Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Kopiere sms-er over på pc

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-10, 19:23   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Kopiere sms-er over på pc

Ønsker å ta vare på noen smser, uten at de tar plass på mobilen. Jeg vil gjerne lagre noen av de smsene på pc'n. Men skjønner ikke hvordan jeg skal gjøre det...
Jeg kan selvsagt skrive de i et dokument i Word for eksempel, men hadde vært enkelt å bare kopiere de, sende de eller noe.

Men jeg skjønner ikke hvor de lagres på tlf min. Finner ikke meldinger på minnekortet om jeg setter det i kortleseren på maskinen, og av en eller annen grunn finner ikke pc'n mobilen når jeg har i USB kabelen (kanskje den er ødelagt?).

Har en SE 810i, så den er snart 3 år gammel.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 19:59   #2
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kopiere smser over på pc

Hva slags abbonement har du? Har du vært inne på sidene til teleoperatøren for å se om det er noen lagringsmuligheter der?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 20:02   #3
Nina
pretty ballerina
 
Nina sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.792
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kopiere smser over på pc

Kan du videresende til mailadressen din? Det har jeg gjort med smser jeg har hatt behov for å ta vare på.

__________________

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 20:28   #4
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kopiere smser over på pc

"Gammelt" abbonement. Djuice magnum. Får ikke tegnet det abbonementet lenger, men passer mitt bruk godt, siden jeg ringer lite, sender stort sett smser. Så er den så rimelig at det ser ikke ut som noe slikt er inkludert.

Kan bare videresende til en annen mobilnummer... og da kan jeg egentlig redigere før jeg videresender og avsender blir meg. Så det er på en måte ingen "bevis" for at det ikke er jeg som har funnet på de smsene selv.

Spørs om jeg bare får skrive de ned.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 20:53   #5
Myrull
i Morgentåkedalen
 
Myrull sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 547
Myrull er litt kulMyrull er litt kulMyrull er litt kul
Standard

Sv: Kopiere smser over på pc

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Ønsker å ta vare på noen smser, uten at de tar plass på mobilen. Jeg vil gjerne lagre noen av de smsene på pc'n. Men skjønner ikke hvordan jeg skal gjøre det...
Jeg kan selvsagt skrive de i et dokument i Word for eksempel, men hadde vært enkelt å bare kopiere de, sende de eller noe.

Men jeg skjønner ikke hvor de lagres på tlf min. Finner ikke meldinger på minnekortet om jeg setter det i kortleseren på maskinen, og av en eller annen grunn finner ikke pc'n mobilen når jeg har i USB kabelen (kanskje den er ødelagt?).

Har en SE 810i, så den er snart 3 år gammel.

Kan noe sånt hjelpe:

http://www.sonyericsson.com/cws/supp...0i?cc=gb&lc=en

Myrull er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no