Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Dine beste utradisjonelle julekaker?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-19, 19:33   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dine beste utradisjonelle julekaker?

Jeg er ikke noen stor fan av de klassiske småkakene, men liker for så vidt å bake. Har du noe inspirasjon til gode, gjerne utradisjonelle julekaker å by på? Både inspirasjon og oppskrifter!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-19, 19:48   #2
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dine beste utradisjonelle julekaker?

Forsåvidt tørre småkaker, men supergode:

Ingefærkjeks

200 g romtemperert smør
200 g sukker
80 g sirup

1 egg

300 g kveitemjøl
1,5 ts bakepulver
3-4 ts vaniljesukker
0,5 ts salt
2-3 ss frisk, riven ingefær

...

Pisk smør, sukker og sirup luftig. Ha i egget og pisk litt til. Bland inn det tørre.

La deiga ligge i kjøleskåp ca 30 minutt.

Lag kjeks i ønska størrelse. Eg tok store teskeier, laga kuler som eg trykte halvflate. Då fekk eg 12 kjeks på brettet. Dei sig godt utover.

Steik på 200 grader, 6-8 minutt.

Avkjøl på plata nokre minutt før du legg dei over på rist.


...

Knallgodt peanøttsnacks:

Peanøttsnop

1 dl sukker
2 dl sirup
1 glas (350 g) peanøttsmør

6 dl Rice Krispies

200 g mjølkesjokolade
Ein neve grovhakka peanøtter

———-

Bland sukker, sirup og peanøttsmør i ein kjele og smelt saman. Røra bør ikkje koke.
Rør inn Rice Krispies.

Ha dette over i ei form dekka med bakepapir og avkjøl.

Smelt sjokolade i vannbad, smør den over peanøttblandinga og strø peanøtter over.

Set i kjøleskåp og skjer i bitar når sjokoladen har stivna.

———

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-19, 20:04   #3
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.778
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dine beste utradisjonelle julekaker?

Mammas fikenkake! Denne har jeg vokst opp med og den er veldig jul for meg. Kompakt formkake med masse god kryddersmak. Porsjonen gir 3 formkaker så den er diger, men kan gjerne fryses.

0,5 kg sirup
250 g sukker
100 g smør
1 dl vann
300 g fiken, deles i biter/«hakkes»
100 g rosiner
1 ts kanel
0,5 ts nellik

Alt dette kokes og avkjøles. Deretter tilsettes:

750 g hvetemel
2 ts natron (rører ut i kefiren)
2 dl kulturmelk (kefir)

Fordel i 3 smurte brødformer. Stekes på 170 oC i 40 minutt.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-19, 20:19   #4
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dine beste utradisjonelle julekaker?

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Mammas fikenkake! Denne har jeg vokst opp med og den er veldig jul for meg. Kompakt formkake med masse god kryddersmak. Porsjonen gir 3 formkaker så den er diger, men kan gjerne fryses.

0,5 kg sirup
250 g sukker
100 g smør
1 dl vann
300 g fiken, deles i biter/«hakkes»
100 g rosiner
1 ts kanel
0,5 ts nellik

Alt dette kokes og avkjøles. Deretter tilsettes:

750 g hvetemel
2 ts natron (rører ut i kefiren)
2 dl kulturmelk (kefir)

Fordel i 3 smurte brødformer. Stekes på 170 oC i 40 minutt.

Åh! Denne vil jeg prøve!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-19, 20:11   #5
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dine beste utradisjonelle julekaker?

Jeg har tenkt å prøve oppskriften på julecookies med tranebær og peanøtter.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson

Sist redigert av frukt : 18-06-20 kl 23:10.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-19, 20:13   #6
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dine beste utradisjonelle julekaker?

Det var ikke så lett å lese gitt. Men du finner den på side 37 her.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-19, 20:18   #7
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dine beste utradisjonelle julekaker?

Lakrismarengs

3 eggehviter
200 gr brun sukker
150 gr sjokolade
150 gr lakris

Stivpiske egg og sukker. Finhakk sjokolade og lakris og bland forsiktig sammen.
Bruk t skje for å lage små topper og dette stekes midt i ovnen ved 150 grader i 15-20 min avh av ovnen.

Veldig digg små munnfuller.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-19, 20:27   #8
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine beste utradisjonelle julekaker?

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Lakrismarengs

3 eggehviter
200 gr brun sukker
150 gr sjokolade
150 gr lakris

Stivpiske egg og sukker. Finhakk sjokolade og lakris og bland forsiktig sammen.
Bruk t skje for å lage små topper og dette stekes midt i ovnen ved 150 grader i 15-20 min avh av ovnen.

Veldig digg små munnfuller.

