Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nyttårsforsetter i 2021?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-21, 11:36   #101
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2021?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Å, så koselig at denne kom frem!
Jeg har fortsatt med hudpleie og trening, men klarte ikke å "holde meg" og la på noen ekstra mål i februar:
- level 40 i pokemon
- 1000 følgere på insta
- ny jobb

Men det fortalte jeg ingen (litt for at det var "teite" mål, men også ok å holde jobbsøking privat)

Klarte du målene? Og kva skriv du om på insta?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-21, 11:40   #102
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2021?

Jeg har lært meg å strikke, men ikke å runde av strikketøyet. Nye muligheter neste år.

Jeg har trent over 200 ganger i år. Jeg har betalt ned boliglånet mitt.

Jeg har også bedt om, og gått inn for å ta imot hjelp til noe jeg strever med. Det siste er det viktigste av alt.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-12-21, 11:56   #103
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2021?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Ikke noe forsett for det nye året, men jeg skal fortsette med å trene slik jeg har gjort siden slutten av juli.

Dette har jeg klart å holde, selv om det har blitt noen uker med pittelitt mindre trening denne høsten. Når mamma døde brått i oktober har det vært perioder hvor alt har vært en blur. Jeg forstod det ikke da, men ser det nå. Men uansett så holder jeg på gode treningsvaner.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-21, 12:03   #104
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.716
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2021?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg må prioritere hyggelige ting mer, det ble for mye slit i 2020.

Det klarte jeg med glans! :ser ømt på nykjæresten:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-21, 14:00   #105
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.477
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2021?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Klarte du målene? Og kva skriv du om på insta?

Ja (Det verste av alt er at jeg tror jeg hadde et tredje "tullemål", men det husker jeg ikke?)

Skriver ikke om noe spesielt på insta. Jeg er på tur, skriver om datteren min, dikt jeg liker (til og med noen jeg har skrevet selv. Det var på kanten! ) Jeg har prikket deg kontoen min.

Grunnen til jeg har mange følgere er ikke fordi jeg skriver spesielt interessant eller bra, det er nok mer fordi jeg jobber med IT og har en viss formening om hvordan algoritmene fungerer. (post ofte, bruk relevante(!) hashtags, lik andre sine innlegg, kommenter etc) Jeg kunne ha optimalisert mer med å ha en mer "spisset" konto, men det tror jeg ikke jeg gidder ...

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-21, 15:42   #106
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2021?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja (Det verste av alt er at jeg tror jeg hadde et tredje "tullemål", men det husker jeg ikke?)

Skriver ikke om noe spesielt på insta. Jeg er på tur, skriver om datteren min, dikt jeg liker (til og med noen jeg har skrevet selv. Det var på kanten! ) Jeg har prikket deg kontoen min.

Grunnen til jeg har mange følgere er ikke fordi jeg skriver spesielt interessant eller bra, det er nok mer fordi jeg jobber med IT og har en viss formening om hvordan algoritmene fungerer. (post ofte, bruk relevante(!) hashtags, lik andre sine innlegg, kommenter etc) Jeg kunne ha optimalisert mer med å ha en mer "spisset" konto, men det tror jeg ikke jeg gidder ...

Kjekt å nå tullmål.

Eg har overhodet ikkje peiling på algoritmer og har fått knappast 200 følgerar siste år. Har vurdert å sette meg inn i det, men det var den tida.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-21, 15:45   #107
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2021?

Eg ser me begge følger @petrahuset. Ein konto som verkeleg har inspirert meg i år. For eit hus!

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-21, 20:38   #108
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2021?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg skal fortsette å trene 3-4 ganger i uken, og s skal jeg ned minst 10kg i løpet av året. Dette er egentlig ikke nyttårsforsett, det har pågått en stund.


Good one, 007, Good one!

Hva vekten viser aner jeg ikke, men jeg passer de samme klærne som i fjor.
Trente 3-4 ganger i uka frem til juni, da sluttet begge favorittinstruktørene mine og ble erstattet med unge jyplinger. I august fikk jeg plantar facitt, så minimalt med trening siste halvår.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-21, 21:05   #109
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.173
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2021?

Jeg har et mål for året som kommer, og det er å se utover. Ikke la egen navlelo dominere hodet og hverdagen, men å bry meg mer om folk rundt meg, både nære, ikke-så-nære og mennesker som trenger å bli sett.
Jeg tjuvstartet nyttårsforsettet i går med å be en av bygdas litt slitne karer med på tur i marka da vi møttes tilfeldig, og det var fabelaktig godt å trø rundt der med en kar i slitte klær og joggesko og to pils i en plastpose. For en flott prat vi hadde, og så utrolig godt jeg har av å komme så nær på mennesker som lever på samfunnets skyggeside, og å få perspektiver på egen situasjon.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-21, 22:12   #110
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2021?

Jeg hadde ikke skrevet ned noen jeg..

Men det som skjedde i 2021 er ganske utrolig.

Ferdig med psykiatri vil jeg muligens aldri blir men DEN utviklingen jeg hadde nå i 2021 kan egentlig ikke beskrives med ord.

Hadde du fortalt meg i fjor på denne dagen (hvor jeg egentlig bare ville dø..) at jeg NÅ har fått en dato jeg skal undervise på en videreutdanning for sykepleiere og vernepleierne på HØYSKOLE..

Da hadde jeg sagt ER DU GAL..

Men det skal jeg.. dato er også klar riktig en stund frem i tid men det blir nok mulig noe før det også.

At JEG har fått (indirekte, jeg var med på å lage powerpointen og komme med maaange eksempler) undervist over 80 ansatte på en dps i Bergen i hvordan de bør tilrette en avd for personer med asd.

Da hadde du vertfall vert gal.

Dette har vert et helt crazy år for meg..

Og det har kommet helt helt helt uventet på meg..

Men jeg er ganske stolt av at jeg har klart å nå et mål jeg egentlig ikke hadde satt meg..

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-21, 22:47   #111
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2021?

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

I 2020 kom jeg meg endelig i god form igjen og gikk ned i vekt. Brukte og mye tid på å finne ut hva jeg vil med mitt liv og hvordan jeg vil leve det. Er fornøyd med hvordan jeg har det nå, så trenger ingen nye forsetter. Bare fortsette i samme gode stim.

Klarte det fint! Det kom endel utfordringer i form av dødsfall i nær familie, men takket være kjæresten og familien har jeg fått mye støtte og hjelp når det har gått trått.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-21, 23:16   #112
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.501
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2021?

Fortsette treningen, men må fokusere mye mer på kostholdet.
Bli en bedre utgave av meg selv, le litt hver dag, bli flinkere å fokusere på det positive, skryte mer av de rundt meg og bli mer tålmodig.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-21, 10:57   #113
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2021?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Tror jeg skal fortsette med de gode vanene jeg har laget meg i 2020; det vil si fortsette med mye fysisk aktivitet og kos. Det vil si; litt av alt. En god balanse.

Går for det samme i 2022. Har et jobbmål også, men det forblir privat.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-21, 18:53   #114
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.603
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2021?

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Jeg skal kvitte meg med en last som jeg har hatt noen år nå. Jeg skal slutte å snuse. Det holder som mål og har startet å trappe ned og gått ned i styrke. Fra fjerde januar skal det være slutt. Nå skriver jeg det her så da blir det sant!

Dette klarte jeg!! Gir meg håp om nye forsetter.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no