Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Multiskriver med fax - hva er super 3G?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-10, 20:01   #1
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Multiskriver med fax - hva er super 3G?

Jobben min trenger ny skriver på kontoret, og jeg lurer på om en multiskriver med fax er et lurt kjøp. Jeg har nettopp befunnet meg i en situasjon der en leverandør ikke kunne scanne og maile et dokument, og siden vi ikke har fax måtte snail mail benyttes.
Saken er bare det at vi ikke har telefonlinje inn, vi benytter kun mobiltelefoner og har bredbånd. Å få linje inn (IP-telefon) koster 177 kroner i mnd, og det blir alt for dyrt da det er særdeles sjelden en fax vil bli brukt (men kjekt å ha liksom).
Nå ser jeg at en multifunksjonsskriver har noe som heter super 3G, er det noen som vet hva det er og kan fortelle meg litt om det? Evt andre løsninger som kan passe oss om vi skulle velge en skriver med fax?

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 20:07   #2
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Multiskriver med fax - hva er super 3G?

Super 3G er den nest nyeste mobilstandarden, og den kommer til å leve noen år til. Så den burde virke med mobilabonnement.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 20:08   #3
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Multiskriver med fax - hva er super 3G?

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Super 3G er den nest nyeste mobilstandarden, og den kommer til å leve noen år til. Så den burde virke med mobilabonnement.

Men hva har det (om noe) å gjøre med fax på skriver?

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 20:22   #4
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Multiskriver med fax - hva er super 3G?

Nei, si det? Telefonlinje? Fax? Hmm ...

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no