Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Justin Bieber i Norge

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-12, 21:17   #11
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Ah! Min far kjøpte NKOTB- billett til meg da jeg var fjortis, og det var samme følelse som om noen i dag skulle sagt at "her har du lønnet permisjon i ett år, med billett, kost og losji overalt i verden".

Min mor tok meg ut fra skolen, fikk pes fra rektor, fløy fra Stavanger til Oslo, hang utenfor spektrum i kalde november, ventet på meg flere timer og det er jeg evig takknemlig for. Det var helt fantastisk for en fjortis.

Hihi, jeg fikk billetter av mamma og pappa, og den stakkars onkelen min måtte følge meg. Ingen andre ville.
(Eller var det tante som måtte i ilden. Husker ikke. Jeg var fjortis, og de var 5 år eldre, dvs ikke helt målgruppen.De slåss om å slippe og dra. Men så ble en av de syke så den andre bare måtte. )

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no