Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-13, 14:34   #1
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 476
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

Og da mener jeg en fiks ferdig der det bare er å åpne lukene

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 14:37   #2
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

FPs julekalender så klart!
http://www.foreldreportalen.no/forum/blog.php?b=40653

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 14:39   #3
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.983
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

Jeg pleier å kjøpe en god sjokoladekalender på en sjokolade/konfektbutikk. Ellers ser jeg BodyShop har julekalender i år også, men jeg vet ikke noe om hva som er i den.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 15:02   #4
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.856
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

Jeg har bestilt sjokoladekalender fra Lindt & Sprüngli. http://www.lindt.de/noswf/ger/produk...ventskalender/

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 15:08   #5
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.856
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

Vel, jeg liker alltid jåleri og årets variant er superjåledeilig; kalender med 24 stk små søte neglelakker! Merket er Ciaté, Drømmemannen kjøpte den til meg i USA, den finnes kanskje her etterhvert også?
Tidligere har jeg hatt hudpleiekalender fra Babor, kvaliteten er knall, du gir huden din 24 dagers ekstra god pleie.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 15:18   #6
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.380
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Tidligere har jeg hatt hudpleiekalender fra Babor, kvaliteten er knall, du gir huden din 24 dagers ekstra god pleie.

Ja, denne ønsker jeg meg!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 19:16   #7
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 476
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Sv: Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Ja, denne ønsker jeg meg!

Babor hørtes snasent ut ja! Hvor kjøper man herligheten, og hva koster den?

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 19:17   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

Jeg skal ha sjokoladekalender.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 19:22   #9
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.977
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

Jeg skal prøve å få tak i samme som i fjor, sjokolade/marsipan-kalender.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 19:30   #10
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Jeg skal prøve å få tak i samme som i fjor, sjokolade/marsipan-kalender.

Hvor? Hva?

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 19:38   #11
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.091
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

Abonnerer her, mannen fikk Lindtkalender i fjor, usikker på i år.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 19:51   #12
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

Nå ble jeg inspirert til å bestille denne!

Thorntons er en favoritt!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 19:55   #13
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

Vil helst ikkje ete sjokolade kvar dag før jul.... Men bodyshop sin- er den komme i salg? Andre butikkar som har slikt?

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 19:59   #14
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

Jeg kunne tenkt meg kalender fra niederegger med marsipan.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 20:23   #15
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.977
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Hvor? Hva?

I en sjokokadeforetning her i byen. Åå jeg husker fortsatt marsipanen i den ene luka, den var helt ekstraordinær god.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 20:25   #16
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.977
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg kunne tenkt meg kalender fra niederegger med marsipan.

Det var den jeg hadde i fjor.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 20:36   #17
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.490
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg kunne tenkt meg kalender fra niederegger med marsipan.

Kalendere fra Niederegger og flere andre med high quality sjokolade og/eller marsipan finnes i salg i Tyskland. Ikke er de spesielt dyre heller, sml. med mengde sjokolade. Noe aa tenke paa hvis man skal ta Kielfergen for eksempel.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 20:44   #18
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Kalendere fra Niederegger og flere andre med high quality sjokolade og/eller marsipan finnes i salg i Tyskland. Ikke er de spesielt dyre heller, sml. med mengde sjokolade. Noe aa tenke paa hvis man skal ta Kielfergen for eksempel.

Blir nok ikke tysklandstur på meg før jul, men jeg tenkte å google litt og se hva jeg finner på nettet. Niederegger har nettbutikk, men desverre såpass høy porto at det blir dyrt når man skal holde seg under 200 kroners grensa.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 21:04   #19
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.856
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Blir nok ikke tysklandstur på meg før jul, men jeg tenkte å google litt og se hva jeg finner på nettet. Niederegger har nettbutikk, men desverre såpass høy porto at det blir dyrt når man skal holde seg under 200 kroners grensa.

Jeg fikk en 80+ euros forsendelse fra Lindt, i dag faktisk, og betalte 166 kroner for å hente den ut. Det er jo ikke allverden. Portoen var det samme om jeg hadde hatt en eller fire kalendere.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 21:07   #20
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

Opprinnelig lagt inn av Frøken Fjong, her.

Babor hørtes snasent ut ja! Hvor kjøper man herligheten, og hva koster den?

Hvor bor du?

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no