Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hjelp meg med valg av mobiltelefon

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-10, 11:31   #1
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Hjelp meg med valg av mobiltelefon

Jeg trenger ny mobil, da min er rett og slett avgått ved døden. Jeg hadde en gjenopplivning av den etter drukningsuhell på Madonna-konserten i fjor sommer, men nå er det visst ikke sjangs.

Jeg har ikke mer enn 2000 å bruke, og det må være uten abonnement. Jeg er avhengig av en god kalender, som synes hele tiden. (Altså, avtalene som er lagt inn) Nå hadde jeg en Nokia 5800, som jeg har blitt ganske glad i. Wlan er også ganske gøy, men ser at da må jeg vel opp endel i pris.

Ut over det har jeg ingen spesielle preferanser på merke eller fasong.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 11:48   #2
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp meg med valg av mobiltelefon

Nokia E71 er en god telefon. Den er vel ikke så dyr lenger heller ettersom etterfølgeren E72 har kommet.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 13:55   #3
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hjelp meg med valg av mobiltelefon

Hvis du har abonnement på den du har nå, så bare bryter du det. Med telefon og abonnementsbrudd burde det ikke bli over 2000,- anyhow? Du får masse gode telefoner til en krone nå.

Jeg er superglad i min SE w995, men den har ikke den funksjonen at kalenderen synes hele tiden - altså avtaler vises den dagen de skjer. (Tror jeg...)

  Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 13:56   #4
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp meg med valg av mobiltelefon

Har abonnement gjennom jobb, derfor må jeg ha en uten abonnement.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 18:21   #5
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp meg med valg av mobiltelefon

Manne kjøpte seg nye Nokia E52 nå, den var utrolig fin, og så lett!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 14:05   #6
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp meg med valg av mobiltelefon

Er det noen fler som har noen forslag? Jeg lider valgets kval her... Jeg er VinglePetters ukjente søster!

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 14:09   #7
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hjelp meg med valg av mobiltelefon

Jeg har kjøpt meg ny i går. Jeg valgte X10. Jeg gleder meg stort til å få den i hus.

  Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 16:24   #8
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg med valg av mobiltelefon

Jeg kan i allefall anbefale allerede nevnte Nokia E71 - knalltelefon!

Hvor kjøpte du SE X10 allerede i går, smilefjes?

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 16:41   #9
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med valg av mobiltelefon

Jeg skal ha denne

http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=82228

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 00:33   #10
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp meg med valg av mobiltelefon

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg har kjøpt meg ny i går. Jeg valgte X10. Jeg gleder meg stort til å få den i hus.

Jeg bestilte i dag. Hvilken farge tok du?

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 17:46   #11
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hjelp meg med valg av mobiltelefon

Jeg bestilte den på netcom, har fått den nå. Den er veeeeldig fin. Nå må jeg bare finne ut hvordan jeg får alle kontaktene over fra den gamle nokiaen.

Jeg endte med svart så den skal matche Kjolen min.

  Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 18:04   #12
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg med valg av mobiltelefon


Ericsson U1i (rød)

Denne har jeg. Superbra kamera og enkelt å skrive på skjermen.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 18:05   #13
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg med valg av mobiltelefon

..så litt forsent at du ville bruke 2000,- Den var litt dyrere.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 18:07   #14
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg med valg av mobiltelefon

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg bestilte den på netcom, har fått den nå. Den er veeeeldig fin. Nå må jeg bare finne ut hvordan jeg får alle kontaktene over fra den gamle nokiaen.

Jeg endte med svart så den skal matche Kjolen min.

Ah, heldige du. Jeg skal ha hvit, men den er ikke tilgjengelig hos Telenor enda ...

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 18:57   #15
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hjelp meg med valg av mobiltelefon

Netcom skal ha den også.

  Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 21:09   #16
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp meg med valg av mobiltelefon

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Netcom skal ha den også.

Jepp, jeg bestilte hvit fra Netcom. Den kommer mest sannsynlig i morgen.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no