Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #6

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-20, 11:29   #981
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Bobbelur

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 17-11-20, 11:30   #982
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Det er bare nok tror jeg.

Dette er masse småting, som hver for seg ikke er så ille, men totalen gjør at jeg møter veggen litt.

Det er medisinbytte på meg, med bivirkninger, har holdt på i 1 1/2 mnd nå, og det begynner å bli endel bedre.

Utredning på Lillesøster ferdig, så jeg kunne endelig senke skuldrene, men samtidig så møter vi jo nye utfordringer.

Kjæresten venter enda på NAV, det tærer jo på han, og dermed på meg også.

En slik liten ting som skoletaxi til Storebror, som tar tid.

Å vente på legeerklæringer for å få søkt startlån.

At jeg vet at broren er konkurs, og ser kommetarene folk har i sosiale medier. Preller av han, burde prelle av meg, men tynnhudet for tiden.

Bonusgutten som vil flytte hit, så vi må finne ut om skolebytte etc.

Skolevegringen til Lillesøster, at hun burde snart gape hos tannpleier, vente på veiledning fra hab.tjenesten.

Alt dette sammen blir litt heftig.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 18-11-20, 08:20   #983
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Fjortenåringen bare GRYNTER til svar. Hele tiden

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 18-11-20, 09:18   #984
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.725
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Fjortenåringen bare GRYNTER til svar. Hele tiden

Eller svarer : vetikke: og sikkert.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 18-11-20, 11:29   #985
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Eller svarer : vetikke: og sikkert.

Og kan legge til at min i tillegg fikk vi melding fra skole at han gjør det samme der, ikke bare hjemme.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 18-11-20, 11:39   #986
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Det var mye på en gang Serafin.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 18-11-20, 11:57   #987
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Jeg vet ikke om jeg skal gruffe eller flire. Fotballturnering = legebesøk.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Gammel 18-11-20, 13:05   #988
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Visma school. Plutselig så får jeg ikke varsel om nye meldinger. Der røyk foreldremøtet i går.
Jeg har ikke gjort noen endringer på brukeren så skjønner ikke hvorfor jeg nå plutselig ikke får beskjed.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Gammel 18-11-20, 13:06   #989
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Visma school. Plutselig så får jeg ikke varsel om nye meldinger. Der røyk foreldremøtet i går.
Jeg har ikke gjort noen endringer på brukeren så skjønner ikke hvorfor jeg nå plutselig ikke får beskjed.

Det har vært noe galt, tror jeg. Skolen vår sendte ut VISMA-melding i går om at avlysning av foreldremøtet i kveld aldri ble sendt. Det skulle vært sendt ut for halvannen uke siden, jeg fikk aldri noe.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 18-11-20, 13:22   #990
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Da må feilen ha vart i over en uke.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Gammel 18-11-20, 19:34   #991
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Begynte jeg å grine av John McCain sin tale i 2008?
Jepp
Sjekket jeg kalenderen?
Jepp
Er jeg kvinne i fertil alder?
Jepp
Skal jeg ha mensen om tre dager?
Jepp
Har jeg piller mot humørsvingninger?
Jepp
Hadde jeg husket å ta dem?
NEI!!!!!!


Fikk jeg mensen?!?
NEI!
Kom den i dag?
JA!
Skulle jeg være svømmeinstruktør i dag?
Ja!
Funker det greit med bind i badedrakt?
NEI!
Er tilstanden på «varene» i såpass god stand at tampong egentlig er aktuelt?
NEI!
Er det greit å blø ut i bassenget?
NEI!
Så da måtte det bli en tampong da?
Ja.

Takk for i dag og god kveld!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 18-11-20, 19:42   #992
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Floksa.

Jeg skal vise «The Hate U Give» for tre ulike klasser denne uka. Med pms. Jeg trur jeg må legge inn kaffepause rett før scenen der faren blir lagt i bakken av politiet, for jeg klarer ikke la være å grine av det sjøl når hormonene spiller på lag.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv  
Gammel 19-11-20, 06:47   #993
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.735
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Se der ja, dere setter ord på kvinners lidelser.

Jeg irriterer meg over lite søvn. Det er så bortkasta! :hønngammal:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 19-11-20, 06:58   #994
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Jeg gruffer også over dårlig søvn. I går natt lå jeg våken lenge av uviss grunn. I natt ble jeg vekket av ei som måtte ut og tisse. Hun sover søtt videre.

Timar er ikke aktiv  
Gammel 19-11-20, 07:17   #995
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #6

At strømmen gikk, akkurat da jeg sto opp.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 19-11-20, 07:18   #996
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Jeg gruffer over hvor utrolig mye tid det tar å gå fra gult nivå til rødt nivå i skolen. Så utrolig mye som planlegges, timeplaner må legges på nytt, ny romplan, nye arbeidsplaner, nye plasser i klasserommet, rigge klasserom, masse beskjeder hjem, omstilling fra 60 min økter til 90 min, ulike starttidspunkter for klasser. Jeg blir sprø.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 19-11-20, 12:20   #997
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.558
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Folk.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 19-11-20, 15:20   #998
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Ikke quote!
Nå gruffer jeg faktisk på vegne av naboen. Stod spylebil utenfor når jeg kom hjem nå. De ble lurt av en sleip selger da de kjøpte. Skjønner ikke at de ikke har gått til sak egentlig.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Gammel 19-11-20, 15:54   #999
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.725
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #6

på Floksa.

Jeg er sint, fryktelig sint ikke bare gruff.

Fikk idag vite at nyansatt i august,ferdig utdannet i våres ansatt i jr.stilling skal gå inn som leder for avdelingen, avdelingen jeg har driftet alene over 1 år. Og jeg skal rapportere til henne. Skal ha møte med sjefen min i morgen, for jeg har spurt hva med mine arb. oppgaver og lønnsjustering. Ja, hun gikk 10 lønnstrinn opp over meg.

Har aldri følt meg så overkjørt og tråkka på noen gang. Jeg gjør ikke mer enn jeg må akkurat nå for å si det sånn.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 19-11-20, 17:03   #1000
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

på Floksa.

Jeg er sint, fryktelig sint ikke bare gruff.

Fikk idag vite at nyansatt i august,ferdig utdannet i våres ansatt i jr.stilling skal gå inn som leder for avdelingen, avdelingen jeg har driftet alene over 1 år. Og jeg skal rapportere til henne. Skal ha møte med sjefen min i morgen, for jeg har spurt hva med mine arb. oppgaver og lønnsjustering. Ja, hun gikk 10 lønnstrinn opp over meg.

Har aldri følt meg så overkjørt og tråkka på noen gang. Jeg gjør ikke mer enn jeg må akkurat nå for å si det sånn.

Oi, denne var skikkelig kjip.

dharma er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no