Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2019

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-19, 16:17   #481
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Emm: er det aktuelt å ta selskapet senere?

Hvis ikke så håper jeg at alle stiller opp for deg og ordner!

Alle stiller opp, og vi utsetter om jeg ikke orker. Selv om noen synes det kanskje er rart. Mannen min sa at han, storesøster, faddere og besteforeldre kan gå ut å spise på restaurant konfirmasjonsdagen, så hun har litt høytid selv om selskapet blir senere. Så det er avklart, kanskje derfor jeg ikke tenker så mye på det lenger, kan konsentrere meg om alt annet som skjer.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-19, 22:51   #482
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Så bra. Klart det ikke er rart, det vil jo være helt naturlig, om det blir nødvendig, tenker jeg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-19, 23:36   #483
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Så fin ordning dere har kommet frem til, emm

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-05-19, 15:07   #484
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Litt kjipe værmeldinger for helga med regn hele konfirmasjonsdagen. Så fint ut lenge, men nå hadde været ombestemt seg. Så jeg håper det kan endre seg igjen. Men vi har stort nok lokale til at det skal gå bra uansett, hadde bare håpet vi kunne ta bilder utendørs i fint lys.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-19, 15:10   #485
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Huff, jeg håper inderlig det blir bedre enn meldt! Med 37 mennesker i hus så er det VELDIG greit om det går an å sitte LITT ute, i hvert fall. I det minste gå ut og trekke luft!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-19, 11:47   #486
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Føler vi har veldig god kontroll, bord og stoler kom i hus i går, og vi har funnet ut absolutt max antall mennesker vi kan stappe inn i stua. Det er nøyaktig likt antallet gjester i morgen.

Heldigvis har vi plass på kjøkkenallrommet til en liten sittegruppe ved sofaen pluss stort spisebord pluss litt plass i TV-stua som er vegg i vegg med stua, så det går an for folk å sitte litt andre plasser enn bare de 37 sånn når vi går fra bordet.

Duker er lagt på, stoffservietter er brettet og sølvet pusset raskt over og lagt inni serviettene.

Bordkortene er straks klare, og så tar vi bordplasseringen i ettermiddag. Mange hensyn å ta, noen som må ha lett tilgang til toalettet uten hindringer, ungdommer som skal klaffe med hverandre, han som var hun sist de møttes i konfirmasjon skal settes der han er komfortabel og, ja.

Vasket avlastningskjøleskapet nede i går kveld, det var overdue. Og lagt vin og litt brus (se under...) til kjøling.

Vaskerommet med lang "kjøkkenbenk" og vask er vasket og klargjort for bruk til reservekjøkken.

Servise er hentet, mannen sendt for å kjøpe to fat til, siden vi måtte stunte litt på servisefronten.

Glass og vaser og mugger innkjøpt på loppis og litt på ikea fikk en runde i oppvaskmaskinen i går.

I dag skal bordene dekkes, jeg skal bake brownies og en pavlova-bunn, og smårydde rundt omkring.

Må huske å ta opp lasagnen av fryseren og finne frem masse serveringsbestikk!


Har hatt litt frustrasjon av at mannen bare ser på overskriften på Trello-kortet sitt, og ikke på detaljer, så han har flyttet bort møblene fra stua (check), men ikke dit jeg hadde beskrevet at de skulle, så da ble det dobbeltarbeid. Det er en tanke bak listene mine!


Og så har han krysset av på "kjøpe brus og boblevann". En flaske cola, en solo, en mozell og en Farris. Til 37 gjester.


Nå er huset fullt av slekt som baker og putler på, mens jeg er på jobb, vaskehjelpen skal vaske ut alt av hundehår (hun er med på jobb) og ja. Men det får de bare håndtere. Helst uten å rote til mine greier...

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-19, 11:53   #487
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Det høres ut som du har en håndfull å ha kontroll på Polyanna.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-19, 12:51   #488
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Det høres ut som du har en håndfull å ha kontroll på Polyanna.

Jeg synes hun er klin gærn som skal ha 37 gjester hjemme.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-19, 12:53   #489
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg synes hun er klin gærn som skal ha 37 gjester hjemme.

