Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Selskapsleker til bryllup

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-09, 13:57   #1
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Selskapsleker til bryllup

Jo, jeg som hater selskapsleker har fått det ærefulle oppdrag å finnen oen selskapsleker til min venninnes bryllup.
Det er folk fra veldig forskjellige bakgrunner, eller selve bakgrunnen er ikke så forskjellig, men poenget er at en del av gjestene tror de er fra bedre bakgrunn enn en del av de andre gjestene.

I alle fall da, så er de på jakt etter noe som er litt samlende på en måte. Og at det løser opp stemningen litt, og jeg ser IKKE for meg konkurranser med å tre nylonstrømper utenpå smokingen og denslags.

Men så har jeg vært i et par brylluper der en lek har involvert en gave som blir sendt rundt ved hjelp av det man leser av en historie. Men kan jo ikke huske hvordan denne historien var. Noen som skjønner hvilken lek jeg mener? Litt i stilen at en mannlig gjest sitter med gaven, og skal levere den videre til gjesten med de fineste leggene feks. Til slutt havner gaven hos bruden.

Ellers tar jeg gjerne i mot gode forslag, for jeg er litt blank på dette...

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no