Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Chocolate Cream Cheese Brownies

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-08, 23:42   #381
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Eh, skal den bli så høy som min har blitt?

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 00:17   #382
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Min blir høy. Over kantene på ildfaste formen. Tre gode lag.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 08:02   #383
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Kaka ble god den.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 10:38   #384
Maiden
Fear of the dark
 
Maiden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.899
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Den såg fantastisk god ut.

__________________
"Minne kan gjera det småe stort"
Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 21:41   #385
Cron
Heklestudent
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Stavanger
Innlegg: 84
Cron har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Vel da har også forumfeskingskravlebøtta laget kaken...klarte ikke å stå i mot særlig lenge nei Kaka står på benken og bare venter på at mann og kone skal hive innpå. Har kjøpt vaniljesaus til..da mannen min forguuuuuder det.

I morgen skal vi innom mor og far så da får vi testet den ut på gamlisene. Skal også til Shamu på mandag og få¨litt hekleundervisning og da tenker jeg det byr litt kake på den gjengen og...for det ble myyye kake gitt

__________________
Mirakelbollen-00 og Bonusdatter-95
Cron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 21:43   #386
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Det er lurt med mye kake, for denne blir bedre og bedre for hver dag. Ikke ha for store forventninger i kveld. Den er litt kjedelig samme dagen som den er bakt.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 23:11   #387
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Cron, her.

Vel da har også forumfeskingskravlebøtta laget kaken...klarte ikke å stå i mot særlig lenge nei Kaka står på benken og bare venter på at mann og kone skal hive innpå. Har kjøpt vaniljesaus til..da mannen min forguuuuuder det.

I morgen skal vi innom mor og far så da får vi testet den ut på gamlisene. Skal også til Shamu på mandag og få¨litt hekleundervisning og da tenker jeg det byr litt kake på den gjengen og...for det ble myyye kake gitt

Da gleder jeg meg!!! For på mandag har kaken kommet til dag 3 eller døgn 2 og det er jo da den er best sier de! Jeg gleder meg!

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 00:09   #388
Cron
Heklestudent
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Stavanger
Innlegg: 84
Cron har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Det er lurt med mye kake, for denne blir bedre og bedre for hver dag. Ikke ha for store forventninger i kveld. Den er litt kjedelig samme dagen som den er bakt.

Var helt ok i kveld.En anelse tung kan man si,men så hadde jeg og hunden spist og slikket godt av røren på forhånd hehe...er nå stuuuuup mett i min mage så 1 stykke var mer enn nok.

__________________
Mirakelbollen-00 og Bonusdatter-95
Cron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 00:13   #389
Cron
Heklestudent
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Stavanger
Innlegg: 84
Cron har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Da gleder jeg meg!!! For på mandag har kaken kommet til dag 3 eller døgn 2 og det er jo da den er best sier de! Jeg gleder meg!

Da blir det *kremdellakrem* på mandag...så må vi ikke glemme å lære meg å hekle litt og,for det var jo ikke akkurat lett heller

__________________
Mirakelbollen-00 og Bonusdatter-95
Cron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 22:13   #390
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Denne lagde jeg til Lillesøsters navnefest i dag og den var en knallsuksess på alle måter.

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 22:27   #391
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Kan dere vennligst slutte å dra fram denne tråden?
Mitt Nye Sunne og Spreke Liv begynner nemlig i morgen, og det hadde vært fint om denne og alle Isetkaketrådene glimret med sitt fravær en stund. Bare sånn til jeg har kommet over den verste kneika, liksom?

  Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 22:36   #392
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Det blir ikke så mange kaker fra denne fronten fremover, Emma, siden min mann skal ned i vekt og har forbudt fremtidig kakebaking for en laaang stund, så du kan slappe av. (Forresten, vesla har bursdag om 2 uker så da blir det jo kanskje litt. ) Men da har du jo holdt på i hele TO uker, så da er det vel greit.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 22:38   #393
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det blir ikke så mange kaker fra denne fronten fremover, Emma, siden min mann skal ned i vekt og har forbudt fremtidig kakebaking for en laaang stund, så du kan slappe av. (Forresten, vesla har bursdag om 2 uker så da blir det jo kanskje litt. ) Men da har du jo holdt på i hele TO uker, så da er det vel greit.

Da er de verste abstinensene over, så det er vel greit.
Hils mannen din og si takk fra meg!

  Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 23:20   #394
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Skal gjøre det.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 13:21   #395
Solice
Superaktiv
 
Solice sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 386
Solice er litt kulSolice er litt kul
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Jeg skjærte opp og frøs ned mesteparten av denne kaken.
Og du dæven den var god når den hadde tint (og var fremdeles litt kald)

__________________
Mamma til fem+
Solice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 15:36   #396
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Måtte prøve jeg også!
Da jeg var ferdig med sjokoladedeigen og ostekremen ser jeg den
lye kokesjokoladen på kjøkkenbordet så nå har jeg den over vannbad
og skal prøve å få lurt den inn i deigen

Gleder meg til å smake, skal ha den på jentekveld hvis den blir god!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 12:19   #397
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Fy søren! I dag var kaken kjeeeeempe god!!!!*skummelt*

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 13:40   #398
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Restene av vår vel to uker gamle kake holder stadig koken, etter omtrent like deler tid i kjøleskap og på kjøkkenbenken (ja, vi lagde en kjempeporsjon).

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 15:33   #399
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Jeg ble såå skuffet da jeg bakte denne. Synes ikke den var noe god i det hele tatt... satt den i kjøleskapet og glemte den et par dager.

Så fant jeg ut at jeg skulle gi den en ny sjanse. Angrer ikke akkurat.

Den er helt nydelig når den bare får stått litt.

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 20:32   #400
Ullsokk
Aktiv
 
Ullsokk sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
Innlegg: 260
Ullsokk er litt kulUllsokk er litt kul
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Jeg laget denne, delte den opp å la den i frysen. Tenkte å spare den til M sin bursdag. Det blei det ikke noe av. Den var nemlig borte på 4 dager .

Ullsokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no