Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Jeg har funnet en mobil

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-12, 11:52   #41
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har funnet en mobil

Da var mobilen overlevert, og jeg fikk en flaske vin.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 12:05   #42
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har funnet en mobil

Så hyggelig!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 12:06   #43
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg har funnet en mobil

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 14:48   #44
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har funnet en mobil

Så bra at det løste seg!

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 15:06   #45
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.735
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har funnet en mobil

Så bra!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 19:55   #46
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Jeg har funnet en mobil

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Da var mobilen overlevert, og jeg fikk en flaske vin.

Så kult!

*kommer til å se ekstra på marka i tilfelle jeg finner en mobil, for vin er jo alltid fint!*

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 20:01   #47
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Jeg har funnet en mobil

Såå bra at det ordnet seg, og veldig hyggelig at h*n ga deg en oppmerksomhet også.

Simkort løsningen er en sikker vinner iom at de fleste tlf blir sperret rimelig kjapt.

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 20:15   #48
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg har funnet en mobil

Så hyggelig da. Han satte nok veldig pris på ærligheten, det er faktisk ikke alle som tar seg bryet.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 21:39   #49
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Jeg har funnet en mobil

Så hyggelig! Nå vet jeg hva jeg skal gjøre dersom jeg finner en telefon liggende alene et sted.

Må bare si takk for at du er så ærlig at du tok deg bry til å både passe på telefonen og til å kontakte mobiloperatøren. Er ikke for mange ærlige sjeler der ute, og hvem vet kanskje det er min telefon du finenr nestegang?
*bill.merke surrehue*

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 21:54   #50
Gabi
Plutselig tilbake
 
Gabi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Her!
Innlegg: 148
Gabi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Jeg har funnet en mobil

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Så hyggelig! Nå vet jeg hva jeg skal gjøre dersom jeg finner en telefon liggende alene et sted.

Må bare si takk for at du er så ærlig at du tok deg bry til å både passe på telefonen og til å kontakte mobiloperatøren. Er ikke for mange ærlige sjeler der ute, og hvem vet kanskje det er min telefon du finenr nestegang?
*bill.merke surrehue*

Kan egentlig bare signere Lucifine her.

Gabi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 22:08   #51
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg har funnet en mobil

Så flott at det ordnet seg!

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 22:12   #52
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har funnet en mobil

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Så hyggelig! Nå vet jeg hva jeg skal gjøre dersom jeg finner en telefon liggende alene et sted.

Må bare si takk for at du er så ærlig at du tok deg bry til å både passe på telefonen og til å kontakte mobiloperatøren. Er ikke for mange ærlige sjeler der ute, og hvem vet kanskje det er min telefon du finenr nestegang?
*bill.merke surrehue*



Det kunne ikke falt meg inn å gjøre det på noen annen måte kjenner jeg.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 22:13   #53
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg har funnet en mobil

Heldig at den ble funnet av deg

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no