Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #13

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-22, 07:06   #741
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ikke rart han elsker deg heller, når du setter så stor pris på slike små ting i hverdagen. Han er heldig!

Jeg satte jo så stor pris på det fordi han husket at jeg snakket om det, ettersom jeg var irritert på post-it lappene som var så store da jeg leste pensum. Og at han la merke til at jeg satt i hele går og leste, også kom han hjem med det, helt av seg selv.

Og like mye at han drar og kjøper rekechips til Storebror, jeg hadde aldri i verden kjørt til sentrum for å innom en kinarestaurant og kjøpe rekechips.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 14-09-22, 08:44   #742
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Våknet opp med kjæresten og dro på frokost-buffe på et bakeri i byen med kolleger. Bra start på dagen!

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 14-09-22, 09:06   #743
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Hvilket bakeri har frokost-buffet? :intrisert:

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 14-09-22, 09:09   #744
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Hvilket bakeri har frokost-buffet? :intrisert:

Hevd i Søndre gate (Sparebank1-bygget). Til bare 60 kr. Trodde hun i kassen tullet, men mulig de har noe slags kampanjetilbud på det. Åpent fra kl 7

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 14-09-22, 09:12   #745
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Hevd i Søndre gate (Sparebank1-bygget). Til bare 60 kr. Trodde hun i kassen tullet, men mulig de har noe slags kampanjetilbud på det. Åpent fra kl 7

Wow! Takk for tipset! 60 kr er jo mindre enn det koster for et påsmurt rundtstykke på Rosenborg Bakeri.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 14-09-22, 20:41   #746
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Noe jeg har gruet meg til å gjøre, men visst at jeg må gjøre, gikk i orden helt av seg selv fordi noen tydeligvis klarte å lukte hva jeg ønsker å gjøre og ringte meg, helt ut av det blå, og tilbød meg å gjøre det som trengtes. Vipps var alt avgjort og jeg er et problem fattigere og noen tusen rikere, helt uten at jeg måtte løfte en finger for å få det til å skje. Jeg forstår ikke helt hvordan det gikk til, men never mind, en bør er løftet av skuldrene mine.

Ting har en snodig evne til å løse seg.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 14-09-22, 20:46   #747
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Noe jeg har gruet meg til å gjøre, men visst at jeg må gjøre, gikk i orden helt av seg selv fordi noen tydeligvis klarte å lukte hva jeg ønsker å gjøre og ringte meg, helt ut av det blå, og tilbød meg å gjøre det som trengtes. Vipps var alt avgjort og jeg er et problem fattigere og noen tusen rikere, helt uten at jeg måtte løfte en finger for å få det til å skje. Jeg forstår ikke helt hvordan det gikk til, men never mind, en bør er løftet av skuldrene mine.

Ting har en snodig evne til å løse seg.

Karma.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 14-09-22, 21:47   #748
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Hesten som var så fin på trening i dag Første gang hun ikke har plukket med seg masse bommer etterhvert når hun blir sliten.

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 15-09-22, 07:57   #749
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Jeg har fri resten av uken. Nå bare tusler jeg hjemme og det er så deilig. Jobb tlf. er slått av og jobbpcŽn ligger der den hører hjemme. På jobben. Så jeg får ikke sneket meg til å jobbe heller. Hurra.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv  
Gammel 15-09-22, 07:58   #750
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Åpnet mailen nå på morgenen, og der lå det beskjed om at jeg har vunnet weekendopphold i hotellsuite i egen by.
Jeg kommer nok til å gi det til en av døtrene mine.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 15-09-22, 08:04   #751
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Tre dager i uka starter jeg dagen med badekarbad. Det gjør underverker for venstresiden min, da tar det mange timer før den begynner å ise igjen. Roen og freden og kaffe og frokost på en skammel ved siden er herlig.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 15-09-22, 20:34   #752
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Eldste klarte lappen i dag Han har så utrolig liten tro på seg selv, så det var så deilig at han klarte det på første forsøk.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 15-09-22, 21:27   #753
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Eldste klarte lappen i dag Han har så utrolig liten tro på seg selv, så det var så deilig at han klarte det på første forsøk.

Gratulerer! Håper det ga ham litt mer selvtillit! Lappen er stas, altså.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 15-09-22, 22:29   #754
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Min sønn som veldig irritert utbryter: hvorfor faen skal Norwegian vite hvilket kjønn jeg har?!?!
Deilig når noe av det du har predikere om faktisk har gått inn!!!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 15-09-22, 23:19   #755
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.725
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Eldste klarte lappen i dag Han har så utrolig liten tro på seg selv, så det var så deilig at han klarte det på første forsøk.

Gratulerer til sønnen!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 16-09-22, 06:41   #756
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Min sønn som veldig irritert utbryter: hvorfor faen skal Norwegian vite hvilket kjønn jeg har?!?!
Deilig når noe av det du har predikere om faktisk har gått inn!!!

Enig

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 16-09-22, 09:41   #757
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Eldste klarte lappen i dag Han har så utrolig liten tro på seg selv, så det var så deilig at han klarte det på første forsøk.

Så moro!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 16-09-22, 09:52   #758
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Min sønn som veldig irritert utbryter: hvorfor faen skal Norwegian vite hvilket kjønn jeg har?!?!
Deilig når noe av det du har predikere om faktisk har gått inn!!!

Det har jeg også lurt på. Statistikkformål, tror jeg, men lell.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 16-09-22, 10:23   #759
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Etter å ha kost meg skikkelig med Gutta på skauen på NRK den siste uka, fant jeg ut at en av mine favorittserier lagd av de samme folka, Kampen for tilværelsen, kan lastes ned fra nett. Den har vært umulig å få sett pga rettighetsproblematikk hos NRK.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 16-09-22, 14:03   #760
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Vi har begge hundene hjemme. Vår første hund som vi var forvert til og som nå er i jobb som servicehund er hjemme på en liten ferie.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no