Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-15, 15:45   #941
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Fredagsgave til meg selv.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (488,2 KB, 111 visninger)
vimjer er ikke aktiv  
Gammel 30-01-15, 17:32   #942
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Den var fin, Vimjer!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv  
Gammel 31-01-15, 16:04   #943
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Morsdagspresang til meg selv!

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv  
Gammel 01-02-15, 11:22   #944
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Morsdagspresang til meg selv!

: tilber:



Dæven sorri språket men de der var FINE .
jeg vil og ha

Grattis

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv  
Gammel 01-02-15, 11:32   #945
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Grattis Honda! Jeg elsker tredemøllen min! Men er medlem på senter likevel da, for styrke!

Takk.
Vi har fult styrkesett hjemme. mann er avdanket norgesmester i judo så vi har nesten full treningsenter i uthuset. Jeg har tatt inn manualler som jeg bruker. men skal lage treningsrom oppe på loftet der til sommeren. Kjøpte svigermor sitt hus i høst så ting tar tid.
Så jeg ser bare på treningsesenter som bortkastet penger. Og gidder ikke kjøre 1 mil for å trene :lat:

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.


Honda: Jeg har en slik, og den er vel verdt pengene og aldeles ikke noe klestørkestativ. Helt supert for oss som ikke liker å løpe ute i mørket eller på glatta, eller må løpe når barna sover om kvelden og man er alene hjemme.

var det jeg og tenkte på. Og når det kom på supertilbud så slo jeg til. Jeg kan godt gå ute i mørket men å løpe på klarhålka som er nå det nekter jeg. jeg er alt for lik denne karen

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hva koster noe sånt?

Jeg betakte 5000 kr for den på xxl. Den kostet 12000 uka før

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv  
Gammel 01-02-15, 12:27   #946
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

: tilber:



Dæven sorri språket men de der var FINE .
jeg vil og ha

Grattis

Oh wow!

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 03-02-15, 11:45   #947
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Litt nytt sykkeltøy.




Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 05-02-15, 15:46   #948
Supernala
Superkul
 
Supernala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 253
Supernala er litt kul
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Kjøpt meg ny vårjakke
For oss som er litt større enn gjennomsnittet.

__________________
_____________
Stolt mamma


I'm knot dumb!
Supernala er ikke aktiv  
Gammel 06-02-15, 15:23   #949
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Har nettopp hentet en pakke på posten.Igjen Fra favoritt butikken min , nemmelig Canisa
Masse fine klær.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv  
Gammel 06-02-15, 17:03   #950
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Ny veske.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 06-02-15, 17:47   #951
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Har nettopp hentet en pakke på posten.Igjen Fra favoritt butikken min , nemmelig Canisa
Masse fine klær.

Så bra!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv  
Gammel 06-02-15, 18:23   #952
Fuja
Superaktiv
 
Fuja sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
Innlegg: 465
Fuja er litt kulFuja er litt kul
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Ny veske.

Den var knallfin. Vet du om den butikken du kjøpte den hos har nettbutikk?

Fuja er ikke aktiv  
Gammel 06-02-15, 18:39   #953
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av Fuja, her.

Den var knallfin. Vet du om den butikken du kjøpte den hos har nettbutikk?

Det har de faktisk. De sender kun utenlands om man betaler med American Express eller paypal ser jeg.
http://www.bagcraft.co.uk/acatalog/MYWALLIT-p1.html

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 06-02-15, 20:13   #954
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Den nye vesken min hadde passet bra til de nye skoene til Slaraffen ...

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 06-02-15, 21:40   #955
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Den nye vesken min hadde passet bra til de nye skoene til Slaraffen ...

Det hadde den! Jeg fikk dem i går, og brukte dem for første gang i dag. Nyyydelige å gå med, og masse komplimenter!

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv  
Gammel 06-02-15, 21:46   #956
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Det hadde den! Jeg fikk dem i går, og brukte dem for første gang i dag. Nyyydelige å gå med, og masse komplimenter!

Slutt å friste sånn! Har lyst men burde ikke ...

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 07-02-15, 08:00   #957
Corbeille
...med jordbær...
 
Corbeille sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 427
Corbeille er litt kul
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Litt nytt sykkeltøy.



Endelig har Norrøna kommet med Fjørå-damekolleksjon! Har du bestilt på nett eller har klærne kommet i butikk? Hvordan er størrelsen på shortsen? Jeg har Svalbard Flex i str XS, men ellers bruker jeg str. S.

__________________
2005 - 2007 - 2011
Corbeille er ikke aktiv  
Gammel 07-02-15, 12:30   #958
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av Corbeille, her.



Endelig har Norrøna kommet med Fjørå-damekolleksjon! Har du bestilt på nett eller har klærne kommet i butikk? Hvordan er størrelsen på shortsen? Jeg har Svalbard Flex i str XS, men ellers bruker jeg str. S.

I butikk

Jeg har herreshortsen til Fjørå i large, men da er den snurpet i livet og litt ettersittende over hofta. Damemodellen i large satt som et skudd, ble faktisk overrasket over hvor god den var i modellen. Shortsen er kortere i beina enn herremodellen.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 07-02-15, 13:38   #959
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Jeg har bestilt denne:

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv  
Gammel 07-02-15, 18:11   #960
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

For dere som bor i Oslo så er det nå 50% på hele Intersportbutikken på Ryen. Butikken skal legges ned.
Det vr tidligere 30%, nå 50%.
Vi shoppet skinn-fotballsko til eldstemann, Nike joggesko til både minsten og meg. Jeg kjøpte disse

Greit med halv pris.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no