full guffe. Sjekk hvertfall lydnivå på avtrekksviftene før dere bestemmer dere for type.

Det er jo et annet problem, ved å flytte kjøkkenet får vi ikke tilgang på avtrekksløpet. Det er mulig det går an å ta det ut badeavtrekket, men jeg er usikker. I såfall er vi stuck med kullfilter, og det er vel bare humbug.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 13:42   #11
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpen kjøkkenløsning, fordeler og ulemper

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er jo et annet problem, ved å flytte kjøkkenet får vi ikke tilgang på avtrekksløpet. Det er mulig det går an å ta det ut badeavtrekket, men jeg er usikker. I såfall er vi stuck med kullfilter, og det er vel bare humbug.

Så lenge du har en yttervegg i nærheten, er det ingen teknisk umulighet å lage en avtrekksventil ut gjennom veggen (evt. dra avtrekksrør inni kjøkkenskapene dit). Om man får lov til å gjøre det mtp. fasadeendringer og whatnot, er en annen sak.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 13:43   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpen kjøkkenløsning, fordeler og ulemper

Siden huset er fra 1850 og bevaringsverdig, så er huller i fasaden out of the question.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 16:10   #13
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Åpen kjøkkenløsning, fordeler og ulemper

Vi har nå åpent kjøkken. Vi flyttet også kjøkkenet inn i stua fordi vi syntes stua var så stor. Det var ikke smart. Vi har ikke stor stue lenger. I helgen fant jeg ut at jeg skal flytte kjøkkenet inn i et rom ved siden av stua. Jeg er heller ikke så begeistret for å ha kjøkkenrot i stua. Da er man litt nødt til å ta oppvasken med en gang for ikke å irritere vettet av seg.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 06:34   #14
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Åpen kjøkkenløsning, fordeler og ulemper

Vi har hatt delvis åpen kjøkkenløsningi to forskjellige hus i noen år. I begge husene var det en slags delvis vegg mellom rommene, slik at man ikke så selve benkene fra stua, så rotet var gjemt. Men lydene, de slipper man ikke unna. Vi er fem i familien, og da er det av og til et problem at noen vil "bråke"(f.eks. ta oppvasken, kjøre mikser'n el.l.) når noen vil se et viktig program på tv'en, eller bare slappe av. Hvis man ikke har en ekstra stue, så er det også upraktisk med åpen kjøkkenløsning, synes jeg. Som når eldste mann vil ha med venner hjem og bake,og vi andre egentlig ikke har andre steder og være.
Da vi hadde små barn syntes jeg åpen løsning var helt ok, men nå med større barn gleder jeg meg til vi flytter(vi er midt i flyttingen nå!) til et hus med adskilt stue og kjøkken.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 07:20   #15
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpen kjøkkenløsning, fordeler og ulemper

Jeg synes åpen løsning fungerer bedre enn fryktet. Når vi sitter i sofaen ser vi ikke kjøkkenet for det ligger i en slags L. Oppvaskmaskinen vår er veldig stillegående og vi hører den ikke når vi sitter i sofaen. Storebror gjør ofte lekser ved spisebordet når jeg lager middag, og da har jeg mulighet til å snakke med ham. Fett i stuen har jeg ikke tenkt på, så det er ikke noe problem her, men så skal det nevnes at jeg har et meget avslappet forhold til renhold da.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 07:50   #16
lillamamma
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 152
lillamamma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Åpen kjøkkenløsning, fordeler og ulemper

Jeg syns det er nesten bare fordeler med åpen kjøkkenløsning. Kan stå på kjøkkenet og bake/lage mat, men allikevel ha god oversikt over ungene som leker på stuedelen. Når vi har gjester er det også supert at man kan ordne på kjøkkenet og samtidig skravle med gjester som sitter i sofaen eller rundt bordet.
Støy er ikke noe problem, man kan jo unngå Kenwooden akkurat midt i barneTV.

Det krever jo et litt ryddigere kjøkken enn om man bare hadde kunnet lukke døra, men hvis man har godt med benkeplass, som ikke brukes til lagring eller pynt eller dill, så syns jeg ikke det er noe problem at det blir stående noen gryter nedi vasken mens man har gjester. Alle andre ting rydder jeg jo samtdig som jeg lager mat/setter inn i maskin i steden for å mellomlagre på benken.

Vi har jo valgt løsningen fordi alternativet var en bitteliten stue + bittelite kjøkken, vi syns det var bedre med et passelig stort allrom. Hadde vi hatt masse plass kan det godt hende at vi hadde valgt åpen løsning for det, for vi er veldig fornøyd.

__________________
2005 2007 2011
lillamamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 07:51   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpen kjøkkenløsning, fordeler og ulemper

Vi har åpen kjøkkenløsning nå, for første gang. Jeg var litt skeptisk, men jeg veldig fornøyd. Vi bruker en del tid på å lage mat av forskjellig slag. Vi liker at den som lager mat ikke er isolert fra resten av familien.

Vi har avtrekksvifte nå. Jeg har hatt kullfilter tidligere og syntes det fungerte bra. Matlukt og fett er ikke noe vi tenker over, men vi er nok ikke helt rette personer å spørre om det heller.

Vi har kjøpt en spesielt stillegående oppvaskmaskin, og det var verdt de ekstra kronene. Vi hører knapt at den står på.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 08:04   #18
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Åpen kjøkkenløsning, fordeler og ulemper

Kullfilter er ikke bare fjas nå lenger - og det finnes noen skikkelig stilige også.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 08:04   #19
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Åpen kjøkkenløsning, fordeler og ulemper

Vi elsker vår åpne løsning selv om vi har tenåringer. Matfett er et ukjent ord og litt rot må man regne med. Men siden ingen av oss er pedanter går det supert.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 08:22   #20
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Åpen kjøkkenløsning, fordeler og ulemper

Vi har levd med åpen løsning i en måned nå, og jeg er veldig veldig fornøyd.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no