Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dine?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-23, 09:51   #61
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dine

Jeg hadde et par Barbie-dukker som jeg skamklipte og tegnet bart og skjegg på før de havnet i en skuff. Jeg hang for det meste i trærne, spilte fotball og bedrev fanterier, det ble lite tid til dukker. Frøkna og junior har heller aldri vært interessert i Barbie-dukker.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-23, 10:44   #62
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dine

Jeg lekte litt med Barbie-dukker når jeg var barn. Ikke veldig mye da. Arvingen har aldri lekt med dukker, hverken Barbie eller annet.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-23, 11:04   #63
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dine

Jeg lekte veldig mye med alt mulig, særlig sammen med søsteren min som er 3 år yngre enn meg. Men vi hadde ikke mer enn én barbiedukke hver mesteparten av tiden. Noen ganger blandet vi papirdukkene med Barbiedukkene sånn at vi fikk flere karakterer

Datteren min, nå 18, har lekt én del med Barbie. Og niesen min på 6 låner dem med stor iver når hun er på besøk. Har ikke helt kontroll på hva som er "ekte" Barbie og ikke, da.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-23, 23:50   #64
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dine

Stolen til denne Barbie’en fikk pålimt en Lego «styrespake», og Vipps hadde Barbie elektrisk rullestol…..

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-23, 10:32   #65
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dine

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Men mitt inntrykk er at de aller fleste jenter, i alle fall i min generasjon, lekte med, og ønsket seg Barbiedukker og tilbehør da de var barn. Så nå ble jeg litt nysgjerrig på hva slags forhold dere andre har til Barbie. Nostalgi, eller noe "de andre" holdt på med? Var det noe du ønsket deg, men aldri fikk, fra dine idealistiske 68'er-foreldre? Eller hadde du masse greier, designet klær, klippet hår og holdt på i timevis på rommet? Hva er dine Barbie-minner? Og er det noe ungene dine har vært opptatt av?

Jeg hadde massevis av Barbie, dukker, biler osv. Jeg er heldigvis ikke så nostalgisk anlagt siden ungene ikke er interessert i det hele tatt, så jeg pælmet nå akkurat mange gamle dukker som ingen bruker.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-23, 13:59   #66
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dine

Jeg har lekt masse med Barbie. Jeg hadde en kiste full med tilbehør og lekte lenge etter at det var "aldersakseptert". Jeg fikk en nydelig Barbie hest med seletøy til. Jeg elsket Barbiene mine.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-23, 16:06   #67
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dine

Jeg hadde Barbie, Ken og Skippy. Mutter'n lagde tøy til dem, men om jeg lekte så mye med dem husker jeg ikke. Det må ha vært en del, men vanligvis drev vi unga og klatra i trær og bygde hytte i skogen eller noe sånt. Barnebarna har fått den koffeten med dukkene og klærne. Det lukter litt innestengt syns jeg.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-23, 12:23   #68
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dine

Jeg elsket Barbie. Jeg arvet både dukke og klær av tanten min (som er født i 1952), og fikk påfyll av Barbie, Ken og Skipper, og masse utstyr til dem, til bursdag og jul i mange år. Jeg har en seks år yngre kusine, som jeg lekte Barbie med omtrent til jeg var ferdig med ungdomsskolen. Og hun har fortalt at det var en stor sorg da hele kolleksjonen min plutselig havnet hos henne, og hun skjønte at jeg var "ferdig".

Vi lekte ikke så mye rollelek, men organiserte møbler, utstyr og klær, satte sammen antrekk og innredet diverse rom i en stor hylle som fungerte som Barbiehus. Min yngste fikk hele samlingen fra kusinen min (som bare har gutter). Hun har også drevet mye med styling, men ikke så mye med rollelek, og vi koste oss skikkelig da vi så Barbiefilmen sammen.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-23, 12:28   #69
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dine

Jeg lekte aldri, og da mener jeg ALDRI med Barbie. Jeg hadde to "vanlige" dukker som het Marit og Robert, men jeg brukte å binde dem fast til stoler med hoppetauet og si til dem at "nå må dere være stille jeg kommer tilbake fra jobben", og så gikk jeg for å leke med det jeg egentlig ville leke med.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-23, 12:38   #70
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dine

Jeg var totalt uinteressert i Barbie (og lignende dukker), og Ville har heller aldri vært så opptatt av dem.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-23, 17:44   #71
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: [spinoff: Barbiefilmen] Lekte du med Barbie da du var barn? Og hva med barna dine

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg lekte aldri, og da mener jeg ALDRI med Barbie. Jeg hadde to "vanlige" dukker som het Marit og Robert, men jeg brukte å binde dem fast til stoler med hoppetauet og si til dem at "nå må dere være stille jeg kommer tilbake fra jobben", og så gikk jeg for å leke med det jeg egentlig ville leke med.

Genialt rett og slett. En god latter forlenger livet, så takk for den.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no