Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

"Hvor skal jeg kaste denne?" - tråden for dumme (og smarte) resirkuleringsspørsmål

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-18, 12:34   #21
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Hvor skal jeg kaste denne?" - tråden for dumme (og smarte) resirkuleringsspørsmå

Alt av tekstiler skal leveres til f.eks. Fretex, selv om de er ødelagte.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-18, 12:35   #22
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hvor skal jeg kaste denne?" - tråden for dumme (og smarte) resirkuleringsspørsmå

Kan man kompostere hundeposer av nedbrytbart materiale i varmkompost, montro?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-18, 12:40   #23
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Hvor skal jeg kaste denne?" - tråden for dumme (og smarte) resirkuleringsspørsmå

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Kan man kompostere hundeposer av nedbrytbart materiale i varmkompost, montro?

Posene går nok, men jeg mener å ha lest at du ikke skal ha hundebæsj i komposten?

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-18, 12:54   #24
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Hvor skal jeg kaste denne?" - tråden for dumme (og smarte) resirkuleringsspørsmå

Opprinnelig lagt inn av My, her.

På samme måte som for glass er det kun emballasje av plast som skal sorteres som plast. Så f.eks ødelagte leker, kjøkkenredskaper etc skal ikke i plastavfallet. Grunnen der er ikke materialet (i noen tilfeller det også selvsagt), men at det visstnok er emballasjebransjen som finansierer ordningen, ikke produsentene av plast generelt. Det er derfor f.eks blå skotrekk heller ikke skal sorteres som plast. Det var noen diskusjoner rundt det for et par år siden.

Hva med sjampo flasker og slikt da? Det går vel i plast? Eller?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-18, 13:07   #25
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Hvor skal jeg kaste denne?" - tråden for dumme (og smarte) resirkuleringsspørsmå

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Hva med sjampo flasker og slikt da? Det går vel i plast? Eller?

Det er jo emballasje.

(På Nedre Romerike blir forresten plast sortert ut av restavfallet på sorteringsanlegget, så der trenger man ikke sortere plasten hjemme).

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-18, 13:26   #26
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hvor skal jeg kaste denne?" - tråden for dumme (og smarte) resirkuleringsspørsmå

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Hva med sjampo flasker og slikt da? Det går vel i plast? Eller?

Det er emballasje. Men ikke vaskebøtter, hagestoler i plast, leker, kjøkkenredskap o.l.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-18, 13:54   #27
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hvor skal jeg kaste denne?" - tråden for dumme (og smarte) resirkuleringsspørsmå

Hva med fleece, det er jo plast-men-tekstiler? Skjønte at det ikke skal i plast, i hvert fall. #aftenpodder

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-18, 13:59   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hvor skal jeg kaste denne?" - tråden for dumme (og smarte) resirkuleringsspørsmå

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Hva med fleece, det er jo plast-men-tekstiler? Skjønte at det ikke skal i plast, i hvert fall. #aftenpodder

Det er jo fremdeles et tekstil, så det skal til tekstil. Igjen; her er lenka. Der kan dere søke opp alt i Oslo: https://www.oslo.kommune.no/avfall-o...avfall-er-det/

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-18, 14:03   #29
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hvor skal jeg kaste denne?" - tråden for dumme (og smarte) resirkuleringsspørsmå

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Hva med fleece, det er jo plast-men-tekstiler? Skjønte at det ikke skal i plast, i hvert fall. #aftenpodder

Det er ikke emballasje, så det skal uansett ikke i plast. Vil gjette tekstil ja (det beste er å ikke kjøpe det).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-18, 14:07   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hvor skal jeg kaste denne?" - tråden for dumme (og smarte) resirkuleringsspørsmå

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Det er ikke emballasje,

Menneske-emballasje!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-18, 14:28   #31
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hvor skal jeg kaste denne?" - tråden for dumme (og smarte) resirkuleringsspørsmå

Det var mest fordi det var en morsom diskusjon på Aftenpodden, altså.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-18, 15:36   #32
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hvor skal jeg kaste denne?" - tråden for dumme (og smarte) resirkuleringsspørsmå

Plast kan visstnok bare sirkuleres to ganger, og da "nedsirkuleres" - den mister kvaliteter i hver runde. Hvis jeg har forstått det riktig så er fleece siste stopp. Da er det lite igjen av de strukturelle egenskapene. Altså ikke noe poeng å sirkulere det som plast, selv om det ER plast.

