Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Rare julegaver

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-11, 11:20   #1
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Rare julegaver

Fikk dere/barn noe som dere synes var litt rart?
Barna mine fikk hvert sitt lite håndkle av oldemor, hun er en oppegående dame ellers, for vi fikk 500 kr.
Jeg fikk en halogenovn, aner ikke om man har brukt for en slik ovn jeg da. Den er til å steke ting i altså, ikke til å varme huset med

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 11:51   #2
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rare julegaver

Ikke så rar, men litt merkelig å gi en 8 (snart 9)-åring en leke fra 3+.
Vi ble litt lattermilde der vi satt(giveren var ikke tilstede), kan helt sikkert byttes eller gis videre til en det passe bedre til

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 11:53   #3
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rare julegaver

3+ står det jo på alt som har små deler. Men hvis det var noe som totalt ikke passet skjønner jeg at man kan bli litt lattermild ja. Det mest komiske i år for vår del var en glorete LED-lampe i form av en isbjørn/bamse/rose som skiftet farge hele tiden. Fra svigers. Om ikke annet tror jeg det var humoristisk ment, de vet jeg hater sånt. Og det var skikkelig gave i tillegg.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 11:56   #4
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rare julegaver

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

3+ står det jo på alt som har små deler. Men hvis det var noe som totalt ikke passet skjønner jeg at man kan bli litt lattermild ja. Det mest komiske i år for vår del var en glorete LED-lampe i form av en isbjørn/bamse/rose som skiftet farge hele tiden. Fra svigers. Om ikke annet tror jeg det var humoristisk ment, de vet jeg hater sånt. Og det var skikkelig gave i tillegg.

Ja, vet at det nødvendigvis ikke trenger å ha noe å si at det står 3+
Men denne var for de fra 3+ (et lekekassaparat) 3-klassingen som i tilegg er veldig voksen av seg ble veldig lang i maska

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 11:57   #5
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.024
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rare julegaver

Ikke så komisk i seg selv, men Herremannen fikk dusjsåpe i gave fra tre ulike kompiser. Tydelig at mange har hatt samme idé. Heldigvis er det forbruksvare for han, så sånn sett var det jo en god tanke, og han ble glad.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 12:27   #6
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.645
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rare julegaver

Junior på som blir fire i april fikk en eggdeler!
Vi lo da han åpnet den, men han ble kjempeglad og ville ha egg med det samme. Skjønte det var noe han hadde vist stor interesse for hos besteforeldrene og at dermed så fortjente han sin egen.

vixen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 12:27   #7
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rare julegaver

Mellomstejenta (5 1/2) fikk pekebok av enkleste sort av onkelen sin. Eldstejenta fikk kontanter - i svensk, amerikansk og britisk valuta. Det er stort sett denne onkelen som står for de pussige gaveinnslagene.

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 12:34   #8
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rare julegaver

Jeg kjøpte pc til jentene (og litt meg selv), og når vi slo den på så fikk vi beskjed om å taste inn passord. Brukernavn sto der fra før. Hint: Navn på båt! Tenker jeg tar en tur der jeg kjøpte den og hører hva dette er for noe .

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 12:36   #9
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rare julegaver

Ikke i år, så vidt jeg vet enda. Har ikke sett det som ble åpnet hos faren, men det er fra den siden det ofte er noen rare overraskelser

Men ingenting slår badevekta guttungen fikk av en onkel rett før han ble 2 år!!

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 12:46   #10
Ying
Kor e alle helter hen?
 
Ying sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Innlegg: 1.147
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rare julegaver

Jentene mine på 9 og 10 år fikk hver sin jakke fra Loaded Men. De passer (kanskje) om sånn ca. 10 år. He,he. Vi får se om vi får byttet dem til noe far i huset kan bruke.

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 13:43   #11
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Rare julegaver

Ikke rare i den forstand men ungene fikk masse klær som er for små!! Det skjer år etter år etter år å det verste er at hun som ene som gir klærne (og gaver elles) fjerner alt av lapper og merker så det hvertfall ikke er mulig å bytte det

__________________
Storesøster 04, Storelillebror 07 og Lillebror 12
amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 13:53   #12
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rare julegaver

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Junior på som blir fire i april fikk en eggdeler!
Vi lo da han åpnet den, men han ble kjempeglad og ville ha egg med det samme. Skjønte det var noe han hadde vist stor interesse for hos besteforeldrene og at dermed så fortjente han sin egen.

Eldste min var utrolig fascinert over eggedelere da hun var på den alderen og hadde trolig blitt ekstatisk om hun hadde fått en i gave.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 14:58   #13
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Rare julegaver

Nei, ikke så mye rart her i år nei. Heldigvis.

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 15:16   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.063
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rare julegaver

Vi fikk 3,5 kilo klippfisk. Det kan vel betegnes som en rar presang, men vi synes den var veldig ålreit. Vi må bare finne frem til noen gode klippfiskoppskrifter litt fort.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 15:50   #15
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.739
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rare julegaver

Vi fikk et sånt elektrisk varmebrett,til
å servere på. Det ser jeg ikke helt nytten i.
Alt for stort og jeg har ikke behov for at maten er varm så alt for lenge.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 16:01   #16
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.327
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Rare julegaver

Fikk sausekopp av mine foreldre, som holder sausen varm (termos-prinsipp). Litt slik, ja vel... Har en fra før som er veldig fin, som ikke holder sausen varm, men som passer til resten av serviset mitt. Foreldrene mine har også kjøpt seg en slik en, og brukte den for første gang i går. Maken til sølete sak. Det dryppet fælt av den.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 17:00   #17
Nuppa
Superduperaktiv
 
Nuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 683
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Rare julegaver

Syvåringen fikk genser i str 14år, samt en bok med god natt- historier som passer de aller aller minste, men ellers var det ikke så mange rare gaver i år.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 17:06   #18
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rare julegaver

Nei, ingen virkelig rare gaver i år. Eldste på ni fikk ei bok for de som nettopp har lært å lese, og hun ble jo litt påtatt fornærmet for det.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 17:10   #19
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.104
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rare julegaver

Rart og rart, men minstemann fikk en ordentlig feminin jentelue i gave av farmora og farfaren. Det er ikke gutteklær alt som er blått. ("Selvsagt" kjøpt hos gateselger på torget eller noe, så bytting utgår.)

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 17:22   #20
M&M
Superduper
 
M&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.241
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rare julegaver

Jeg fikk cup-cakestativ!!!
Jeg som aldri har bakt en cup-cake i hele mitt liv. (Tenkte på en tråd her på FP med det samme jeg åpnet den og lurte på om jeg måtte lage meg blogg. )

Også fikk jeg pledd med armer...

Ungene fikk veldig bra gaver i år, penger fra de i familien som vanligvis kjøper merkelige ting!

__________________
M(-04)&M(-07)
M&M er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no