Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Chocolate Cream Cheese Brownies

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-08, 15:18   #301
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Det hørets godt ut! Blanda du hakka Oreo med sjokoladedeigen, eller..?

Jepp. Grovhakket. Brukte denne oppskriften.

http://detsoteliv.no/searchresults_o...pe.php?id=1213

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-08, 23:07   #302
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Woohoo! Vi er i gang igjen, besøk i morra osv.

Den ble god i dag også, og da ligger jo alt til rette for akutt diabetes i morgen. Jadda!



Av en eller annen tvilsom grunn hadde jeg fått for meg at dette var en Iset-oppskrift, men nå er jeg ute av villfarelsen. Kudos til Mim!

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.

Sist redigert av Mauser : 18-08-08 kl 16:00.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 22:30   #303
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Sukkersjokk, Mauser?

Iset er rimelig tvilsom i kakesammenheng

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 11:17   #304
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Det måtte jo skje til slutt... Jeg liker altså ganske godt å lage kaker, men det er veldig få kaker jeg liker å spise. Det har fungert veldig greit, ettersom det hadde fungert dårlig for garderoben min om jeg skulle spist alle kakene jeg lager.

Men i går laget jeg denne kaken. Vi skal ha familiebursdag for gubben og meg i morgen. Jeg vurderer fortløpende om jeg skal låne kjøleskapplass hos min mor, for her jeg stygt redd for at kaken ikke overlever til selskapet. For en UTROLIG god kake! Jeg har så langt skåret av den "kanten" på den ene langsiden. Den var ikke så fin, så den kunne jeg like godt spise. Nå mener jeg bestemt at kanten på den andre siden heller ikke er så fin. Ikke kortsidene heller, egentlig.

Redd meg, noen.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 11:20   #305
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Stygge kanter må spises umiddelbart, sånn at helhetsinntrykket av kaken heves. Presentasjon er alt!

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 11:24   #306
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 11:28   #307
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Jeg har snart en unnskyldning til å bake denne igjen

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 11:30   #308
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.086
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jepp. Grovhakket. Brukte denne oppskriften.

http://detsoteliv.no/searchresults_o...pe.php?id=1213

Du har ikke forsøkt å bruke mørk sjokolade i stedet for kakao? Denne kaka skal absolutt prøves.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 11:32   #309
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Nei det har jeg ikke, for jeg har bare bakt dem en gang og da fulgte jeg oppskriften, men det tror jeg jeg vil prøve neste gang.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 12:42   #310
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Jeg er syk, men ikke døende. Tror jeg må trøstespise litt kake. Mannen er ute på trilletur og skal få beskjed om å kjøpe med seg oreo-kjeks brunt sukker på veien.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 17:08   #311
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.086
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nei det har jeg ikke, for jeg har bare bakt dem en gang og da fulgte jeg oppskriften, men det tror jeg jeg vil prøve neste gang.

Hvor mye sjokolade tror du man må bruke?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 17:24   #312
tiril
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

abonnere...

  Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 18:56   #313
Crispers
Nybegynner
 
Crispers sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 9
Crispers har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Oi oi , denne må prøves .

Crispers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 00:24   #314
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Nå har jeg lest hele tråden, og er overbevist om at kaken må lages.
Skal ha 3 selskap i september

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 23:19   #315
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Jeg er på kjøret igjen. Og takket være at det gikk vel fort i svingene under ostemasselagingen, så må jeg lage ROOM-kaken i morgen.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 18:30   #316
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Hjelp, den er et monster. Det var visst litt for liten form, og nå er den minst 10 cm høy. Hvor lenge skal jeg steke den da tro? Den har nå stått en time. Det velter snart ut over alt.

Jeg tenkte egentlig jeg ikke skulle marmorere men det var jo ikke sjans å få øverste laget med sjokolade til å bli oppe på ostemassen? Den sank jo igjennom med en gang. Jaja, det er bra det ikke kommer gjester før på søndag.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 18:34   #317
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Så rart at andre får sjokoladen til å synke gjennom. Her la den seg som et lag øverst, og det var umulig å få marmorert noe særlig. Så den ble solid brown på toppen, ja. Men du all verden så god!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 17:53   #318
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Er dette en typisk "jentekake", eller finns det menn som også syns den er god?

Vurderer å bake den til fredagskaffen på jobb denne uken, men vet av erfaring at damer er mer glad i brownies enn menn. Den ser så himmelsk god ut.
Den må vel for øvrig fint kunne serveres sammen med is, eller blir det for mektig?

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 18:28   #319
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Alle menn jeg har bakt den til har ELSKET den. Min mann jobber på en mannsdominert arbeidsplass, og jeg er omtrent blitt tryglet om å bake denne til kollegene hans med jevne mellomrom.

Den kan fint serveres med is, men jeg synes den er god alene. Jeg tror jeg ville servert den alene eller med en frisk bærcoulis heller.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 18:29   #320
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Så rart at andre får sjokoladen til å synke gjennom. Her la den seg som et lag øverst, og det var umulig å få marmorert noe særlig. Så den ble solid brown på toppen, ja. Men du all verden så god!

Min ramler heller ikke gjennom, men min ostemasse blir som tykk vaniljekrem, mens jeg ser at andre sin blir tyntflytende? Blir den som suppe er det jo klart sjokoladen ramler mer gjennom.
Jeg synes den er mye bedre når den IKKE er marmorert, men delt i tre lag med ostemasse i midten. :slafse:

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no