Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor billig kan jeg få en Kitchen Aid-maskin?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-12, 23:39   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor billig kan jeg få en Kitchen Aid-maskin?

Jeg og min mann er endelig enige, det blir en KA på det nye kjøkkenet, og vi vil helst ha en 50-tallsblå. Rosa går og an, men helst den blåfargen.

Men hvor billig kan jeg få den? Dere guruer, kan dere hjelpe meg å finne ut hvor den er billigst? Selger de sånt på Jernia? Jeg har gavekort på 500,- kr der, og alle munner (monner?) drar jo.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 23:46   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en Kitchen Aid-maskin?

Eller burde jeg gå for en Kenwood Major? Jeg ser de har iskremmaskin-innsats til den og masse annet stæsj. Og jeg liker masse ekstrastæsj (kjøttkvern vil jeg dog ikke ha).

Nei. KA. Pøntemaskin!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 00:53   #3
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en Kitchen Aid-maskin?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Eller burde jeg gå for en Kenwood Major? Jeg ser de har iskremmaskin-innsats til den og masse annet stæsj. Og jeg liker masse ekstrastæsj (kjøttkvern vil jeg dog ikke ha).

Nei. KA. Pøntemaskin!

Her er jeg og. Får mye mer for pengene ved å kjøpe en Kenwood, men så er jo K.A.en så fin å se på...

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 01:03   #4
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en Kitchen Aid-maskin?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Eller burde jeg gå for en Kenwood Major? Jeg ser de har iskremmaskin-innsats til den og masse annet stæsj. Og jeg liker masse ekstrastæsj (kjøttkvern vil jeg dog ikke ha).

Nei. KA. Pøntemaskin!

Du får iskremgreier til KA også ... Og masse stæsj.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 06:51   #5
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en Kitchen Aid-maskin?

4000 fra pixmania?
Diverse tilbehør finnes til den også

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 08:52   #6
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en Kitchen Aid-maskin?

Jeg bedrev mye research og endte med kenwood. Den har vært inne på reparasjon to ganger, og den er bråkete og skranglete. Den virker jo og er helt ok, men jeg kjøper ikke maken igjen. Jeg tror ikke merket er så godt lenger. Før var jo kenwood gode maskiner!

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 09:12   #7
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en Kitchen Aid-maskin?

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Jeg bedrev mye research og endte med kenwood. Den har vært inne på reparasjon to ganger, og den er bråkete og skranglete. Den virker jo og er helt ok, men jeg kjøper ikke maken igjen. Jeg tror ikke merket er så godt lenger. Før var jo kenwood gode maskiner!

Må ha vert uheldig du

Har hatt min i 2 år, laget 2000brød og minst like mange boller, rundstykker, horn.. Ingen problemer

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 10:03   #8
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en Kitchen Aid-maskin?

Jeg kjøpte min KA med masse tilbehør for 3995 på dagstilbud hos Jernia.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 10:04   #9
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en Kitchen Aid-maskin?

Kjøpte KA på netonnet.no for rundt 3000,- i sin tid. Da kremhvit.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 10:12   #10
kalufs
kall om benen
 
kalufs sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 1.178
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en Kitchen Aid-maskin?

Vi kjøpe vår Kenwood for ca. 4000 i julas. Den har den store bollen (6 liter eller noe) og det er perfekt når man baker mye brød. Kom med blender til å ha på toppen og en kvern (som jeg bruker til å male nøtter, fint til nøttebiffer etc.). Den bråker litt ja. Det er veld det minuset med den. Og så er den ikke så fin å se på som KA.

__________________
med to gutter 05 og 07

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 10:42   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en Kitchen Aid-maskin?

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Du får iskremgreier til KA også ... Og masse stæsj.

:hakeslepp: Da er jo saken klar!

Takk, dere. Jeg skal sjekke ut Jernia først!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 10:44   #12
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en Kitchen Aid-maskin?

Kitchn har innimellom tilbud, da koster den ofte 5000. Pixmania selger den ofte til 4000 kr, men det er ofte noen utvalgte farger som er billigere enn andre.
Netonnet.no har salg nå, blender og kjøkkenmaskin til 4000 kr. MEN, det er en kjøkkenmaskin som har lavere antall watt enn andre jeg har sett.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 10:48   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en Kitchen Aid-maskin?

Hvor mange watt er og bør den være på? Jeg har en blender med 1500 watt (Blendtec) så jeg vil jo bruke den til masse, men trenger en maskin til bakst og pisking av feks. krem og kakerører, og det er der KAen kommer inn.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 10:52   #14
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en Kitchen Aid-maskin?

Jeg ser at den billige på netonnet er 250 watt, men den dyrere er 300. Det er 300 den er på de fleste stedene ellers også.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 11:00   #15
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en Kitchen Aid-maskin?

Jeg synes KA er finest å se på, men KW er bedre. Mitt valg falt på KW Major. Mer for pengene.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 12:02   #16
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.561
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en Kitchen Aid-maskin?

Vi kjøpte vår til jul for rett over ett år siden på mpx.no og da betalte vi ca 2500,-
Tror de har fine priser der innimellom.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 14:27   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en Kitchen Aid-maskin?

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Jeg synes KA er finest å se på, men KW er bedre. Mitt valg falt på KW Major. Mer for pengene.

Men er den bedre fordi den takler større deigmengder? For jeg pleier aldri å lage veldig store mengder av noe som helst. Det blir 1-2 brød eller en liten rundstykkedeig, røre til en langpannekake eller muffins osv.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 14:30   #18
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en Kitchen Aid-maskin?

Ja takk, begge deler. Jeg har KW Major, og ønsker meg KA.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 14:30   #19
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en Kitchen Aid-maskin?

Kun fordi KA'en er penere å se på, og blir finere på benken. :forfengelig:

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 19:18   #20
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor billig kan jeg få en Kitchen Aid-maskin?

Jeg kjøpte min på komplett.no for 3500. Da kom frakt på 30-40 Kr med pickup- point på Jernia. Dette er vel ca 1,5 år siden, men ville fulgt med på kampanjer på nettbutikker.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no