Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Mister opptak i PVR-dekoderen (Canal Digital)

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-10, 13:18   #1
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Sint!

Mister opptak i PVR-dekoderen (Canal Digital)

Vi har igjen mistet opptak gjort med Canal Digitals PVR-dekoder. Tidligere har det kun vært en enkeltepisode av opptak, denne gangen har vi mistet godt over 2 timers opptak av Sauen Shaun.

Jeg hadde tatt opp en episode av Sauen Shaun. Jeg klippet ut det som kom før og etter episoden. Så merket jeg av at jeg ville slå denne episoden sammen med de gamle. Og det var da boksen slo seg vrang. Den låste seg helt og jeg måtte skru den av på selve boksen da det ikke gikk via fjernkontrollen. (At den "fryser" helt skjer titt og ofte.)

Det har ikke vært noe problem å slå sammen episoder før. Nå ser jeg at alle Sauen Shaun episodene er borte. Mens det jeg klippet ut før og etter siste episoden er plutselig på opptakslisten.

Vi har to ganger før mistet opptak etter å ha klippet vekk det vi ikke vil ha med før og etter. Altså opptaket har vært der etterpå, men neste gang vi kommer inn på opptakslisten er opptaket borte. Og jeg har IKKE klippet feil.

Jeg klippet heller ikke feil denne gangen. Opptakene har heller ikke blitt slettet ved feiltakelse.

Andre som har opplevd det samme?


Sist redigert av Éowyn : 07-02-10 kl 13:26.
Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 09:41   #2
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mister opptak i PVR-dekoderen (Canal Digital)

Nå har det skjedd igjen!

Det er alltid episoder som har vært klippet og limt sammen så mulig det er noe mystisk ute og går der.

Ingen andre som har opplevd dette?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no