Å levere utslitte underbukser (og annet utslitt tøy) til Fretex har sittet utrolig langt inne hos meg, vi har liksom blitt innpodet med "fysj og fy, alle slags ting folk får seg til å sende til Fretex!" og jeg orker ikke at noen skal sitte og sortere pene gensere til Fretex-butikk fra brukte underbukser til resirkulering...

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-18, 15:55   #33
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hvor skal jeg kaste denne?" - tråden for dumme (og smarte) resirkuleringsspørsmå

Du trenger jo ikke levere skitne klær da. Det går an å vaske utslitte klær før man leverer dem.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-18, 16:03   #34
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hvor skal jeg kaste denne?" - tråden for dumme (og smarte) resirkuleringsspørsmå

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Å levere utslitte underbukser (og annet utslitt tøy) til Fretex har sittet utrolig langt inne hos meg, vi har liksom blitt innpodet med "fysj og fy, alle slags ting folk får seg til å sende til Fretex!" og jeg orker ikke at noen skal sitte og sortere pene gensere til Fretex-butikk fra brukte underbukser til resirkulering...

Men det må du, for det er visst helt krise å få klær i restavfallet for kverner og diverse.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-18, 16:10   #35
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Hvor skal jeg kaste denne?" - tråden for dumme (og smarte) resirkuleringsspørsmå

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Hva med sjampo flasker og slikt da? Det går vel i plast? Eller?

Ja.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-18, 16:11   #36
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Hvor skal jeg kaste denne?" - tråden for dumme (og smarte) resirkuleringsspørsmå

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.


Å levere utslitte underbukser (og annet utslitt tøy) til Fretex har sittet utrolig langt inne hos meg, vi har liksom blitt innpodet med "fysj og fy, alle slags ting folk får seg til å sende til Fretex!" og jeg orker ikke at noen skal sitte og sortere pene gensere til Fretex-butikk fra brukte underbukser til resirkulering...

Jeg gjør det. Vasker først og leverer, men leverer da kun klær som er utslitte i en separat pose. Har en pose hengende på vaskerommet og i den kaster jeg det som er utslitt og når den er full går den til Fretex.

__________________
05 og 08

Sist redigert av millact : 02-05-18 kl 16:33.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-18, 16:14   #37
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hvor skal jeg kaste denne?" - tråden for dumme (og smarte) resirkuleringsspørsmå

Sist jeg var på Fretex fikk jeg med noen poser der en var spesifikt merket med at den skulle være til klær som var slitt og ødelagt.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-05-18, 16:18   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hvor skal jeg kaste denne?" - tråden for dumme (og smarte) resirkuleringsspørsmå

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Men det må du, for det er visst helt krise å få klær i restavfallet for kverner og diverse.

I Oslo brennes det vel, så vet ikke om det er så mye kverning?

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Sist jeg var på Fretex fikk jeg med noen poser der en var spesifikt merket med at den skulle være til klær som var slitt og ødelagt.

Åh, så smart! Det må jeg se om jeg også kan få tak i.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-18, 16:28   #39
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hvor skal jeg kaste denne?" - tråden for dumme (og smarte) resirkuleringsspørsmå

Restavfallet her går til energigjenvinning (forbrenning), så jeg tror ikke det har noen betydning om det er tekstiler der, så sant de ikke inneholder flammehemmere (typisk gardiner fra kontorbygg, møbeltrekk, vegg-til-veggtepper o.l.).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-18, 16:29   #40
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Hvor skal jeg kaste denne?" - tråden for dumme (og smarte) resirkuleringsspørsmå

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Alt av tekstiler skal leveres til f.eks. Fretex, selv om de er ødelagte.

Oi. Det ante jeg virkelig ikke. Jeg som bare leverer det peneste tøyet fordi jeg tenker at de skal jo slippe det slitte de ikke får solgt uansett. Alt jeg lærer på FP

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no