Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Kanotur er gøy!

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-08, 22:44   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Kanotur er gøy!

Er det noen kanopadlende FPere?

Kjøpte oss kano for et år siden, og har blitt helfrelst hele gjengen...
Jeg som ikke kunne ro var litt skeptisk (det går bare i ring, klarer ikke ro jevnt...), men etterhvert er vi blitt veldig flinke, enklere enn å ro synes jeg. Jeg og de to eldste klarer å få kanoen på taket på bilen alene (ellers hadde vi ikke kjøpt, hadde da bare fått brukt når pappaen er hjemme). De støtter og jeg løfter/skyver den på. Litt tungt for dem, men de gjør det gjerne, fordi det er så gøy å padle!
Jeg kjøpte to lette årer på Clas Ohlson i år, for ungene synes de treårene er litt tunge og lange. Selvsagt vingler vi litt frem og tilbake når ungene er med og padler, men jeg har fått teken på styringen slik at vi holder noenlunde retningen.
Vektmessig går det helt fint å være alle 5 i kanoen, men da må en unge sitte på en pute nede i kanoen. Vi lurer på å ta en overnattingstur med ungene på "Fjorda" (masse småvann vest for Randsfjorden), men da tror jeg vi leier en kano der i tillegg til vår, for å få litt bedre plass. Noen som har vært der og padla? Ellers reiser vi ofte til et passe stort vann (et par km2 kanskje) ca 15-20 minutter fra oss med bil. Der kan vi padle, bade, ungene kan fiske litt, kjempefint der!
Var en tur i forrige uke, her er noen bilder






Ungene ble ville da vi så vannliljer, så vi måtte borttil og se på. Ikke helt enkelt å ta bilde uten å føle at vi skal tippe rundt (noe vi aldri har gjort)

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 23:04   #2
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kanotur er gøy!

Det ser utrolig deilig ut! Jeg har padlet på Fjorda en gang, men det er vel 8 år siden nå.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 01:52   #3
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kanotur er gøy!

Jeg ELSKER kanotur.. Sukk Og venter på at gubben skal få fixet opp en av de 3 kanoene som har dukket opp i hans båtbeholdning.. Jeg skal på turer til høsten, telt, lavvu, åpen himmel, turistforeningshytte, what ever. Jeg gleder meg..

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 18:21   #4
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kanotur er gøy!

Nå fikk jeg lyst å padle. Det så velig herlig ut!

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no