Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Barnebursdag
Torsdag fra klokken 17-19 8 12,90%
Fredag fra klokken 17-19 8 12,90%
Lørdag fra klokken 14-16 32 51,61%
Søndag fra klokken 14-16 18 29,03%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 62. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-06, 10:54   #1
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

Gutten var blir 4 år om noen uker og har bursdag på en lørdag.

Alternativene er å feire bursdag torsdag, fredag, lørdag eller søndag. Og siden det har vært litt snakk om det med helgebursdager osv tenkte jeg at jeg skulle sjekke med dere om hvilken dag dere hadde likt å bli bedt

Takker for hjelpen!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 11:10   #2
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

Lurer du på når vi ville foretrekke å bli bedt, eller når vi selv ville valgt å feire? Jeg foretrekker forresten helg uansett, og det spiller ikke så veldig stor rolle om det er lørdag eller søndag.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.

Sist redigert av Skilpadda : 08-11-06 kl 11:19.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 11:17   #3
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Lurer du på når vi ville foretrekke å bli bedt, eller når vi selv ville valgt å feire? Jeg foretrekker forresten helg uansett, og det spiller ikke så veldig stor rolle om det er lørdag eller søndag.

Jeg mente foretrekke å bli bedt, kanskje du kunne endret tittelen?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 11:24   #4
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Jeg mente foretrekke å bli bedt, kanskje du kunne endret tittelen?

Jupp. (Og jeg valgte lørdag, for den dagen er vi gjerne i butikker uansett og kan kjøpe gave der, og så gå i bursdag etterpå, og så har vi hele søndagen "fri" til å gjøre noe annet.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 11:27   #5
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

Min yngste har (som du kanskje husker? ) bursdag på en fredag. Vi kommer til å kjøre barnebursdag på fredagen. Er litt usikker på om det er best med tid fra 17-19 eller 17.30-19.30 ... Vi kommer til å voksenselskap lørdag eller søndag.

Jeg er faktisk ikke helt sikker på hvilken dag jeg foretrekker at andre holder selskap på. Ja, her var jeg nok til kjempehjelp, tenker jeg.

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 11:29   #6
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Min yngste har (som du kanskje husker? ) bursdag på en fredag. Vi kommer til å kjøre barnebursdag på fredagen. Er litt usikker på om det er best med tid fra 17-19 eller 17.30-19.30 ...

Jeg ville syntes 19.30 er litt sent å avslutte (kanskje særlig en fredag, da er gjerne poden min litt ekstra trøtt og sliten). Og hvis bursdagen begynner 17, ville vi kunnet gå direkte fra barnehagen, det kunne være praktisk.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 11:34   #7
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg ville syntes 19.30 er litt sent å avslutte (kanskje særlig en fredag, da er gjerne poden min litt ekstra trøtt og sliten). Og hvis bursdagen begynner 17, ville vi kunnet gå direkte fra barnehagen, det kunne være praktisk.

Takk for innspill.

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 11:40   #8
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

Vi har tradisjon for barnehagekalas på lørdag 15 - 17 og familie og venner på åpent hus søndag

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 11:43   #9
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

Jeg hadde synes det var herlig med en ukedag, dra rett fra bhg,(får de ordentlig mat i sånne bursdager egentlig? *Grønn, har bare 1 1/2-åring*) også kunne dra hjem i kristelig tid.

Helgene er alltid fullbooket laangt framover i tid.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 11:44   #10
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

Vi pleier å legge alle bursdagsfeiringer til lørdag eller søndag,
Synes det er veldig greit da ungene blir bedt i bursdager på helgene, har som regel ganske fult opplegg på hverdagene med 4 barn i hus. og da kan det bli mer stress for å rekke alt. tror søndag er den beste dagen for vår del.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 11:46   #11
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

Jeg hadde synes det var herlig med en ukedag, dra rett fra bhg,(får de ordentlig mat i sånne bursdager egentlig? *Grønn, har bare 1 1/2-åring*) også kunne dra hjem i kristelig tid.

Ja, det har vært pølse i stort sett alle barnebursdager vi har vært i. Og kake senere.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 11:55   #12
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

Helg passer bra, synes jeg. Storesnupp her har blitt invitert i selskap lørdag 12-14 tre ganger i høst. Helt topp! Da står vi opp, spiser frokost, leker litt, skifter, og så er det bursdag. Senere på dagen er sikkert like greit det også. Egentlig er jeg rund i kantene når det kommer til bursdagsinvitering. Det eneste jeg ikke liker er kl 16 en vanlig hverdag.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 12:07   #13
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

Snuppa blir fem en torsdag. Vi planlegger å feire lørdagen etterpå fra 17-19.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 12:07   #14
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

Jeg synes fredag er en fin dag til å bli invitert til bursdag

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 12:09   #15
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

Feiring på dagen er best.
For din del lørdagen.
Kan bli invitert når som helst jeg, synest ikke det spiller så stor rolle.
Men det er enklest for den inviterte å skjønne at i dag har h*n bursdag. Vertfall for småtroll

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 12:16   #16
Dolly
Køntri-star
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Innlegg: 290
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

Jeg liker best lørdag til barneselskap.. Familieselskap pleier vi ha på søndag

__________________
Dolly, mamma til Sarah jan. 05 og Emma april 08
Dolly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 12:56   #17
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

Snuppa vår blir fem om noen uker. Da skal vi feire på lørdag (vi pleier å feire på dagen, hun har bursdag på en lørdag i år) fra 12-14 tenkte vi. Familieselskap tar vi på ettermiddagen samme dag.

Dersom bursdagen er i uken pleier vi å ha selskap fra 17-19.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 13:21   #18
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

Jeg ville foretrukket lørdag

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 13:24   #19
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

La han feire på dagen sin, davel. Lørdag er glitrende.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 13:25   #20
Dragonfly
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken dag ville dere foretrekke å bli invitert i bursdag?

Jeg legger bursdagsbesøkene til helgen siden det da er lettest for familie og kjente å komme . Jeg prikket av for både lørdagen og søndagen .

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no