Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Trenger tips til god, sommerlig vin!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-17, 19:31   #21
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger tips til god, sommerlig vin!

Eller du kan kjøpe Franciacorta som jeg synes er mye mer spennende enn prosecco.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-17, 00:23   #22
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til god, sommerlig vin!

Takk for fine tips, Harriet! 😁

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-17, 00:23   #23
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til god, sommerlig vin!

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Eller du kan kjøpe Franciacorta som jeg synes er mye mer spennende enn prosecco.

Takk for tips!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-17, 09:59   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til god, sommerlig vin!

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Eller du kan kjøpe Franciacorta som jeg synes er mye mer spennende enn prosecco.

Er det det som tar over etter cremant som tok over etter prosecco som tok over etter cava?

Siden den er italiensk skal jeg teste den!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-17, 10:14   #25
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger tips til god, sommerlig vin!

Jeg elsker Farfalla. Rosa, perlende, og søt. Og billig. 99 kroner pr. flaske. Vi pleier som regel ha et lite lager stående i vitrineskapet, da polet ofte går tom for denne.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-18, 20:47   #26
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til god, sommerlig vin!

Ett år siden jeg startet denne tråden. Jeg ønsker meg oppdaterte tips på sommerlige viner, jeg. Har noen funnet en ny favoritt?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-18, 21:23   #27
Shun
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.206
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Trenger tips til god, sommerlig vin!

Min sommerfavoritt er Ioppa Colline Novaresi Nebbiolo Rusin. God og billig.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-18, 21:27   #28
Shun
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.206
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Trenger tips til god, sommerlig vin!

Jeg synes også at crémanten Ch. Grand Housteau Crémant de Bordeaux Brut er sjarmerende nok til en balkongkveld.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-18, 22:14   #29
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til god, sommerlig vin!

Takk for tips, Shun!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-18, 09:00   #30
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger tips til god, sommerlig vin!

Jeg liker godt Grüner veltlinger fra Østerrike. Det finnes mange i øvre prissjikt. Men dette skal være er godt kjøp. Mantlerhof Grüner veltlinger til 149,-.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-18, 20:08   #31
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til god, sommerlig vin!

Takk for tips, Lavender!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-18, 00:27   #32
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger tips til god, sommerlig vin!

Er ingen stor vindrikker, men denne går ned på høykant på varme sommerdager. Frisk og lett.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 20180510_232523.jpg (11,9 KB, 10 visninger)
Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-18, 01:04   #33
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til god, sommerlig vin!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg skulle anbefale Riondo Pink Spago argento, men ser ut som den ikke finnes mer? Den ser ut som en skikkelig tenåringsvin, men er faktisk innmari god og har fått velidg gode kritikker.

Jeg ser at det finnes en Riondo Pink vino Frizzante som ser enda mer kitschy ut, mulig den også er god. https://www.vinmonopolet.no/vmpSite/...Pink/p/5242701

Den førstnevnte har vært en av mine sommerfavoritter. Perlende og behagelig smak. Skal gi kitchy-varianten en sjanse.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no