Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Skriver dere ønskeliste til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-08, 22:16   #1
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.667
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Skriver dere ønskeliste til jul?

eventuelt hvordan gjør dere det i praksis?

Jeg kunne tenkt meg å skrive en liste både for oss voksne og mini. Men er redd om jeg lager en liste og leverer til foreldre/svigerforeldre osv så kan vi få flere av samme ting og det blir mye bytting.. gjerne ting som ikke kan byttes, sure miner osv.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 22:20   #2
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skriver dere ønskeliste til jul?

Lager forskjellige lister slik at vi ikke får noe likt.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 22:25   #3
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skriver dere ønskeliste til jul?

Jeg er ekstremt dårlig på å komme på ting når jeg får kniven på strupen. Derfor har jeg laget ønskeliste på nett (blogg) hvor jeg kan legge inn ting etterhvert som jeg kommer på det.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 22:28   #4
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skriver dere ønskeliste til jul?

Jeg skriver ikke ønskeliste. Forteller heller hva jeg ønsker meg, om jeg blir spurt. Er egentlig ikke så veldig flink til å ønske meg ting.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 22:29   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skriver dere ønskeliste til jul?

Nei, det gjør jeg ikke.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 22:30   #6
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skriver dere ønskeliste til jul?

Jeg har laget et excelark der jeg har skrevet opp hva vi ønsker oss (det er alltid noen som spør, og vi kommer aldri på noe der og da), hva poden ønsker seg og hva han trenger og hva vi skal gi andre, evt. hva andre ønsker seg.
Da får jeg fin oversikt, og for en gangs skyld kan jeg svare når min mor lurer på hva min mann trenger og slikt.

Jeg deler den ikke ut, det er til eget bruk.
Litt av grunnen til listen, er at vi hele året gjennom kommer på noe vi mangler eller trenger og tenker at det kan vi ønske oss til jul/bursdag. Når så jul/bursdag kommer, så har vi som regel glemt hele greiene; derav excelark.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 22:34   #7
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.667
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skriver dere ønskeliste til jul?

Smart med excel ark.

Jeg har tidligere år ønsket med 1-2 ting fra hver av de. Men føler det blir feil å nesten bestemme hva hver av de skal kjøpe. Men på en annen side så har vi bare fått det vi har lyst på og jeg vet ca hva prisklasse de ligger på så jeg ønsker meg litt under der. Men kan nok klare å finne 2-3 ting å ønsker meg fra hver av de.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 22:41   #8
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skriver dere ønskeliste til jul?

Jeg gjorde det alltid før... Jeg har bursdag 23. november så det var alltid en kombinert bursdag/jul liste. Nå sier jeg bare ting. Det er som regel mamma som vil ha det. Når det gjelder gaver til gutta sier jeg litt forskjellig til ulike folk.

Den yngste brodern har alltid ønskelister. Han har bursdag dagen etter meg så det er en kombi det og. Problemet er at han skriver opp så dyre ting at ingen har råd til å kjøpe det.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 22:56   #9
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skriver dere ønskeliste til jul?

Jeg gjør som Ru, bare at jeg bruker Word. Og min mor nekter å kjøpe gave uten ønskeliste, så jeg sender vanligvis en redigert kopi til henne.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no