Åh, sånne har jeg smakt en gang, utrolig gode! Hva slags lakris bruker du?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-19, 21:22   #9
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dine beste utradisjonelle julekaker?

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Åh, sånne har jeg smakt en gang, utrolig gode! Hva slags lakris bruker du?

Jeg får tilsendt lakris fra Island. En del butikker selger islandsk sjokolade med lakris feks lakris draumur eller de kulene med lakris og sjokolade. Ellers ville jeg ha testet haribo tror jeg.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-19, 23:07   #10
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine beste utradisjonelle julekaker?

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Jeg får tilsendt lakris fra Island. En del butikker selger islandsk sjokolade med lakris feks lakris draumur eller de kulene med lakris og sjokolade. Ellers ville jeg ha testet haribo tror jeg.

Lurt, de kan jo brukes ja!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-19, 20:21   #11
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dine beste utradisjonelle julekaker?

Hokey Pokey/Honeycomb
100 g sukker
4 ss maissirup
1½ ts natron

Bland sukker og sirup i en kasserolle. Kok opp og la småkoke, uten å røre, til blandingen blir gyllen. Ta av varmen og visp inn natron. Hell alt raskt over på et bakepapir smurt med litt olje. La avkjøles og stivne og slå i mindre biter. Oppbevar i tett boks.


Daddel- og valnøttkake
1 dl brunt sukker
2 egg
100 g hakkede valnøtter
225 g hakkede dadler
2 ss hvetemel
1 ts bakepulver
1 ts kanel
½ ts kardemomme

Pisk sukker og egg til eggedosis. Rør dadler og nøtter med mel, bakepulver og krydder og vend alt inn i eggedosisen. Hell røren i en godt smurt brødform (du kan med fordel ha litt bakepapir i bunnen) og stek på nederste rille ved 180 grader i 35 minutter.
Kaken blir ganske flat. Den blir gjerne bedre etter noen dager, og kan fint fryses.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-19, 22:53   #12
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine beste utradisjonelle julekaker?

Jeg har laget vepsebol i dag, med sjokolade. De ble utrolig gode, sprø utenpå og seige inni. Jeg tåler ikke mandler og ville ikke ha i kokos, så brukte en plate Dronningsjokolade.

https://www.detsoteliv.no/oppskrift/vepsebol

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-19, 23:01   #13
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine beste utradisjonelle julekaker?

Jeg lager Sarah Bernhard hver år: https://krem.no/hjem/sarah-berhard/

Og i år skal vi også lage makroner: https://www.godt.no/oppskrift/6806/p...anske-makroner

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-19, 23:13   #14
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dine beste utradisjonelle julekaker?

Dette var tråden jeg ikke trengte å se

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-19, 00:04   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine beste utradisjonelle julekaker?

Jitterbuggere!

https://www.detsoteliv.no/oppskrift/jitterbuggere

Også godt med kakao i en av deigene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-19, 10:46   #16
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine beste utradisjonelle julekaker?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jitterbuggere!

https://www.detsoteliv.no/oppskrift/jitterbuggere

Også godt med kakao i en av deigene.

De så litt spennende ut, men jeg har aldri smakt det. Smaker de mest mørdeig eller marengs?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-19, 10:57   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine beste utradisjonelle julekaker?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

De så litt spennende ut, men jeg har aldri smakt det. Smaker de mest mørdeig eller marengs?

En blanding.

De blir både seige og sprø på en gang. De smaker ikke så mye marengs (jeg er ikke så glad i marengs som smaker for mye egg, så det hender jeg putter oppi vanilje, og en gang romessens).

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-19, 01:19   #18
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dine beste utradisjonelle julekaker?

Jeg liker best formkaker, så i år har vi bakt honningkake og lemon pound cake (sistnevnte er spist opp så jeg skal lage ny lille julaften). Cookies er også populært her.

Det å ha noe som er litt syrlig blandt alt det fete og søte er godt.

Tror jeg må prøve Nobas fikenkake. Jeg er glad i fiken og har masse honning i kjøleskapet så den kom som sendt.
Eneste... Jeg er ikke begeistret for rosiner i bakverk, så jeg tar sjansen på å prøve uten.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-19, 12:48   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine beste utradisjonelle julekaker?

Nei, det var det jeg trodde om deg også, vi er litt søstre der. Litt kakao høres godt ut - og kanskje litt chili?

Det står at de er litt grisete å rulle, men er det enkelt ellers?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-19, 13:24   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine beste utradisjonelle julekaker?

Veldig grisete å rulle, man får det ikke pent. Men veldig enkelt ellers. Kakao og chili tror jeg er gøy! Marengsen er mest konsistens, ikke smak.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no