Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Kan man ha med kulepenner på fly?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-07, 14:01   #41
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha med kulepenner på fly?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Denne melkesmakingen har aldri vært praktisert på andre destinasjoner enn Storbr. og USA.

eker på innlegg lenger opp:
Jo, det blir praktisert også her, men man slipper å få en vettskremt medpassasjer til å gjøre det, man må gjøre det selv.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 14:05   #42
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha med kulepenner på fly?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Men da bør du skrive at det gjaldt flyvninger til Storbritannia (og forøvrig USA også).

Jeg beklager at jeg la detaljeringsgraden kritikkverdig lavt. :skammeseg:

Underholdningsverdien er den samme. Trur eg.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 14:05   #43
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man ha med kulepenner på fly?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

eker på innlegg lenger opp:
Jo, det blir praktisert også her, men man slipper å få en vettskremt medpassasjer til å gjøre det, man må gjøre det selv.

Jeg har nå lest igjennom alle appendix og alt jeg har mottatt fra arbeidsgiver om dette fra et halvt år tibake, og ikke ett eneste sted står det at dette har vært utført annet enn i Storbritannia og USA. Jeg har selv også fløyet svært mye i denne perioden og har ikke en eneste gang opplevd å måtte smake på MME til datteren min, og heller ikke sett andre passasjerer på flyplasser rundt omkring som har måttet gjøre det.

Man må forsøke å ikke krisemaksimere mer enn det er grunn til. Reglene er ille og teite nok som de er pr. i dag om man ikke skal tro alt man hører og lage fjorten høns av hver lille fjær.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 14:12   #44
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha med kulepenner på fly?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg har selv også fløyet svært mye i denne perioden og har ikke en eneste gang opplevd å måtte smake på MME til datteren min, og heller ikke sett andre passasjerer på flyplasser rundt omkring som har måttet gjøre det.

Men i artikkelen som ble sitert tidligere i tråden (den er visst flyttet og ligger nå her), var det altså en dame som skulle fly fra Bodø til Leknes som måtte smake på MME-en til barna sine.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 14:19   #45
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man ha med kulepenner på fly?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men i artikkelen som ble sitert tidligere i tråden (den er visst flyttet og ligger nå her), var det altså en dame som skulle fly fra Bodø til Leknes som måtte smake på MME-en til barna sine.

Jeg skal undersøke saken og kommer tilbake med svar

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 21:52   #46
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha med kulepenner på fly?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Det er jo nettopp av slike latterlige regler som at det er lov å ha med MME men ikke en flaske Imsdal som gjør at det hele blir latterlig teit og overdrevet og helt uten virkning. At ikke sikkerhetsvaktene rømmer jobben sin er beundringsverdig! Dag ut og dag inn er de satt til å håndheve disse reglene overfor kverulante, irriterte og frustrerte flypassasjerer.

Så en lapp hos Widerøe der det sto at det var lov å ha med juice til barn. Men det sto ikke noe om vann. Hvor er Gro Nylander når du trenger henne?

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 22:06   #47
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan man ha med kulepenner på fly?

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Så en lapp hos Widerøe der det sto at det var lov å ha med juice til barn. Men det sto ikke noe om vann. Hvor er Gro Nylander når du trenger henne?

Gro Nylander er da ingen vann-forkjemper? Hun ville insistert på at morsmelk var det eneste barn kunne drikke på fly frem til de fyller sju år. Og da måtte de vise leg.


Fy så slem jeg er.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 22:20   #48
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha med kulepenner på fly?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Gro Nylander er da ingen vann-forkjemper? Hun ville insistert på at morsmelk var det eneste barn kunne drikke på fly frem til de fyller sju år. Og da måtte de vise leg.


Fy så slem jeg er.

I stand corrected ...
Hvilket bringer meg inn på Al Quaidas Terrorskole kurs 1231: "Hvordan smugle flytende bomber i silikonbryst med brystdren"
(It could work...)

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 22:21   #49
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha med kulepenner på fly?

Takket være meg vil alle i løpet av 2007 få brystene sine grundig massert av Securitas hver gang vi skal ut å fly ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 22:37   #50
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha med kulepenner på fly?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg beklager at jeg la detaljeringsgraden kritikkverdig lavt. :skammeseg:

Underholdningsverdien er den samme. Trur eg.



