Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Burde jeg heller kjøpe Iphone 4s enn 5-eren?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-12, 08:38   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Burde jeg heller kjøpe Iphone 4s enn 5-eren?

Jeg har mistet min Iphone 4 i do.... den virker, men er ikke helt frisk.

Må dekke ny selv siden jeg selv har skadet den (iflg min sjef), så jeg må ut og handle.

Jeg hører folk sier at det er styr å "bytte" til Iphone 5 for da er det ny lader og masse styr? Kan ikke bruke samme lader som til Ipad osv?

Innspill?

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 08:58   #2
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Burde jeg heller kjøpe Iphone 4s enn 5-eren?

Det høres ut som du må velge mellom to goder hvorav begge har bakdeler for deg.

Velger du Iphone 5 får du en bedre og raskere telefon, men må ha ny type lader.
Velger du Iphone 4, får du en dårligere telefon, men kan bruke samme lader.

Jeg har Iphone 5 og er strålende fornøyd.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 08:58   #3
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Burde jeg heller kjøpe Iphone 4s enn 5-eren?

Prøv først å sende telefonen inn dit den er kjøpt. Jeg har fått to iPhoner tilbake etter fuktuhell. Første gangen måtte jeg betale en "egenandel" for å få ny, mens andre gangen bare fikk jeg ny telefon.

Har selv iPhone 4 og hadde nok kjøpt iPhone 5 om jeg skulle hatt ny nå. Men det som holder meg igjen er nettopp denne ladekabelen. Ikke så mye pga laderen, men fordi jeg har stereoanlegg (geneva) med den "gamle" iPhone-dockingen. Men jeg hører jo at de jobber med å få lage omformere, men har ikke hørt at det har kommet ennå.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 09:00   #4
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Burde jeg heller kjøpe Iphone 4s enn 5-eren?

Om du kjøper 5-eren, kan du jo kjøpe en smart dings som dette:

http://www.multicom.no/business/Blue...-p/c/p10621366

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 09:02   #5
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Burde jeg heller kjøpe Iphone 4s enn 5-eren?

Vi har også fått ny telefon. Høyttaleren sluttet å virke. Tror det var etter at et ølglass veltet over bordet. Betalte ikke for ny.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 09:21   #6
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Burde jeg heller kjøpe Iphone 4s enn 5-eren?

iPhone 4 er da ikke en dårlig telefon? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg?

Nå er det jo tilbud på 4S "overalt", så hvis prisen spiller en rolle ville jeg valgt den.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 09:29   #7
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Burde jeg heller kjøpe Iphone 4s enn 5-eren?

Eneste forskjell er ny lader. Kjøp med en ekstra da vel.

Jeg fikk nylig iPhone 5, backup virket som den skulle, og alt er såre vel.

(det er ikke mer styr enn du vil ha med en ny iPhone 4. Alt må jo legges inn åkke som).

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 09:30   #8
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Burde jeg heller kjøpe Iphone 4s enn 5-eren?

Jeg valgte 4s fremfor 5. Jeg synes 5`ern er for stor, jeg gadd ikke styr med ny lader, og sist men ikke minst så synes jeg den er for dyr.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 09:31   #9
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Burde jeg heller kjøpe Iphone 4s enn 5-eren?

Ja styr er det jo med å bytte uansett. Forresten så ville jeg ha med 64 GB, og det ble veldig dyrt med 5`ern synes jeg.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 09:38   #10
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Burde jeg heller kjøpe Iphone 4s enn 5-eren?

Jeg har nettopp fått erstattet 4S-en min fra Apple fordi den sluttet å lade. Før den sluttet å lade hadde jeg innstilt på å vente til 5S før jeg byttet telefon, men hvis jeg hadde måttet betale for å få 4S-en tilbake ville jeg heller kjøpt en 5-er. 5-ern er lekker, og mye kjappere.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 11:07   #11
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Burde jeg heller kjøpe Iphone 4s enn 5-eren?

5'er er rett og slett deilig....*sa hun bittert og skulte bort på sin iphone 3s*
Jeg har og nylig drept min iphone 4. Jeg drepte den med brus og det vistes tydelig at den var blitt preget. - Jeg måtte betale 2000 for å få reparert den gamle. Nå skal vi først prøve oss på elektronikkrens hjemme (måtte bare kjøpe åpneutstyr først) - og om den ikke er opp og går, så går jeg for 5'ern. hvorfor i alle dager skal man ikke gjøre det, tenker jeg. *enkel*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 11:13   #12
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Burde jeg heller kjøpe Iphone 4s enn 5-eren?

Jeg liker ikke størrelsen på 5 så gleder meg ikke til den dagen det blir aktuelt. 4s er jo veldig billig nå så hvis pris kommer inn i bilde hadde jeg valgt den.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 11:14   #13
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Burde jeg heller kjøpe Iphone 4s enn 5-eren?

Veldig billig vil jeg vel ikke påstå at den er da - det er jo en tusenlapp som skiller dem. (iphone 4 selges jo nå med bare 8 gb, så ikke rart den er blitt såpass mye billigere)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 12:21   #14
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Burde jeg heller kjøpe Iphone 4s enn 5-eren?

Hva får man en 4s for nå da? Jeg har en unge som har knust sin arvede 3gs og bør ønske seg ny telefon til jul. Jeg tenkte ikke eplofon, men om den er billig ..?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 12:33   #15
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Burde jeg heller kjøpe Iphone 4s enn 5-eren?

Det er 4 (altså uten s) som koster relativt lite nå - i overkant av 2000. 4 s koster 4200 og 5 koster 5200 sånn ca.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 13:33   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Burde jeg heller kjøpe Iphone 4s enn 5-eren?

Jeg hadde valgt 5 pga. størrelsen. Jeg liker ikke den lille mursteinen de eldre modellene er. *vant til deilig, stor skjerm*

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 18:13   #17
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Burde jeg heller kjøpe Iphone 4s enn 5-eren?

Det man kan tenke litt på er framtidige programvareoppdateringer. 4S er fortsatt en ok telefon. Men det kan være at Apple stopper å komme med programvareoppdateringer tidligere til denne. Med andre ord, framtidig sett kan i teorien, og mest sannsynlig, 5 få programvarebasert funksjonalitet som 4S ikke vil få.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 20:35   #18
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Burde jeg heller kjøpe Iphone 4s enn 5-eren?

Jeg er overbevist. Det blir 5-er

Takk for innspill. I love FP.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 20:46   #19
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Burde jeg heller kjøpe Iphone 4s enn 5-eren?

Helsike. Det er jo ingen som har de inne.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 20:49   #20
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Burde jeg heller kjøpe Iphone 4s enn 5-eren?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Helsike. Det er jo ingen som har de inne.

Ja det var vel også litt grunn til at jeg droppet den. Eldste skulle arve sin til bursdagen sin i slutten av oktober.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no