Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilken mobil skal jeg velge?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-06, 01:19   #81
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?

Jeg er ikke en mobil person, altså, jeg må ha en, og det må være nokia, men bortsett fra det er jeg ikke så nøye.
Jeg hadde en 2 år gammel nokia 3200 helt til julaften i år. Da fikk jeg ny. Den gamle var veldig ferdig, og har sunget på siste verset lenge, for de blir ikke behandlet pent av meg nei. Har jeg mobilen i hånda og føler for å hive noe, ja så går mobilen. (uten barn tilstede selvsagt)
Så det trengtes! Den hang knapt nok sammen nå, og levde sitt eget liv med null batterikapasitet.
Men nå fikk jeg en fin 6151, med radio og mp3 spiller! Da er jeg i himmelen. Jeg er avhengig av musikk, og just atm. så er mp3 spilleren min på reperasjon, så denne kom som bestilt. Radio kanalene ble lagret der og da, og i dagene etterpå ble den fyllt med mp3 filer fra laptopen, bluetooth er kjekke greier.
Og med all radio og mp3 høring, og sms og snakking, så har den holdt i over 3 døgn uten å lade nå! :imprignert:
Den er også mega lett, veier ingenting, og liten og søt, det er bare pluss.
Jada, den har kamera og, men jeg er av typen som aldri tar bilder med mobilen egentlig, jeg har et digitalt speilrefleks, som jeg tar de aller fleste bilder med, jeg er litt hobbyfotograf, og et lite lomme-digitalt i tillegg. Jeg synes kamera på mobilen er tull i grunn, det kan jo ikke ta skikkelig bilder, imho.
Bilde av min;

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-06, 02:17   #82
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.100
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?

Gutta i huset fikk hver sin Sony Ericsson W710i til jul. Nå har mora lyst på samme...

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-06, 12:34   #83
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?

Da har jeg vært "utro" og kjøpt meg Sony Ericsson. Super fornøyd og så masse dilldall i. Trodde faktisk ikke at jeg ville like telefonen siden den er ingenting lik min forrige 7370. Men den er nå fin da. Det er en James Bond mobil jeg har fått meg!

K800i!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 00:36   #84
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?

Har ein k800i sjølv og angrer. Skulle igrunn ha 600i men klarte ikkje å vente.

Men sidan den var så dyr når eg kjøpte den så må eg vel holda ut med den ei stund til.
Har mest lyst på ein flip flap mobil. Men det må vera tastelås på den. Viss ikkje er den ubrukelig for min del.

Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 12:20   #85
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?

Jeg stod lenge med en Nokia 7390, rååååsa, i hånda, men så endte jeg på en kjempekjedelig Nokia N73 i steden....

Mest fordi gubben mente at det var mest fornuftig, og at den hadde det beste kameraet

Brukte hele kvelden i går på å forbanne j.....skapen, og forlangte min gamle telefon tilbake (som gubben har overtatt), men vi blir vel venner etterhvert.

Det blir fine bilder, men kameraet er ikke egnet for "øyeblikksbilder", som jeg synes den gamle telefonen min var fin til.
Her blir kameraet så avansert, at det er som å bruke det vanlige kameraet vårt, og det bruker for lang tid på å bli klart, og ta bildet. Så innen bildet er knipset, er motivet på vei ut av bildet, og du har gått glipp av et perfekt motiv...

Så jeg sitter vel stadig med følelsen av at 7390 kanskje ikke hadde vært så dumt alikevel. Den kan ikke ta opp videosnutt da, det var vel det eneste aberet med den.

Men jeg bruker jo ikke så mange av mulighetene på telefonen, jeg vil ha blåtann, for bruk i bilen (handsfree), jeg ville ha kamera, bedre skjerm enn jeg hadde (Nokia 6230i) og lett å skrive tekstmeldinger. Jeg trenger ikke høre på musikk, og alt det andre.

Så jeg kommer nok aldri til å finne ut av alt jeg kan finne på med N73

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 14:33   #86
Nille
Livsnyter
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 36
Nille er litt kul
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Samsung synes å være det eneste som tåler varmen noenlunde, men de er så stygge at det er til å griiiiine av.

Neeei vel
Jeg syns denne er råstilig. Samsung Ultra Edition D830. Den skal jeg ha.....

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 060621_samsung-ultra_003.jpg (19,6 KB, 4 visninger)
__________________
Nille

No brain is stronger than its weakest think.
-Thomas L. Masson-
Nille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 15:24   #87
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?

Opprinnelig lagt inn av Nemi80, her.

Har ein k800i sjølv og angrer. Skulle igrunn ha 600i men klarte ikkje å vente.

Vil du selge den da? hehe

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 15:25   #88
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Gutta i huset fikk hver sin Sony Ericsson W710i til jul. Nå har mora lyst på samme...

Hva måtte du ut med for denne?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 15:46   #89
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.100
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Hva måtte du ut med for denne?

Rundt 2200 med videreføring av abonnement hos Telenor.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 17:42   #90
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?

Huldra: Eg er åpen for salg. ( trur eg ) Var nettopp innom qxl faktisk for å sjekke kva eg eventuelt kunne solgt den for

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 21:16   #91
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.241
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?

Nokia 7390, eller brun k800i skal jeg ha tror jeg. Men har mest lyst på en ikke klapp telefon. Skal iallefall ikke ha samsung, lei hele telefonen.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 21:21   #92
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?

Jeg synes den svarte K800i er virkelig lekker. Skikkelig stilfull! Jeg begynner å bli bestis med min fon!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 00:29   #93
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil skal jeg velge?

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Det er ny lekker Nokia ute nå som heter z610. Sjekk den!

http://ww.vgb.no/keyw.php?blog=8003&keyword=z610

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Det er jo ikke akkurat Nokia, men den er tøff. Sambo ønsker seg den til jul, men jeg klarer ikke å finne den i rosa noe sted, finnes kun i blå her i landet. Tar gjerne imot tips hvis noen kommer over et råsa eksemplar et eller annet sted.

Kommer nå i uke 1 eller 2! (Eller det sier de ihverfall...)

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no