Og vel så det, kan man si.


__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 23:21   #51
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man ha med kulepenner på fly?

Jeg har foreløbg ikke mottatt noe skikkelig svar på hva som gjelder/ikke gjelder vedr. MME/MM på flaske, men i utgangspunktet svarte de jeg snakket med at sikkerhetsvaktene vil IKKE be noen smake på babymat uten at det er grunn til det. Dvs. at det evt. har vært opptrinn ved kontroll-punktet som tilsier at man sjekker passasjeren ytterligere, f.eks. at man samtidig som man har funnet babymelk, har funnet andre "forbudte gjenstander" i håndbagasjen, eller at det har falt kommentarer som gjør at sikkerhetskontrollørene finner grunn til ytterligere kontroll.

Jeg venter på svar på en mail, og kommer tilbake dersom jeg finner mer info.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 23:28   #52
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha med kulepenner på fly?

Jeg tror jeg må legge meg nå. Enda jeg har lest overskriften mange ganger, så klarte jeg å lese: Kan man få kulepenner til å fly?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 23:34   #53
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan man ha med kulepenner på fly?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg tror jeg må legge meg nå. Enda jeg har lest overskriften mange ganger, så klarte jeg å lese: Kan man få kulepenner til å fly?

Ikke så dumt. Kanskje Mim hadde glemt sopelimen sin igjen på tbanen?

*burde gå og legge seg selv*

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 23:35   #54
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan man ha med kulepenner på fly?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Synes dere virkelig det er ekkelt å smake på maten dere serverer barna deres? Jeg smakte da på MMEen fra hver eneste flaske ztjerna tyllet i seg - for å sjekke at den var ok og hadde riktig temperatur? Og morsmelk er da ikke ekkelt det heller?

Dersom far reiser alene og må smake på morsmelk kan jeg forøvrig forstå at noen griner litt på nesa over å måtte smake. Selv om jeg tror min mann ikke hadde reagert. Kan ztjerna drikke det, så burde vi kunne smake på det.

Jeg har aldri smakt mm eller mme. temperaturen har jeg kjent med å dryppe den på håndleddet. Jeg drikker ikke melk eller, spyr av det,
Men ungene har fått både mm, mme og melk selv om jeg ikke ville smake på det. Har aldri smakt på barnemat på glass eller. blir kvalm bare med tanken, men alikevel har jo ungene blitt foret med det. Yoghurt også foresten jeg har til dags dato bare spist et halvt beger av det, da tvingte jeg meg selv til å smake. men gjør det ikke igjen. Jeg er nok litt kresen, men ungene her er altetende

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 12:04   #55
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha med kulepenner på fly?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Ikke så dumt. Kanskje Mim hadde glemt sopelimen sin igjen på tbanen?

*burde gå og legge seg selv*

Jepp, det er DET som er problemet. :levitatum: :levitatum:

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 12:53   #56
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha med kulepenner på fly?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jepp, det er DET som er problemet. :levitatum: :levitatum:

Ikke rart du har problemer, du gjør det jo helt feil:
Wingardium leviosa .....

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 12:59   #57
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan man ha med kulepenner på fly?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Du sier noe der. Det er tom. folk som ikke liker vin!

Ja, vi må være gale.

Det lille jeg husker av vin, var at hvitvin smaker kattepiss og rødvin smaker gjæret saft.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 15:06   #58
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man ha med kulepenner på fly?

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Ja, vi må være gale.

Det lille jeg husker av vin, var at hvitvin smaker kattepiss og rødvin smaker gjæret saft.

Nabbe er gæærn!!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 16:22   #59
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan man ha med kulepenner på fly?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Nabbe er gæærn!!

Jeg var 19 sist jeg smakte vin. Er det en god nok unskyldning?

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 16:23   #60
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man ha med kulepenner på fly?

Jeg fant ikke artikkelen fra Bodø, bare en henvisning. Nettavisen er utrolig kjapp til å slette artiklene. Derfor ble det lagt en link med henvisning til saken. men det var hovedoppslag nylig.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no