Det var det jeg mente å si.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-19, 12:59   #490
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Hvordan gikk det med peonene, Poly? Bygget dere drivhus over dem?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-19, 13:00   #491
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Nei, det har vært null grader her nå, så vi er heldige om de har overlevd.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-19, 13:02   #492
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Det blir nok bra likevel.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-19, 18:44   #493
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Vi har hatt konfirmasjon i helga, og selv om dette er 3. gang for vår del så jeg burde være forberedt, er jeg overrasket over mengden jobb ,og jeg er som en klut i dag. Mye jobb altså! Men dagen ble vellykket, alle gjestene koste seg, maten var fantastisk, og konfirmanten var veldig fornøyd. Vi har hatt tema skog og vilt gjennom konfirmasjonen, lovte noen bilder, de kommer under her. Maten var et viltkoldtbord der vi bestilte det meste, men jeg lagde noe selv i tillegg, blant annet speket jeg en lårtunge av elg.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg bord 1.jpg (343,0 KB, 106 visninger)
Filtype: jpg bord 2.jpg (446,3 KB, 82 visninger)
Filtype: jpg bord3.jpg (373,9 KB, 76 visninger)
__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-19, 19:05   #494
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.963
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Så fint, Erica.

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-19, 19:09   #495
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.268
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Gratulerer Erica! Nydelig bord.

Jeg er ferdig med bunadene, nå føles alle andre ting som småtteri, og jeg har to hele uker på meg å bli klar. Nesten.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-19, 19:16   #496
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Utrolig flott bord!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-19, 08:55   #497
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Vi hadde en strålende dag! Jeg er veldig glad vi begynte med å sette opp bord og sånt allerede torsdag, for jommen tar det tid å gjøre alt ferdig! Men nå ble det ikke alt for mye stress fredag, og alt kom på plass.Vi fikk testet makskapasiteten i stua, den traff vi akkurat.

HELDIGVIS ble været riktig fint, det gikk an å åpne dører og trekke ut, barna lekte på trampolinen og i hagen og vi kunne sitte i sola og drikke litt kaffe etter hvert.

Jeg skulle ha bedt om (tatt imot tilbud om) kjøkkenhjelp likevel, selv om vi hadde bestilt mat, for jommen blir det litt, men det gikk fint, for vi hadde så fine gjester! Lessons learned til neste gang.

Konfirmanten var så glad og fornøyd, og veldig lettet over å ikke ha snublet i trappa under seremonien, som var det hun var mest redd for. FLOTT seremoni i Rådhuset!

Jeg klarte å holde tale uten å grine (så vidt), albumet jeg hadde laget, med 2000+ bilder, var en kjempehit, og har blitt bladd og bladd i i hele helgen.

Maten var nydelig, Kajsas catering anbefales varmt! Det samme gjør svigermors og søsters kakebakeri. Og min lasagne ble SLUKT; den også. Flere nevøer og nieser hadde vært redd for at det kanskje ikke ble "tantes lasagne" siden det var bestilt mat, så stor lettelse for at det ble det likevel.

Vi plundret voldsomt med bordplasseringen, det er jommen ikke lett å tenke seg frem til hvem som vil passe med hvem, men jeg tror folk koste seg. Hun som er alvorlig syk og må ha vegg til å støtte seg fra bord til toalett klarte seg fint og holdt hele selskapet, og hadde fått beskjed om at det gikk an å åpne baderomsdøren også fra utsiden, så det var trygt å låse (alt man skal tenke på, sånn på nattestid. ) og hadde et rom å trekke seg tilbake og hvile på, gjesten som har skiftet kjønn siden sist ble forsøkt plassert omhyggelig med folk som skulle kunne ta det på strak arm, og i hvert fall noen av småbarna som ELSKER min eldste, fikk sitte i nærheten av ham.

Eldstemann hadde tenkt på talen sin, men ikke forberedt den ferdig før under middagen, men reiste seg opp og holdt DEN talen! Morsom, naturlig, varm og helt avslappet, jeg ble så imponert!

Veldig fornøyd og glad!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-19, 10:36   #498
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Gratulerer med overstått, Polyanna, høres ut som en fantastisk dag!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-19, 12:23   #499
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.268
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Gratulerer, Polyanna!
For en flott dag!

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-19, 14:26   #500
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Dere som har HEF-konfirmasjon, kan jeg spørre hva prisen var? For undervisning og seremoni?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no