Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Usynlig bankkort?!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-06, 11:40   #1
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Usynlig bankkort?!

Kan bankkort bli usynlig? Jeg husker kortet lå på spisestuebordet mandag kveld, la det så på kisten, men etter det har det blitt borte vekk!

Krisen er at jeg skal reise bort i morgen ettermiddag, har kjole som venter i butikken (oppdaget at jeg ikke hadde kortet i lommeboken da jeg var på shopping i går) og kommer meg ingen vei uten dette kortet!

Spørsmålet er derfor, hvor gjør bankkort av seg når de leker gjemsel?
Vet heldigvis at kortet er et eller annet sted her hjemme.....

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 11:42   #2
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Usynlig bankkort?!

Se bak og under kisten. Jeg håper du finner det, det er ikke moro å miste bankkortet.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 11:52   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usynlig bankkort?!

Nei, men uff da! Håper virkelig du finner det.

Lån mannens

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 11:59   #4
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Usynlig bankkort?!

Bankkort, nøkler og lommebøker blir ofte usynlige. Heldigvis blir de ofte synlige igjen, men av til dessverre litt for sent.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 19:34   #5
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Usynlig bankkort?!

Slike bankkort finner man gjerne i DVD samlingen, må vite!
Snuppa på 1 1/2 var gjemmer'n!

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 20:16   #6
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usynlig bankkort?!

Godt at du fant det! God tur!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 20:17   #7
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Usynlig bankkort?!

Du har en spennende DVD-samling. Fint at du fant det, selv om ikke mine råd hjalp.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 21:26   #8
Dolly
Køntri-star
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Innlegg: 290
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Sv: Usynlig bankkort?!

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Slike bankkort finner man gjerne i DVD samlingen, må vite!
Snuppa på 1 1/2 var gjemmer'n!



Snuppa la mitt i dekoderen til canal digital.. gikk en stund før jeg fant det..

__________________
Dolly, mamma til Sarah jan. 05 og Emma april 08
Dolly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 21:28   #9
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Usynlig bankkort?!

Godt at du fant det igjen.

Må nok legge det opp i høyden så hun ikke får tak i det.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 21:38   #10
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Usynlig bankkort?!

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Godt at du fant det igjen.

Må nok legge det opp i høyden så hun ikke får tak i det.

Jeg vet, hvor tankeløs kan man ikke være?! : panneklask:

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 21:40   #11
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Usynlig bankkort?!

Opprinnelig lagt inn av Dolly, her.



Snuppa la mitt i dekoderen til canal digital.. gikk en stund før jeg fant det..

Har vel sett mamman bruke minibanken og fant sin egen hjemme?! For en luring

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 21:45   #12
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Usynlig bankkort?!

Fort gjort å legge det i snuppas høyde.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no