Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Chocolate Cream Cheese Brownies

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-08, 23:03   #261
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Innbildt? Hvordan vet du det? Du er klar over at nøtteallergi kan være skikkelig skummelt?

Det er en lang historie ;-) I verste fall produserer hennes et par prikker som kan ligne på utslett selv om jeg aldri har sett det da

Alvorlig nøtteallergi er selvsagt skikkelig skummelt.

Kaka var god den!!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 00:20   #262
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

:befaler denne tråden til å døøøøø:

Bare tuller, skal bake den i morgen til et forsinket 10 årsselskap for min sønn.
Så nå håper jeg virkelig at:
1. Jeg får den til
2. At den smaker vidunderlig,
3. Gjestene spiser opp hele kaka ( Beviset på at kaka er god)

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 09:49   #263
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.707
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Jeg lagde den i helgen, og den var virkelig god! Ungene likte den ikke da, men alle de voksne mente dette var en høydare. Det var noen få stykker igjen dagen etterpå, og de var faktisk enda litt bedre.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 10:42   #264
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Skal ha sjokoladakake til barna. Begynte å tenke at denne kaka kanskje blir for lik en sjokoladekake. Men dette høres jo ut som en sjokoladekake for voksne. Kan det passe med vaniljesaus, is eller krem til denne kaka? Blir det ikke litt tørt å servere kaka i selskap? Skal ha varm eplekake også.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 15:21   #265
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.707
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Skal ha sjokoladakake til barna. Begynte å tenke at denne kaka kanskje blir for lik en sjokoladekake. Men dette høres jo ut som en sjokoladekake for voksne. Kan det passe med vaniljesaus, is eller krem til denne kaka? Blir det ikke litt tørt å servere kaka i selskap? Skal ha varm eplekake også.

Kaken var veldig saftig, men det er jo aldri feil med vaniljeis til sjokoladekake.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 23:47   #266
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Da er kaken ferdig. Har sniksmakt på kanten som bøyde seg. Den var nyyyyydelig!!!

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 09:34   #267
Gwen
Midtsommerprinsesse
 
Gwen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 977
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Jeg har nettopp hatt en ukelang diett-sprekk.
Denne kaken har stor skyld i det.

Men den er like god etter å ha vært fryst.

__________________
2004 | 2005
Gwen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 18:22   #268
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Hmmm.... Hm. Hmmm...

Jeg spiser et stykke i skrivende stund. Det kommer direkte fra formen, temmelig varmt. Ok, jeg har halsbetennelse, men dette smakte bare varmt, søtt og sjokolade. Jeg elsker ostekremer i alle varianter. Men denne kaka smakte ikke ost. Kanskje det hjelper å avkjøle den? Jeg ble litt skuffet. Dyre kaka.

Mannen likte den. Men han liker jo alt med sukker i.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 18:24   #269
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Jeg halverte forresten oppskriften. Det er overhodet ikke likt meg, men jeg hadde bare 200 g Philadelphia og gadd ikke løpe nok en gang i butikken. Men jeg halverte jo alt det andre også, så det burde ikke ha noe å si. Og så laget jeg en provisorisk form av alu-folie oppi den vanlige formen. Det funket bra. Kaka ble passe stekt og ganske høy.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 11:08   #270
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hmmm.... Hm. Hmmm...

Jeg spiser et stykke i skrivende stund. Det kommer direkte fra formen, temmelig varmt. Ok, jeg har halsbetennelse, men dette smakte bare varmt, søtt og sjokolade. Jeg elsker ostekremer i alle varianter. Men denne kaka smakte ikke ost. Kanskje det hjelper å avkjøle den? Jeg ble litt skuffet. Dyre kaka.

Mannen likte den. Men han liker jo alt med sukker i.

Den smaker nesten ingenting første dagen, bare kjedelig. Den blir litt bedre dag nummer 2 og så bedre og bedre for hver dag.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 22:25   #271
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Hmmm-er i vei her også. Pokker at denne tråden ikke kunne dø. Det står nybakt kake på bordet og avkjøler seg, og jeg forbanner Mim og Iset mens jeg lurer på om jeg skal legge meg uten å smake.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 22:29   #272
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Den smaker nesten ingenting første dagen, bare kjedelig. Den blir litt bedre dag nummer 2 og så bedre og bedre for hver dag.

Den varte bare første dagen hos oss...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 22:31   #273
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Den varte bare første dagen hos oss...



Foreløpig viljesterk, men

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

mye mye mye bedre etter et par døgn i kjøleskapet...*frokosten i dag*

Jeg tror i morgen blir en utfordring.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 22:53   #274
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Da har jeg ikke klart å holde meg, men kaka er antakelig ikke nok stekt. Kan jeg bare hive den inn igjen?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 08:24   #275
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Da har jeg ikke klart å holde meg, men kaka er antakelig ikke nok stekt. Kan jeg bare hive den inn igjen?

Ingen?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 09:42   #276
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Jeg har puttet brownies inn i ovnen igjen en gang, men det var nok ikke nødvendig. Har erfart at når jeg tror den ikke er stekt nok, så er den det. Har den hevet litt, og det er såvidt skorpe oppå, så er den ferdig.

Jeg smakte heller ikke noe til ostekremen i denne kaka. Men som tidligere nevnt, tror jeg det var fordi den hadde for mye egg i osterøra. Den skulle nok ha vært i mer ren osteform.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 09:24   #277
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Ingen?

Fader at jeg ikke så dette før nå, tråden er blitt så lang at jeg ikke gidder å følge med i den lenger.

Jeg stekte min for lite sist, og da skar jeg opp alle stykkene, la dem OPP NED på en papirkledd stekeplate og stekte dem litt lenger, til jeg så at de var litt mer stekte inni. Gikk helt supert det.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 10:51   #278
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Fader at jeg ikke så dette før nå, tråden er blitt så lang at jeg ikke gidder å følge med i den lenger.

Jeg stekte min for lite sist, og da skar jeg opp alle stykkene, la dem OPP NED på en papirkledd stekeplate og stekte dem litt lenger, til jeg så at de var litt mer stekte inni. Gikk helt supert det.

:snufs:

Jaja, jeg spiste så mye halvrå kake at det spiller ikke så stor rolle lenger, tror aldri jeg vil se denne kaken igjen.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 10:54   #279
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 11:37   #280
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Nå har jeg bakt denne kaken... igjen.
Om bare denne tråden kunne dø i stillhet, så jeg ikke ble minnet på at denne oppskriften eksisterer. Legger jo på meg flere kilo bare av å lese om kaka. :fet nok:

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no