Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nyttårsforsetter i 2022?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-22, 09:57   #61
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 41
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2022?

1. Overleve
2. Ikke bli gal
3. Ikke bli skilt

Det får holde.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-22, 10:09   #62
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2022?

Jeg skal lære meg å stå på henda.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-22, 10:20   #63
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2022?

Det er en del å ta tak i nå, men det er så tungt.

Så jeg skal forsøke å være veldig konkret, for det er lettere å holde seg til. Jeg skal trene minst 100 treningsøkter i 2022. OG (og dette er viktig) jeg skal være veldig fornøyd hvis jeg klarer to sats-økter i uka. Hvis jeg klarer én sats-økt og den andre økta bare blir en lang tur, så skal det få være godt nok.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-22, 10:40   #64
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.916
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2022?

Jeg skal prøve å få opp igjen det sosiale livet mitt. Det har logisk nok ligget nede de siste årene. Men nå kjenner jeg at det også virker anstrengende å ta sosiale initiativ, men jeg vet jo at det blir hyggelig når jeg først kommer i gang.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-22, 14:09   #65
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2022?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg skal styrke meg selv, både fysisk og psykisk.

Jeg fyller 50 i året som kommer, og planen er «å bli trygg på og i meg selv», som mange mener faller på plass når en bikker 40. Nå har jeg ventet i 10 år, så nå er det på tide å ta tak. Hos meg kommer det tydeligvis ikke av seg selv.

Da håper jeg du greier å se det som andre ser, at du ER trygg og fin og flink og like vakker på innsida som på utsida. Du er en av dem jeg lærer aller mest av.

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

drikke mer bobler med venner.

Bifalles!

Jeg skal nok en gang prøve å gjøre noe med vekt. I fjor var mitt annus horribilis og det har blant annet gått veldig ut over vekta. Også jeg som var så flink i 2020. Jeg må også trene (mer) i år. Både styrke og smidighet. Jeg kan ikke fordra kondisjonstrening, men i år skal jeg pakke ut skritt-telleren som ligger i esken sin og sette meg mål. Jeg skriver bevisst "må" fordi jeg kjenner det på hele meg at jeg trenger treningen.

Rydding av garasjeloftet skal tas i 2022 og nå tror jeg en kjøpestopp er på sin plass. Jeg trenger virkelig ingenting. Så foreløpig gjelder den frem til påske. Så får vi se. Vin er unntatt. Jeg må jo ikke bli hent fanatisk heller.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-22, 21:41   #66
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2022?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Da håper jeg du greier å se det som andre ser, at du ER trygg og fin og flink og like vakker på innsida som på utsida. Du er en av dem jeg lærer aller mest av.

Åh Nenne, nå ble jeg rørt og glad i hele meg.
Tusen takk!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-22, 22:25   #67
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2022?

Klare å ha fokus på meg oppe i alt det alle andre krever. Ikke minst sørge for at eksen tar en vesentlig større del av belastningen, særlig økonomisk.
- mer trening/aktivitet (helsa trenger det)
- rydde og kaste og pusse opp (det gir meg ro i sjelen å pusle med sånn)
- fikse hagen, det var egentlig fjorårets prosjekt. Jeg begynte, men så ble det for mye å følge opp andre steder
- kose meg glugg i hel med kjæresten.
- drikke mer god vin
- være mer sammen med venner

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no