Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-22, 13:39   #21
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Landsbyen jeg har rundt meg, som mobiliserte da det ble behov for den like før jul, inkludert verdens fineste kjæreste.

At jobben reiste seg fra pandemi-asken og at vi fikk ansatt to til og fremtiden ser lys ut.

Og sommerferien 2021. Lofoten, hyttetur med ungene og sykkeltur og hyttetur med venninner. :hjerter

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 13:43   #22
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Å begynne å ri igjen! Det er ikke så lett å selge seg inn som rytter, i en alder av 41 og med 20 års opphold. Og opplevelsen av å sitte på hesteryggen igjen, og kjenne at jeg faktisk er en habil rytter. Jeg er så takknemlig for at noen ga meg muligheten, og når rir jeg fast en gang i uken.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 13:45   #23
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

At jeg greidde å bli "fjellgeit" og fikk lagt bak meg tusenvis av høydemetre.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 13:47   #24
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

At yngste ble hørt og fikk bytte klasse.
Slutta på en medisin og dermed endelig fått tilbake mulighet og lyst til å gjøre noe med det fysiske.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 13:54   #25
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Snuppa begynte på videregående.

Det høres ut som en hverdagslig ting, men for henne har det gjort en vanvittig forskjell. Snuppa har vært 16 år inni hodet sitt siden hun var 4. Nå som resten av verden også behandler henne som en 16-åring, så sklir ting så veldig mye greiere.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 14:35   #26
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.336
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Jeg ble kvitt depresjonen, greide å gå fra mannen, fikk kjøpt meg en leilighet jeg elsker, og på toppen av det hele har jeg møtt en helt fantastisk mann sånn helt på tampen av året. Jeg har aldri hatt det bedre

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 14:39   #27
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Det største er at jeg endret meg veldig som person og begynte å vise sinne, si hva jeg mener, og ha tro på at jeg får til det jeg vil. Og det har igjen vært en medvirkende årsak til at jeg har kommet nærere søster og far.
Å flytte fra 63 kvm til 100 kvm med hage var kjempestress, men også veldig bra.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 15:06   #28
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Vinter 2021: Mange flotte dager i bakken der vi kunne være sosial med venner.
Vår 2021: Alt er bra med våren!
Sommer 2021: Utrolig mye fint vestlandsvær. Sommerferie rundt i Norge, kun meg og mannen.
Høst 2021: Et snev av normalitet en kort stund.

Det aller beste var nok at fjell-leligheten ble ferdig og vi kunne flytte inn.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 15:27   #29
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Vi hadde en nydelig sommer. Hadde mange fine stunder vi tre. Var heldige med hussalg og fikk kjøpt leilighet som snart står ferdig.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 15:41   #30
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Kjøpt nytt hus, og ikke minst at vi fikk solgt det gamle.

Og tur til Lofoten med gode kolleger.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 15:43   #31
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

*En super sommerferie med de tre beste jeg vet om.
*julebord med jobben som var morsommere enn jeg noen gang hadde trodd
*utsikter til å overta barndomshjemmet til mannen...en drøm!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 15:44   #32
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Det aller beste er nok at vi fikk en liten puddelvalp på tampen av sommeren, sterkt etterfulgt av at eldste har fått det så fint etter at han begynte på vgs og at jeg byttet jobb i april.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 16:00   #33
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Alle fjellturene. Jeg har registrert over 30 fjellturer på klokken min, de fleste over 3 timer lange. Deilig med så mye fint vær, selv om jeg har jobbet i ett i år har jeg fått mye sol og varme på meg, det har gjort godt. Har ikke hatt en eneste covid-relatert fraværsdag.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 17:23   #34
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Her måtte jeg virkelig tenke meg om. Fornøyd med at jeg greide 359 treningsøkter og i tillegg 36 500 minutter med hverdagsaktivitet i løpet av året. Og glad for å se begge ungene slå tilbake og reise seg igjen i høst etter en del motgang på fotballbanen.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 17:31   #35
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

  • At den lillle Strutse-familien kom nærmere (om mulig) under koronaen.
  • At jeg klarte å få meg ny jobb - på tross av mange permitteringer rundt i Norges land og derav mange om beinet.
  • At jeg klarte å rykke opp i den nye jobben bare etter 6 måneder og nå har en jobb som jeg elsker.
  • At prognosene til Strutse-mannen ser bedre ut enn vi først fryktet i november.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 18:03   #36
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Det beste var kanskje at jeg har hatt så mye god kontakt med mellomste. Han forteller meg om ting jeg ikke forventet at han skulle være åpen med meg om, og det har gjort meg veldig glad.

Og en krevende, viktig samtale som jeg klarte meg bra gjennom, og som jeg kom sterkere ut av.

Og at jeg fikk gjort alt jeg håpet å få gjort i huset mitt i løpet av året, og et par ting til. Blir glad av å se resultatene

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 18:06   #37
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Det er mye bra som jeg er glad for at skjedde meg i 2021. Det beste er at jeg er så himla fornøyd med å bo her, vi flyttet inn nå i høst. Dette huset og nabolaget gir meg en god hjemmefølelse, mer enn jeg har hatt på evigheter. Jeg er også veldig glad for at overlevde, det var en dag i august som var ganske dramatisk, med sirener og slikt.


Sist redigert av Strå : 01-01-22 kl 18:32.
Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 18:31   #38
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Jeg vil nevne tre ting: 1) Den positive utviklingen til et av barna mine som vi hadde store utfordringer med i 2020. Mannen min og jeg priser oss lykkelige for det hver dag. 2) At vi kjøpte oss båt og koste oss masse med den i sommer. 3) At jeg fikk og lyktes med en svært krevende lederutfordring.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 18:44   #39
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Jeg har tenkt på dette i dag, og jeg greier ikke sette fingeren på en spesiel ting.
Men det er at hverdagene flyter bedre nå etter sommeren. At vi fikk en sommer som var stabil for Lillesøster.
Valpen. Ikke minst, han har vært veldig positiv for meg, og hele familien egentlig.
Det at jeg tar opp fag, det gjør så utrolig mye med selvfølelsen. Jeg er ikke bare mamma, og en krevende mamma, men jeg gjør noe for MEG også.
At jeg er blitt stødigere i meg selv. Jeg sier mer hva jeg mener.
At hverdagen med tre unger i huset jevnt over går ganske knirkefritt.

Hadde noen for 10 år siden sagt at dette skulle være hverdagen min nå, hadde jeg trodd de var gale.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 19:14   #40
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Goodbye galleblære!

Du har voldt mye smerte i månedsvis og jeg er overlykkelig over at den er ute.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no